V8 pakoputket

Anonyymi

Mitähän raati on mieltä tästä. Mulla on autossa vakiot valusarjat niistä lähtee 2" putket jotka yhdistyy ja jatkuu 2.5" taakse .nyt ajattelin laittaa kaksi putkea taakse asti. Luulis ton pienen 2"riittävän vakio motissa kun sillä on alkujaankin lähdöt ollu. Mitenkähän mutkat onko jyrkät mutkat huonoja kovinkaan pitkä mutkia kun ei saa mahtumaan..

8

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan varmana riittää pienempikin putki.

Sitä isoa putkea kun ei tarvi kuin sen muutaman sekunnin sillä hetkellä kun kierrokset on ylhäällä ja tehoja otetaan.

Ja jos siinä on isommalla putkella 250 hv ja pienemmällä vaan 240 niin eipä sillä oikeasti taida olla merkitystä.

• Anonyymi

No tässä on paperin mukaan vakiona se 375hp mutta jos tehtaalta lähti näillä mitoilla niin koitan jatkossa myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tässä on paperin mukaan vakiona se 375hp mutta jos tehtaalta lähti näillä mitoilla niin koitan jatkossa myös

no voihan se noilla tehoilla jo vaatia enemmän siltä putkelta mutta jos se on tehtaan mitoittaman niin eiköhän se ole aikalailla kohdillaan

useimmat noista kasikoneista mitä suomenmaalla vastaan tulee, on aika tehottomia röhisijöitä, riittää pienemmätkin pillit

• Anonyymi

Mutkien jyrkkyys ei ole niinkään merkityksellistä kuin muoto. Tarkoitan tällä sitä, että mutkat on tehtävä muotoon taivutetusta pyöreästä putkesta, jotta virtaus pysyy mahdollsimman sujuvana. Valmiiksi muotoiltuja putkia taka-akselin ylitykseen on saatavilla esim. Martelius Exhaustilta.

• Anonyymi

Pitääkö varmasti olla pyöreätä putkea matala kulmikas olis makeempi?

• Anonyymi

Marteliuskaan ei ehkä pysty tekemään putkea autoon jos niillä ei ole autoa mistä otttaa mittoja . Itselläni ongelmana kun lasken auton alas niin putkille on aika rajatut tilat.

• Anonyymi

Ei toiminu nukahtaa jo 2800 kierroksessa.

• Anonyymi

Ei iskutilavuudeltaan ison, vanhan liiton V8:n enempää ole vakiona tarvekaan kiertää. Jos moottoriin haluaa lisää kierroksia ja tehoa, täytyy lähteä liikkeelle aivan muusta kuin pakoputkesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      135
      1636
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      54
      1540
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1362
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      150
      1305
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1163
    10. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    Aihe