Parveketupakointi

Anonyymi

Nyt kun ihmiset joutuu olemaan paljon asunnoissaan niin on mukavaa kun voi avata tuuletusikkunan ,paitsi tänään. Tuli tupakan savut sisään. Parveketupakointiin pitäisi ottaa poikkeusoloissa tiukempi linja.

6

202

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa mieltä! Tupakansavu on yks niitä ikävämpiä häiriötekijöitä , muun meluamisen ,kolinoiden lisäksi.

• Anonyymi

Totta ja yleistä. Voi lisäksi olla sisäilmassa sellaisia aineita että, ihan on epätoivo vallannut ja syvä huoli ja pelkokin siitä mitä terveydelle on tapahtunut. jo vuosia kestänyt vääntö as.oyn kanssa tässä asiassa.

Siitepöly on kirkkaan keltaista mutta, kun se on hetken valkoisen ikkunapuitteen välissä, muuttuu pöly vihreäksi töhnäksi.
        Täällä on sellaisia tapahtumia joita ei voi huomiotta ohittaa, kuten että, läpinäkyvä elintarvike muovirasia muuttuu sinertäväksi kun on huoneilmassa. Myös palasaippua on sinertynyt.
        Ja valtavasti takertuvaa likaa kaikkialla joka tuhoaa ihan kaiken..mitä kodissa nyt on.
        Talossa ei kulje ilma ei ole happea! Tämä oli lisäksi korona taloyhtiö..ja sellaiseksi varmaan tulee uudestaakin koska kaikkialla talon tiloissa, on pinttynyttä likaa ja ilma ei vaihdu vaan pyörii paikoillaan. Laadukasta asumista miljoonasaneratussa osaketalossa! Kaikesta päätellen jonka toiminta on rikollista!

• Anonyymi

Ehdoton tupakointikielto pitää saada taloihin ja parvekkeelle, itsekkäät kuspäät savuttaa muita ja tämmöisenä korona aikana pitää tupakointi kieltää kaikkialla.

• Anonyymi

Näin on!!!

• Anonyymi

Ehkä tupakoiva ei vaan tule ajatelleeksi että se häiritsee muita

• Anonyymi

Nykyinen tupakkalaki on aikuisten versio koulukiusaamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      412
      1651
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      757
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      714
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      691
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      537
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      33
      488
    Aihe