Torre on toiseksi suosituin paikka suomalaisille mutta ei ole omaa palstaa. Miksi?
Torrevieja palsta?
3
1062
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä ylläpitoa lisäämään sellainen, ellei yleistä Espanjasta riitä.
Vakiintuneen käytännön mukaan Torrella tarkoitetaan Torremolinos nimistä kaupunkia eteläisessä Andaluciassa. Sieltä se turismi alkoi. Täällä aurinkorannikolla on useita kaupunkeja jotka suomalaisten määrällä mitaten ohittavat suosituimmuudessaan tuon Costa Blancalla sijaitsevan pikkukaupungin.
Suomessa on myös aina kunnioitettu ikiaikaista tapaa jossa ensimmäisellä on tietyt oikeutensa. Siksipä Torre-nimen käyttöoikeus on kuulunut Torremolinokselle jo vuosikymmeniä ennen kuin kukaan suomalainen oli kuullutkaan tuon Costa Blancalla sijaitsevan pikkukaupungin halvoista asunnoista. Torremolinos on ollut myös koko Costa del Solin turismin käynnistäjä, mainittakoon mm kuuluisa hotelli v. 1957 Pez Dorado.- Anonyymi
Torreviejan keskustelu käydään Alicante nimen alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588