Rinnassa vihlontaa

Anonyymi

En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta noin kuukausi sitten huomasin vasemmassa rinnassa silloin tällöin pienen vihlaisun vasemmassa yläneljänneksessä. Ajattelin ensin johtuvan siitä, että menkat tulevat, koska aina n. viikko ennen menkkoja rintani ovat todella kipeät ja arat.
Kun menkat meni ohi, muuten rintani palasivat jälleen ennalleen, mutta viikon päästä edelleen vasemmassa rinnassa tunsin (todella pieniä) vihlaisuja esim. mahallaan ollessa tai painaessa kohtaa. Yritin sitten olla räpläämättä kohtaa, että jätin sen hetkeksi rauhaan (ettei jatkuva räpeltäminen ole kivun aiheuttaja). Vihlaisuja silti silloin tällöin tuli ja vas rinta oli hieman turvonneempi vas ylä neljänneksestä.
Nyt ovat taas menkat tulossa ja normaalisti molemmat rinnat ovat arat, mutta vasen paljon normaalia enemmän ja pinkeämpi edelleen yläosasta. Ja vihlaisut ovat voimakkaampia.

Mietin, että vasen rintani joutui ennen oireiluja vähän venytykseen ulkoa sisäänpäin (käänsin sängyssä kylkeä kummallisesti, rinta vasten sänkyä ns. hankautuen/venyen turhan rajusti). Silloin se ei kuitenkaan erityisesti sattunut, enkä erityisesti ajatellut asiaa, mutta näin jälkikäteen mietin, että voiko oireet liittyä siihen, kun kuitenkin se rinnan "venyminen" kylkeä kääntäessä jäi mieleeni. Minulla on pienet rinnat ja ei koskaan ole ollut sen takia niiden kanssa mitään ongelmaa. Eikä esim. mahallaan olossa ole tarvinnut erityisesti varoa rintoja.
Mietin siis, onko jokin rinnan kudos voinut revetä sieltä tai jotain. Vai onkohan oireet muuten vaan yhtäkkiä tulleet ilman mitään erityistä syytä.

Rinnan ulkonäkö ei ole muuttunut, ainoastaan vasen yläneljännes on hitusen turvonneempi (juuri ja juuri itse sen huomaan, tai sitten vain kuvittelen...)

Ajattelin vielä seurata mikä näiden menkkojen jälkeen tilanne on, mutta jos edelleen vihloo, niin varmaan mentävä lääkäriin...

Mutta mietin siis että voiko venytys aiheuttaa jotain vauriota..? Vai onko se sitten todella joku muutos, kysta tai kasvain....

0

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
        Ikävä
        86
        1809
      2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
        Apua aloittelijalle
        136
        1260
      3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
        Äänekoski
        62
        1090
      4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
        Ikävä
        62
        956
      5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
        Ikävä
        77
        897
      6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
        Pyhäjärvi
        84
        838
      7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
        Imatra
        29
        826
      8. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
        Ikävä
        47
        817
      9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
        Ikävä
        57
        810
      10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        124
        799
      Aihe