Keksintöjä

Anonyymi

koronakaranteenissa on ollunna aekoo mietiskellä kaekenlaesija keksintöjä. Saeskoon tuota patentin esmerkiks kusettisoettimelle? Voep kusella käävessään ajankuluks kuunnella mussiikkia. Toemii se varmaan paskallakkii istuissa.
Varmaan minä vielä jottaen muutakii keksin mutta siitä sitten jollae toesella kertoo.

23

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenkähän kävis kaapaks eläkeläesille evvääks KiikkuKaakku? Kiikkustuolissa istuskellessa saes napostella vaekka telekkarija kahtoessa KiikkuKaakkua.

      • Anonyymi

        Mies ihmetteli monitaitoista kaveriaan joka leipoi mm. keliaakikoille:
        "Keliaakikkokiikkukaakkukokkikiikko se on".


    • Anonyymi

      Nyt ois tuassiisa piähän päläkähtännä tämmönen keksintö kun pierunhajuvesi. Jos ee satu pierettämmään niin suap tämän avulla tutussa hajussa olla.

    • Anonyymi

      Voimistelupukua astetta kovempi asu, julmistelupuku. Näin voitat vastustajan helpommin!

    • Anonyymi

      Päähän pälkähti tällä kertaa leipojille apuvälineitä, nimittäin kakkuporakone ja kakkumoottorisaha.

    • Anonyymi

      Kuuteknikko, LunarTech, lausutaan lunatic...

    • Anonyymi

      No nytpäs pälkähti päähän taas uusi idea, kiertoilmaisu-uuni. Tämän avulla voit oppia puhumaan suoraan ja polttaa kiertoilmaisusi uunissa savuna ilmaan!

      • Anonyymi

        Jatkojalosteena keksin lapsille liekkikeittiön!


    • Anonyymi

      Juotosalan ammattilaisille uusi keksintö, Juotos-Olvi.

    • Anonyymi

      Ulkoiluun Tuulikkitikkitakki.

    • Täytyy vaan toivoa ettei kusi-tai paskahätä yllättä silloin, kun olet lenkillä.

    • Anonyymi

      Näin pakkasilla uusin keksintöni on töppätakki. Tämän takin valmistuksessa on töpättu paksusti ja ammattimaisella perusteellisuudella, siitä voitte olla varma!

      • Anonyymi

        Kouluttaudu sinäkin töppäilyn asiantuntijaksi. Voit kouluttautua tavalliseksi töppäilijäksi, joille on työmarkkinoita vaikkapa laadunvalvonnan töppäilyssä tai jos alalla kiinnostaa kehittyä, niin ammattimaiseksi törttöilyn asiantuntijaksi ja huippuna meillä voit kouluttautua mestaritunariksi, jotka työllistyvät hyvin esim. insinöörin tai vaikka rakennussuunnittelijan hommiin. Uskallame väittää että suuri osa hometaloista on meidän koulukkaiden sonnittelemia ja olememe tästä ylpeitä!
        Joillain toki tötöily on ihan luonnonhaljakkuus ja ei voi kuin hattua nosaat heile!


    • Anonyymi

      Nytpäs pälkähti lahoon päähän taas uusi keksintö, bisnes kumppari. Nyt voit sateellakin tehdä bisnestä! Ei kastu sukat!

    • Anonyymi

      Saiskohan valtiolta tukea tietoturhan parantamiseen? Voisin ottaa vaikka elämäntehtäväkseni turhan tiedon tuottamisen!
      https://yle.fi/a/74-20014069

      • Anonyymi

        mihinkähän nuokin rahat katoavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihinkähän nuokin rahat katoavat.

        Ulkomaisten sijoittajien taskuunpa tietenkin.


    • Anonyymi

      Naapurilla on sitten jälkiviisas jäniskoira.

    • Anonyymi

      Seoraavaks rupes keksityttämmään vötkyilyvälineitä, kaekkija ee kuntoelu kiinosta nii voes sitte ihan harrastuksikseen vötkyillä vötkyilyvälineillä, oesko itejoo tässä?!

      • Anonyymi

        Ammattimaisen vötkyilijän arvonimi: työtön


    • Anonyymi

      Juoksukusihousut, tietenkin juosten kustuna tehty, joten takuita ei myönnetä.

    • Anonyymi

      Mainoslehti jossa esitellään viime kuun tarjoukset jo nyt!

    • Anonyymi

      Oesikko iteoo puulettimessa? Puusta tehty tuuletin, puuletin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe