Optimointi

Kävin tänään ohjelmoimassa autooni Opel Astra 1.4 turboon vm-18 Chip-Tuning Riihimäellä lisää hevosvoimia ja vääntöä ja olen erittäin erittäin tyytyväinen palveluun ja kuinka loistavasti kaikki asiat tehtiin viimisen päälle että lopputulos on paras mahdollinen ja sitä se nyt on👍👍👍autoni on nyt kuin uusi menopeli ja ennenkaikkea kun lähdet liikkeelle niin eteneminen muuttui täysin tasaiseksi ja automaattiloota toimii täydellisesti ja ei meinaa enään edes huomata kun vaihtuu vaihde,ennen ohjelmointia lähtö oli sellaista aaltoilevaa.Nyt kyllä nauttii ajamisesta täysin kun kaikki palaset on kohdillaan autossa,muutos oli ohjelmoinnin jälkeen erittäin suuri kaikinpuolin alkuperäiseen versioon verrattuna.Suosittelen ehdottomasti kaikille tätä paikkaa jos haluaa esim.ohjelmoinnin tehdä autolle,homma toimii täydellisesti ja tekijä on äärimmäisen loistava ja mukava ihminen ja on kyllä oman alansa osaava/huippu mestari,KIITOKSET vielä kerran parhaasta mahdollisesta palvelusta👍👍👍👍👍

14

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enenmin tai myöhenmin kaikista autoista tulee opeleita.

      • Anonyymi

        Eikä Toyota koskaan niin ylös yllä.


    • Anonyymi

      ei niin

    • Anonyymi

      Ootellaan kun se mäntä laajenee sen verran kuumaksi että männänrenkaat pohjaa.

      En ajelisi kovin pitkiä matkoja kesähelteellä moottoritiellä.

    • Anonyymi

      voi sitä seisottaa välillä laittaa vilkun oikealle.

    • Anonyymi

      jos joskus viet sen vaihtoon niin jätä kertomatta että vähän viritetty niin hinta tippuu vaihdossa 4000e täällä sitä saa vähän elvistellä.

    • Anonyymi

      TUOLA OPELILLA ON MUKAVA JÄTTÄÄ LIKENNE VALOISSA.TOYOTA COROLLA HYBRID KERTOKAA MITEN HARMITTAA TEROA.HAAAAAAAAAAA

      • Anonyymi

        Mutta mites moottoritiellä? Missä päin Suomea on LIKENNE VALOT?


    • Anonyymi

      entä sitten kun toyota on ohitettu miten elämäsi sitten jatkuu.

      • Anonyymi

        Käy Kiojen kimppuun.


    • Anonyymi

      Turbot halkeilevat noista jo vakiotehoilla.

    • Anonyymi

      Vai että optimointia. Virittämiseksi sitä ennen sanottiin.

    • Anonyymi

      Optimointi on se viimmeinen keino pilata auto. Kun tulee jokin oikea vika, merkkikorjaamon tietokone sanoo. Tuntematon ohjainlaite. Se on sitten siinä. osta uusi.

      • Anonyymi

        Eihä se montaa tonnii maksa

        Pikkujuttui tollaset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe