Kävin tänään ohjelmoimassa autooni Opel Astra 1.4 turboon vm-18 lisää hevosvoimia ja vääntöä ja olen erittäin erittäin tyytyväinen palveluun ja kuinka loistavasti kaikki asiat tehtiin viimisen päälle että lopputulos on paras mahdollinen ja sitä se nyt on👍👍👍autoni on nyt kuin uusi menopeli ja ennenkaikkea kun lähdet liikkeelle niin eteneminen muuttui täysin tasaiseksi ja automaattiloota toimii täydellisesti ja ei meinaa enään edes huomata kun vaihtuu vaihde,ennen ohjelmointia lähtö oli sellaista aaltoilevaa.Nyt kyllä nauttii ajamisesta täysin kun kaikki palaset on kohdillaan autossa,muutos oli ohjelmoinnin jälkeen erittäin suuri kaikinpuolin alkuperäiseen versioon verrattuna.Suosittelen ehdottomasti kaikille tätä paikkaa jos haluaa esim.ohjelmoinnin tehdä autolle,homma toimii täydellisesti ja tekijä on äärimmäisen loistava ja mukava ihminen ja on kyllä oman alansa osaava/huippu mestari,KIITOKSET vielä kerran parhaasta mahdollisesta palvelusta👍👍👍👍👍
Optimointi
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ei oleis kannattanut lisätä tehoa eikä vääntöä vaan tasoittaa vain vetoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086