Tervehdys. Minulla on 2013 1.6 bensa. Onko muilla ollu jotta vaihteet kolisee ja niin kus jäykkä vaihtaa. Ja pienet vaihteet ulisee. Ajettu 80000. Kiitos asialliisista vastauksista.
Qashqai manuaali.
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole nissania minulla mutta vaihtaisin uudet vaihteistoöljyt sen pari litraa ja katsoisin vivustojen toiminnan että ei jumi. Nämä voi tehdä
Ajatko normaaleilla kierroksilla eri vaihteilla ?
Onko nissanissa ollut vaihteistossa muuten vikoja, yleisesti muilla?
Oma käyttöauto 03 tehty, 5-vaih manuaali 288 000tkm mittarissa, 3 kertaa vaihdettu se 2L vaihteistoöljyjä ja usean kerran rasvattu nivelet mihin voi painaa rasvaa. Laatikko on samassa kunnossa kuin10 vuotta sitten, imaisee vaihteet päälle tunnokkaasti.- Anonyymi
Kiitos asiallista vastauksesta. Ehkä hieman liiottelin kolinoista, mut kun vertaa meidän fokuksee mikä 2016 niin suuri ero. Pystyykö sen radvauksen tekeen itse vaiko pyytäs samalla jos vaihattas ne öljyt. Tässä joku puhu niistä red line öljyistä, olisko ne hyvät.
- Anonyymi
Jumala pelastaa meidät tältä koronalta. Siihen ei mitään yritystukia tarvita. Muistakaa vain rukoilla joka paiva monta kertaa. Alkaa tehko syntia.
- Anonyymi
Palataans lähtöön, kyseiset ongelmat loppui uusilla hieman notkeammilla elfin öljyillä.
Ja vaihdevivustojen rasvauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892