pakko laittaa poistetun tilalle ainakin ydinasiat: ketale aspan kloppi ei sanonut että
paremman viihteen hankkiminen ei tulisikaan vanhan tilalle, vaan alkoi tulla
tuplalaskuja. Vanha asiakas joka on ties kuinka pitkään rahastanut
tätä salailevaa ja valehtelevaa paskapuljua, kohdellaan näin. perustelevat että määräaikainen, mutta jos aloittaa uuden 24 kk määräaikaisen, joka on ihan vastaava
palvelu paremmilla ominaisuuksilla, on hölmöä maksattaa vanha loppuun.
Ovat voineet jo muuttaa käytäntöään, mutta tällainen paska kokemus tuli.
Itselläni on alusta lähtien ollut Telia. Hän, jonka puolesta kerron, vaihtaa myös
Teliaan heti kun saa pallon jalastaan pois!
ei järjen häivää
1
373
Vastaukset
Ei ollutkaan poistettu, no kertaus on opintojen äiti, tavataan sanoa.
en ollut käyttänyt ekassa jutussa profiilinimeä joten se ei näkynyt
kirjoituksissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html183848- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541
