Aika rankkaa on olla uuden perheen päällikkö

Anonyymi

Tuntuu et johdan suurtakin yritystä, ja asioita on levällään jatkuvasti. Hallitsen toiki pomottamisen mutta lasten pomottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa. Ei olisi musta opettajaksi jos se on tämmöistä jo kuuden lapsen kanssa. Vaikka laitan säännöt ja viikkotehävät kirjallisena seinälle, niistä ei pidetä kiinni, ei tehdä mitään sovitusti eikä osallistuta kotihommiin. Viikkorahaa kyllä odotellaan ja kinutaan ja tahdotaan lisää, mutta tekeminen ja velvollisuudet ei men perille.
No joskushan tämä pomotus loppuu tai vähenee ja päästään elämään normaalia elämää miehen kanssa. Nyt pitää van kestää ja yrittää parhaansa, mutta syy ei ole meissä aikuisissa, miehen lapset vaan on niin lellittyjä ja huonosti kasvatettuja, että siitähän se johtuu. Onneksi olen tullut heidän elämään jotta saavat vähän kuriakin elämäänsä.
En suosittele olemaan suurperheen äitipuoli, tämä on kamalaa, olkaa vaanonnellisa kun oeltte yksin tai kaksin, perhe elämä vaatii minunlaista ihmistä jokajaksaa. Ei tämä ole kaikkien juttu, ei minunkaan mutta oakkohan se on tässä olla, että miehen lapsista kasvaisi normaaleita ja osaavia lapsia, vaikeeta se on, mutta aina voi kokeilla. Syyhän ei ole minussa vaan äitinsä on syyllinen omein lasten asioihin, minä vaan teen sen minkä haluan hän tekee mitä pitää, mutta ei tee.
Perheenpyörittäminen on viakeeta, älkää ihmeessä kokeilko jos ette halua menettää vapautta. Kysykää multa ensin jos on kysyttävää, vastaan mitä pitää tehdä ja tiedän kaikesta kaiken.

6

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaako järjestää huostaanotto, että pääsee niistä riippakivistä?

• Anonyymi

Hyvin kiteytetty äitipuolen rooli. Myötätuntoisesti ja asiallisesti.

• Anonyymi

Hyvin kiteytetty isäpuolen rooli. Myötätuntoisesti ja asiallisesti.

• Anonyymi

Aika rankkaa olla uuden perheen päällikkö.Tuntuu et johdan suurtakin yritystä, ja asioita on levällään jatkuvasti. Hallitsen toiki pomottamisen mutta lasten pomottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa. Ei olisi musta opettajaksi jos se on tämmöistä jo kuuden lapsen kanssa. Vaikka laitan säännöt ja viikkotehävät kirjallisena seinälle, niistä ei pidetä kiinni, ei tehdä mitään sovitusti eikä osallistuta kotihommiin. Viikkorahaa kyllä odotellaan ja kinutaan ja tahdotaan lisää, mutta tekeminen ja velvollisuudet ei mene perille.
      No joskushan tämä pomotus loppuu tai vähenee ja päästään elämään normaalia elämää naiseni kanssa. Nyt pitää van kestää ja yrittää parhaansa, mutta syy ei ole meissä aikuisissa, naisen lapset vaan on niin lellittyjä ja huonosti kasvatettuja, että siitähän se johtuu. Onneksi olen tullut heidän elämään jotta saavat vähän kuriakin elämäänsä.
      En suosittele olemaan suurperheen isäpuoli , tämä on kamalaa, olkaa vaan onnellisia kun oeltte yksin tai kaksin, perhe elämä vaatii minunlaista ihmistä joka jaksaa . Ei tämä ole kaikkien juttu, ei minunkaan mutta pakkohan se on tässä olla, että naisen lapsista kasvaisi normaaleita ja osaavia lapsia, vaikeeta se on, mutta aina voi kokeilla. Syyhän ei ole minussa vaan isänsä on syyllinen omein lasten asioihin, minä vaan teen sen minkä haluan hän tekee mitä pitää, mutta ei tee.
      Perheenpyörittäminen on vaikeeta , älkää ihmeessä kokeilko jos ette halua menettää vapautta. Kysykää multa ensin jos on kysyttävää, vastaan mitä pitää tehdä ja tiedän kaikesta kaiken.

• Anonyymi

Tää on niin totta.

• Anonyymi

Tää on niiiin totta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      4874
    2. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      597
      3882
    3. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2920
    4. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2654
    5. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      153
      2386
    6. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      111
      1977
    7. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1084
    8. Kun mennään...

yhdessä petiin... Otathan mut peiton alle? Hyvää yötä toivottaa sun nalle. Oot mun oma hehkulamppu, Kauniimpi kuin nätein kukkakimppu. https://you
      Ikävä
      197
      1044
    9. Taitaa olla viimeinen talvi.

Jos sähkön hinta talvella on 4-5 kertaa suurempi, kuin edellisenä talvena, niin mulla ei ole varaa lääkkeisiin, ei ruokaan, muita laskuja en voi maksa
      Pori
      90
      1034
    10. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
      Ikävä
      53
      854
    Aihe