Päästiin vihdoin mökille. Kaikki oli muuten hyvin, mutta merimetsot tuntuvat vallanneen laiturin. Heti tullessa siellä oli kaksi lintua siivet levällään kuivattelemassa itseään. Ne poistuivat paikalta kun huomasivat meidät, mutta tämän päivän aikana ovat palanneet paikalle useita kertoja. Onko mahdollista, että ne alkaisivat rakentamaan pesiä poistuttuamme paikalta, vai miksiköhän meidän laituri on alkanut vetää niitä puoleensa?
Merimetsot
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Teidän täytyy välittömästi poistua mökilta, ne on rauhoitettuja ja niiden häirintä lailla kiellettyä jos niillä on pesintäaikeita. Voitte aina keväisin käydä katsomassa onko lintuja näkyvissä, jos on niin sinä kesänä mökillä ei voi käydä. Voitte myös mökkeillä joka vuosi lokakuusta alkaen, jolloin kaikki poikaset on lentokykyisiä.
- Anonyymi
Eihän merellä enää juuri muita lintuja olekaan kuin merimetsoja. Niitä on ihan joka paikassa satojen lintujen parvia, joten varmasti niitä riittää laitureillekin. Merimetson rauhoitusta on todella vaikea ymmärtää. Elinvoimaisin laji tällä hetkellä.
- Anonyymi
Isoja merimetsoparvia tekee juuri kevätmuuttoa. Onneksi jatkoivat matkaa mökin ohi pohjoiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817