Petrus shokeeraa

2lesken

https://youtu.be/wAvr7fcVJBE
Käsittämättömän upea laulaja.
Mikä karisma, mikä mies.
Koronavirukset unohtuu häntä katsellessa ja kuunnellessa.

47

3366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oulun polliisi👍

      • Anonyymi

        On miehellä ääntä✌


    • Anonyymi

      Upeeta ku meillä on tommonen polllliiisi,

      ihana tyyppi,,

      • Anonyymi

        Laulaa kyllä todella komeasti.Raamikas mies .ilo silmälle ja korville.Jospa konnatkin ymmärtäisivät upean laulajan ääntä jäädä kuuntelemaan niin Petrus saisi ne helposti laulamalla pysähtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laulaa kyllä todella komeasti.Raamikas mies .ilo silmälle ja korville.Jospa konnatkin ymmärtäisivät upean laulajan ääntä jäädä kuuntelemaan niin Petrus saisi ne helposti laulamalla pysähtymään.

        Timo Mustakallio-laulukilpailun voittaja vuodelta 2004.

        Kiitos Petrus Schroderus ja Oulun Poliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Mustakallio-laulukilpailun voittaja vuodelta 2004.

        Kiitos Petrus Schroderus ja Oulun Poliisi.

        Petrus voittaa laulutaidollaan mennentullen monet ns, laulutähdet, todella upea laulaja. Hankkisi elantonsa varmasti laulajanakin,mutta on hienoa kun hän tekee noin tärkeää ja arvokasta työtä. Poliiseja ei ole koskaan tarpeeksi,ei ole mukamas määrärahoja poliisien palkkaamiseen,muuhun turhuuteen kyllä löytyy valtiolta rahaa.
        Hienoa Petrus ,kiitos hienoista lauluesityksistäsi,ja jaksamista Poliisin työssäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petrus voittaa laulutaidollaan mennentullen monet ns, laulutähdet, todella upea laulaja. Hankkisi elantonsa varmasti laulajanakin,mutta on hienoa kun hän tekee noin tärkeää ja arvokasta työtä. Poliiseja ei ole koskaan tarpeeksi,ei ole mukamas määrärahoja poliisien palkkaamiseen,muuhun turhuuteen kyllä löytyy valtiolta rahaa.
        Hienoa Petrus ,kiitos hienoista lauluesityksistäsi,ja jaksamista Poliisin työssäsi.

        Komiasti laulaa komia laulaja. Vakuuttavaa ja vaikuttavaa.
        Jotain tunkee silmänurkkaan.
        Oulu on kiva kaupunki.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komiasti laulaa komia laulaja. Vakuuttavaa ja vaikuttavaa.
        Jotain tunkee silmänurkkaan.
        Oulu on kiva kaupunki.
        Beng

        Finlandia, satavuotiaalle Suomelle oli Petrukselta HUIPPUVETO. Nyt tämä.


    • Anonyymi

      " Koronavirukset unohtuu häntä katsellessa ja kuunnellessa. "

      Etkö katsonut / kuunnellut loppuun asti. Eikö juttu ollut no. tehty muistuttamaan ihmisiä pysymään kotona. - Nm. Muistutus viruksesta

      • Anonyymi

        Lähes 500000 kuuntelukertaa eilen ja kommentointeja 1230.
        Ihan käsittämättömät luvut parissa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes 500000 kuuntelukertaa eilen ja kommentointeja 1230.
        Ihan käsittämättömät luvut parissa päivässä.

        Yeap, olen ihmetellyt samaa ja miettinyt, onko tekniikka pantu töihin / asialle. Itselläni on takana tapaus, jossa ääniä no. tehtailtiin tietsikka'nerojen' näpein, ei ihmisten antamin äänin. - Nm. Säälittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yeap, olen ihmetellyt samaa ja miettinyt, onko tekniikka pantu töihin / asialle. Itselläni on takana tapaus, jossa ääniä no. tehtailtiin tietsikka'nerojen' näpein, ei ihmisten antamin äänin. - Nm. Säälittävää

        Tulihan se sieltä. Lue kirja "idiootit ympärilläni" ja takerru seuraavaksi Sarvamaan yritystukeen. Keisarin olet jo ilmeisesti maalittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Lue kirja "idiootit ympärilläni" ja takerru seuraavaksi Sarvamaan yritystukeen. Keisarin olet jo ilmeisesti maalittanut.

        Luojalle kiitos, etten jaksa arvoituksiasi noteerata. - Nm. Mitäääh


    • Anonyymi

      11 viestiä eikä yhtään moiteviestiä. Harvinaista. On hyvä laulaja.

      • Anonyymi

        Juuri nyt 650000 katselu/kuuntelukertaa 1741 kommenttia.


    • Anonyymi

      Ihana polllliiisi,, saispa tuon pulloon
      niin tikulla härnäisin, vanha sanonta,,,
      tietenki mehu-pillillä suomennettuna,,

    • Anonyymi

      armejan aikaan oli sukunimeltään Schroderus samassa ryhmässä,
      yli-kessulla oli joku pieni ärrävika, ja vähän kun se hermostui
      komensi se Schroderusta serojeesukseksi
      njjjj

    • Anonyymi

      armejan aikaan oli sukunimeltään Schroderus samassa ryhmässä,
      yli-kessulla oli joku pieni ärrävika, ja vähän kun se hermostui
      komensi se Schroderusta serojeesukseksi
      njjjj

    • Anonyymi

      Tää kaikki on konditionaalimuodossa, koska asia on vanha, mutta:

      Petrus on ollut työsuhteessa kansallisoopperassa solistina, sekä kuorossa.
      Kyseessä huippulaulaja, joka ei tee itsestään suurta numeroa, vaikka päihittää nää iskelmälaulajatenorit , jotka puhuvat että heidän ääniala on niin laaja jotta pärjäisivät myös oopperalavoilla. Nimiä en sano, mutta muutama on kehunut itseään tv-lähetyksissä oikein olan takaa.

      jm-50

      • Anonyymi

        Petrusta voi kuunnella myös YouTubesta,sieltä löytyy muutama hieno esitys. Toivottavasti Petrus laittaisi sinne lisää upeita tulkintoja meidän iloksemme.
        Todellakin huippulaulaja,joka ei kekkaloi lehtien palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petrusta voi kuunnella myös YouTubesta,sieltä löytyy muutama hieno esitys. Toivottavasti Petrus laittaisi sinne lisää upeita tulkintoja meidän iloksemme.
        Todellakin huippulaulaja,joka ei kekkaloi lehtien palstoilla.

        Lisäksi löytyy MTV:n aamulähetyksen haastattelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petrusta voi kuunnella myös YouTubesta,sieltä löytyy muutama hieno esitys. Toivottavasti Petrus laittaisi sinne lisää upeita tulkintoja meidän iloksemme.
        Todellakin huippulaulaja,joka ei kekkaloi lehtien palstoilla.

        CD:tä odotellessa kaikki on kuultu. Lisää kaivataan.


      • Anonyymi

        You Tube:ssa esitetty tunnetuin oopperaesitys kokonaisuudessaan on aivan ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CD:tä odotellessa kaikki on kuultu. Lisää kaivataan.

        SCHRODERUKSELTA tangokappaleet sujuu mallikkaasti, niitä lisää. Ps. Kaikki käy tämänkin jälkeen. Omistan uuden levyn, wau mikä fiilis minuun jäi. Olisi joskus mahtavaa päästä hänen kevyen musiikin konserttiin näille kulmille. Hänestä jotakin jäi,,,,,,,


    • Anonyymi

      Petrus Schroderus on Suomen paras laulaja.

      • Anonyymi

        Suuri kiitos sille musiikinopettajalle, joka löysi PETRUS SCHRODERUKSEN.


    • Anonyymi

      Maaginen lauluääni ja niin ihonalle menevä Voimaannuttava. Vau........

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viime aikoina kovin mystinen mies.............

    • Anonyymi

      Todellakin. Olen totaalisen järkyttynyt ja pettynyt. Elämäni toiseksi suurin järkytys.

      • Anonyymi

        Jää nähtäväksi millainen vaikutus ( abortti kommentti ) musiikki maailmaan on tuo mielen ilmaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää nähtäväksi millainen vaikutus ( abortti kommentti ) musiikki maailmaan on tuo mielen ilmaus.

        Pahinta pelkään.


    • Anonyymi

      Arvostan hänen rohkeuttaan käyttää sanan- ja mielipiteen vapautta nykysuomessa, jossa sitä ei kuitenkaan enää suvaita.

      • Anonyymi

        Kysehän ei ole sananvapaudesta, vaan aloitteesta naisen aseman huonontamiseksi keskiaikaiseksi. Ei, ei näin. Ajavat abortin totaalikieltoa. Nyt jo ehkäisy heillä kielletty. Siinäpä yhtälö. :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysehän ei ole sananvapaudesta, vaan aloitteesta naisen aseman huonontamiseksi keskiaikaiseksi. Ei, ei näin. Ajavat abortin totaalikieltoa. Nyt jo ehkäisy heillä kielletty. Siinäpä yhtälö. :DDD

        Hänestä tuli naisten vihaaja ja purkaa katkeruutta epäsuoralla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä tuli naisten vihaaja ja purkaa katkeruutta epäsuoralla tavalla.

        Sananvapaus on tietysti hyvä asia, mutta tilannetajua olisi hyvä olla jokaisella, etenkin julkisen viran edustajalla - ja osa mielipiteistä pitää jopa omana tietonaan. Lauluäänestään pidän. Toivottavasti ei mahtavasti alkanut ura laulajana tyssää. Toivotaan parasta.


      • Anonyymi

        Se jätkä lakkasi shokeeraamasta tasan sillä hetkellä, kun uutisjutun netistä luin. Ääni ja ulkomuoto eivät auta yhtään. Millähän vuosituhannella sen aivot elävät? - Nm. Prkl


    • Anonyymi

      1.40 - > kohta on paras kun hän katsoo kameraan

    • Anonyymi

      Kenenkähän lauluja laulaa...persujen, pikkunatsien, junttien, tappelijoiden...

    • Anonyymi

      Heheh..kylläpä pian vaihtui mielipiteet Petruksesta, ei vaan ollutkaan suvaitsevainen ihminen.

      • Anonyymi

        Niiinpä, suvaitsevaisuus tekee ihmisestä ihmismäisen. - Nm. Inhimillisen


    • Anonyymi

      Olen näköään sivuuttanut tämän aloituksen kokonaan. Ensimmäisen kerran kuuntelin. Ompa hieno esitys ja ääni.

      • Anonyymi

        Ja fiksu tyyppi, ja omilla aivoillaan ajattelevakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja fiksu tyyppi, ja omilla aivoillaan ajattelevakin.

        heh,,kun kysytään kuka haluaa matuja maahan vastaavat suvakit kuorossa: "Mää,,mää
        Ja kun kysytään mikä suvakilta irtoaa kuuluu: "Pää..Pää..

        Ja kun kysytään kuka on viisas kuuluu: "Sää..sää..

        Heheh,,jopa sen kaikken tolloimmankin pitäisi käsittää että tässä on kyse pelkästä vittuilusta!


    • Anonyymi

      Niin narsistinen mies ja ihailua kaipaava ja pönkittävä.Ei osaa laulaa kun hän huutaa.Tekniikka hukassa kun täytyy puskea ääntä.Ihmisressukat sitten ihailee vanhat naiset etenkin.Sääli kun ei tajuta mikä mies tämä on.Ihminen sokeutuu.

      • Vanha ketju.
        Menetin täydellisesti makuni häneen.
        Hänen ajatusmaailmansa on tosi syvältä.
        En kuuntele enää hänen laulujaan.
        Hän on valinnut tiensä ja sitä kulkekoon.
        Karisma katosi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe