Keksintöjä

Anonyymi

koronakaranteenissa on ollunna aekoo mietiskellä kaekenlaesija keksintöjä. Saeskoon tuota patentin esmerkiks kusettisoettimelle? Voep kusella käävessään ajankuluks kuunnella mussiikkia. Toemii se varmaan paskallakkii istuissa.
Varmaan minä vielä jottaen muutakii keksin mutta siitä sitten jollae toesella kertoo.

23

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenkähän kävis kaapaks eläkeläesille evvääks KiikkuKaakku? Kiikkustuolissa istuskellessa saes napostella vaekka telekkarija kahtoessa KiikkuKaakkua.

      • Anonyymi

        Mies ihmetteli monitaitoista kaveriaan joka leipoi mm. keliaakikoille:
        "Keliaakikkokiikkukaakkukokkikiikko se on".


    • Anonyymi

      Nyt ois tuassiisa piähän päläkähtännä tämmönen keksintö kun pierunhajuvesi. Jos ee satu pierettämmään niin suap tämän avulla tutussa hajussa olla.

    • Anonyymi

      Voimistelupukua astetta kovempi asu, julmistelupuku. Näin voitat vastustajan helpommin!

    • Anonyymi

      Päähän pälkähti tällä kertaa leipojille apuvälineitä, nimittäin kakkuporakone ja kakkumoottorisaha.

    • Anonyymi

      Kuuteknikko, LunarTech, lausutaan lunatic...

    • Anonyymi

      No nytpäs pälkähti päähän taas uusi idea, kiertoilmaisu-uuni. Tämän avulla voit oppia puhumaan suoraan ja polttaa kiertoilmaisusi uunissa savuna ilmaan!

      • Anonyymi

        Jatkojalosteena keksin lapsille liekkikeittiön!


    • Anonyymi

      Juotosalan ammattilaisille uusi keksintö, Juotos-Olvi.

    • Anonyymi

      Ulkoiluun Tuulikkitikkitakki.

    • Täytyy vaan toivoa ettei kusi-tai paskahätä yllättä silloin, kun olet lenkillä.

    • Anonyymi

      Näin pakkasilla uusin keksintöni on töppätakki. Tämän takin valmistuksessa on töpättu paksusti ja ammattimaisella perusteellisuudella, siitä voitte olla varma!

      • Anonyymi

        Kouluttaudu sinäkin töppäilyn asiantuntijaksi. Voit kouluttautua tavalliseksi töppäilijäksi, joille on työmarkkinoita vaikkapa laadunvalvonnan töppäilyssä tai jos alalla kiinnostaa kehittyä, niin ammattimaiseksi törttöilyn asiantuntijaksi ja huippuna meillä voit kouluttautua mestaritunariksi, jotka työllistyvät hyvin esim. insinöörin tai vaikka rakennussuunnittelijan hommiin. Uskallame väittää että suuri osa hometaloista on meidän koulukkaiden sonnittelemia ja olememe tästä ylpeitä!
        Joillain toki tötöily on ihan luonnonhaljakkuus ja ei voi kuin hattua nosaat heile!


    • Anonyymi

      Nytpäs pälkähti lahoon päähän taas uusi keksintö, bisnes kumppari. Nyt voit sateellakin tehdä bisnestä! Ei kastu sukat!

    • Anonyymi

      Saiskohan valtiolta tukea tietoturhan parantamiseen? Voisin ottaa vaikka elämäntehtäväkseni turhan tiedon tuottamisen!
      https://yle.fi/a/74-20014069

      • Anonyymi

        mihinkähän nuokin rahat katoavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihinkähän nuokin rahat katoavat.

        Ulkomaisten sijoittajien taskuunpa tietenkin.


    • Anonyymi

      Naapurilla on sitten jälkiviisas jäniskoira.

    • Anonyymi

      Seoraavaks rupes keksityttämmään vötkyilyvälineitä, kaekkija ee kuntoelu kiinosta nii voes sitte ihan harrastuksikseen vötkyillä vötkyilyvälineillä, oesko itejoo tässä?!

      • Anonyymi

        Ammattimaisen vötkyilijän arvonimi: työtön


    • Anonyymi

      Juoksukusihousut, tietenkin juosten kustuna tehty, joten takuita ei myönnetä.

    • Anonyymi

      Mainoslehti jossa esitellään viime kuun tarjoukset jo nyt!

    • Anonyymi

      Oesikko iteoo puulettimessa? Puusta tehty tuuletin, puuletin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe