Pitäisikö näyttää lääkärille kiveskohju

Anonyymi

Minä olen 14 vuotias ja uskon että mulla on kiveskohju. Pitäisikö näyttää lääkärille?

2

<50

Vastaukset

• Susittelen lääkärissä käyntiä ja lääkäri jolle menet on urologi. Olen 62v mies ja useasti käynyt urologilla. Ei ole sinulla mitään hävettävää. Jos tutkivat eturauhasen, niin se heille arkipäivää, eikä se satu.
      Jos jäät yksin miettiin mikä kyhmy on, niin se vain rasittaa sinun psyykkeäsi.
      Gullervo20

• Ei mitään hävettävää. Lääkärille arjen rutiineja. Lähtösi jälkeen tulee toinen potilas, eikä lääkäri enää muistakaan käyntisiä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      132
      6757
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      87
      3343
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2209
    4. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      70
      1950
    5. taksiyrittäjyys tiensä päässä. tämä ala loppuu

bärnerin taksilaki ja korona tekee selvää jälkeä koko alasta. jäljelle jää ehkä 10% maan takseista. ei alaa pelasta edes se että polttoaine on nyt h
      Taksit
      55
      1674