Thaimaalaista käsityöntaitoa.

Mukava huomata kuinka käteviä thaimaalaiset on käsistään, aivan käsittämätöntä taitoa toisilla vaikka koulutusta alalle ei ole, mutta muistuihan tuossa mieleeni Neidinkin olleen kitarapuuseppä aikanaan ja salalokeroita taloihinsa rakentanut.

Rakkaamme kilahtanut esitti huolensa miten duunarit selviävät asuntolainoistaan, johon selvennyksenä että lienee olevan vähän samanlaiset ratkaisut kuin siellä juntjunt-maassa, eli korkoja maksellaan.
Älä siis ole huolissasi kyllä pappa betaalar jos enemmälti ongelmaa.

Mutta asiantynkää.

Löytyi suurella tontilla varastorakennus vuokrattavaksi, johon puusepän verstasta ym. pajaa, jossa jalopuu muuttuu vielä jalommaksi.
Koneiden hankinta työlästä mutta mielenkiintoista.

Meillä täällä hieman tärkeämpää puuhaa, joten pitäkää te Pattayan matkailupalsta virkeänä, mutta kyllähän te pidättekin.

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahaa... tarkoitatko että Numballi tekee käsitöitä Pattayalla?

      • Anonyymi

        Sulla menee täsmälleen samalla tavalla pronominit ja sanat sekaisin kuin Hua Hinin miehellä. Eikö olekin outoa että kahdella Pattayan vihaajalla on täsmälleen sama luki, kirjoitus ja luetun ymmärtämishäiriö sekä tapa muistaa kaikki väärin?
        Kumpikaan teistä ei ole kyennyt sanomaan mitä teette Pattayalla ja mitä teette Pattayan palstalla? Oletko varma että tiedät vielä todellisen nimesi ja sen mistä olet kotoisin ja sen missä olet nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee täsmälleen samalla tavalla pronominit ja sanat sekaisin kuin Hua Hinin miehellä. Eikö olekin outoa että kahdella Pattayan vihaajalla on täsmälleen sama luki, kirjoitus ja luetun ymmärtämishäiriö sekä tapa muistaa kaikki väärin?
        Kumpikaan teistä ei ole kyennyt sanomaan mitä teette Pattayalla ja mitä teette Pattayan palstalla? Oletko varma että tiedät vielä todellisen nimesi ja sen mistä olet kotoisin ja sen missä olet nyt?

        Resuperse mulla on vielä pääsiäismämmin hajut kuksassa poju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resuperse mulla on vielä pääsiäismämmin hajut kuksassa poju.

        Niinhän tuo aloittaja totesi, että pitäkää palsta virkeänä, taisi tietää mitä lausahti.


    • Senssu ilmaisee vihaansa ja halveksuntaansa Thaimaata, sen kansaa ja kulttuuria vastaan kaikissa kirjoitelmissaan.
      Lisäksi hän inhoaa kaikkia suomalaisia jotka siellä asuvat tai käyvät siellä lomailemassa.
      Syitä tähän kymmenenen vuoden mesoamiselleen ei ole kertonut.

      Tässä viehättävää thaimaalaista kalastusta; siellä siihen ei aina tarvita jokia eikä järviä:
      https://www.youtube.com/watch?v=lkIKS956iqU

    • Anonyymi
      • Sen tiedän että senssu- raukka ei ole koskaan ikinä milloinkaan käynyt Thaimaassa.
        Hilluu tällä palstalla ainoastaan siksi koska saa itselleen huomiota.

        Hänelle on samantekevää minkälaista se on kunhan saa loistaa muodostamansa ryppyreiän keskiössä.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Sen tiedän että senssu- raukka ei ole koskaan ikinä milloinkaan käynyt Thaimaassa.
        Hilluu tällä palstalla ainoastaan siksi koska saa itselleen huomiota.

        Hänelle on samantekevää minkälaista se on kunhan saa loistaa muodostamansa ryppyreiän keskiössä.

        Vastaus 15.015.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe