Ex-äitien rumuus ja typeryys

Anonyymi

Mistä se johtuu? Niin, mistä se johtuu? Miettikää sitä!

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      iis kaikki naisetko on suomessa typeriä ja rumia? Oho. Kaikki niasethan on nykysin ex äitejä. Jokaisella on uusi mies. Hih...

      • Anonyymi

        Siis kaikki miehetkö on suomessa typeriä ,tyhmiä ja rumia? Oho. Kaikki miehethän on nykysin ex isiä . Jokaisella on uusi nainen . Hih...O


    • Anonyymi

      Ex isien rumuus ja tyhmyys, mistä se johtuu ? Niin mistä se johtuu ,miettikää sitä.

    • Anonyymi

      Näillä kommenteilla ei ole olemassa enää kauniita ihmisiä. Kaikki exät on rumia, ja koska kaikki suomen ihmiset on exiä niin me ollaan rumaa kansaa.

      Jihuu... ainakin jossain suomi on ykkönen.

      • Anonyymi

        Just, pystynokkaisia, ja persjalkaisia tössäleitä.


    • Anonyymi

      Akoituksessa pujuttiin ex-ÄIDEISTÄ eikä kaikista naisista. Kuinka typeriä oikein olette?

      • Anonyymi

        Seuraavissa viesteissä puhuttiin Ex -ISISTÄ eikä kaikista miehistä , kuinka typerä oikeen olet?


    • Anonyymi

      Koska äidistä tulee lapsille ex äiti? Koska lapsita tulee äidille ex lapset? Koska koirasta tulee ex koira? Koska ex asioista tulee ex asiat? Kyllä ne ovat ja jäävät aina ihmiseen, ne ei koskaan poistu.

      • Anonyymi

        Existä tulee exiä heti kun seurustelu 2.0:n kanssa alkaa. Koirat ja muut muuttuu exiksi samalla tavalla. Joskin usein naiset vaihtavat miehen koiraansa tai koiransa mieheen, jolloin tilanne on mutkikkaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Existä tulee exiä heti kun seurustelu 2.0:n kanssa alkaa. Koirat ja muut muuttuu exiksi samalla tavalla. Joskin usein naiset vaihtavat miehen koiraansa tai koiransa mieheen, jolloin tilanne on mutkikkaampi.

        Taloistaki ja rahoista tulee Ex omaisuutta, akat vie kaiken, jopa lapset.
        Suomalaiset akat ovat itsekkäitä ja ahneita.


    • Anonyymi

      No mepä mietitään. Hm..............................................................................................nooh.........................................................................jaaá.....................................................tuota tuota........................................................oiskohan se... ei se kyl oo...........................................hm.................................................. rumia...... ex äidit................ hetkonen................ei kyl nyt oikein tuu mieleen, miks on rumia.............................eikö ne ex äidit oo kauniita.........eikö..... onko.....en ny osaa vastata tähän....

      • Anonyymi

        Hymmm ,tai Ex miehet....ei ne kaikki ole rumia, kyl ne Ex naisille kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymmm ,tai Ex miehet....ei ne kaikki ole rumia, kyl ne Ex naisille kelpaa.

        Niille kelpaa kuka ja mikä vain. Ex-naisillahan on yleensä koira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niille kelpaa kuka ja mikä vain. Ex-naisillahan on yleensä koira.

        "Kyllä sitä voi huonoissakin repussa olla hyvät eväät".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä sitä voi huonoissakin repussa olla hyvät eväät".

        Koirista puhuttaessa "huonossa rekussa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niille kelpaa kuka ja mikä vain. Ex-naisillahan on yleensä koira.

        Ex miehillä thai nainen, suomalainen lihava siideriä kittaava yksinhuoltaja ei kelpaa.


    • Anonyymi

      Mä oon kyllä niin kaunis että itsekin ihailen itseäni. Olen siveä että oikein hävettää olla kaunis kun muut on niin rumia. Miksi olet ruma, mene rasvaimuun ja hoida baans kuntoon, mun ei tarvi kun oon niin kaunis.

      • Anonyymi

        Mä oon kyllä niin komea , että itsekin ihailen itseäni. Olen treenannut , että oikein hävettää olla komea , kun muut on niin rumia ja läskejä .Miksi olet läski , mene salille ja hoida kroppasi kuntoon, niin minäkin tein ja nyt olen komea mies ja naisia riittää.


      • Anonyymi

        Itse olen niin kaunis etten pysty ymmärtämään asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen niin kaunis etten pysty ymmärtämään asiaa

        Itse olen niin komea, että en pysty ymmärtämään asiaa, mutta naiset ymmärtää.


    • Anonyymi

      Ehkä lapsensa menettänyt ei jaksa huolehtia itsestään eikä aina ajatellakaan kovin selkeästi.

      • Anonyymi

        Minä voisin vaikk alinata nätä miehen lapsia, niitä riittää ja kun on vielä omatkin, no ne ei jouda lainaan. Olisi kiva olla oman perheen kesken, mutta ei onnistu, se on kurjaa tässä äitipuolen osassa, että lapsia on joskus liikaa mellastamassa. Pmiakin kun on neljä kipaletta.Joskus toivos et miehen suku ottas miehen lapset vaikka viikoksi luokseen, joutas kyllä.
        Äitipuolella ei voi olla lomaa eikä omaa rauhaa. Aina pitää olla skrappina että jaksaa komentaa ja opttaa toisten lapsia. Onneksi alkoi koulut niin on vähän etäisyyttä.
        Eihän ne ilman mua pärjää mutta loma tekisi hyvää mullekin. Kylläjaksan pomottaa, mutta kyllä laatuaika omiensa kanssa olisi hyvä asia.
        Kun ryhdyin äitipuoleksi en tiennyt kuinraskasta on olla äiti monelle. Miehen lapset kun on aika raskaita, aina menossa ja häiriköimässä ja riitaa haastamassa, syödä osataan muttei siivota. On tärkeää kjuitenkin et oon tässä heidän kanssa, jotta oppivat olemaan ja selviivät sitten omillaan. Olen erittäin tärkeä ihminen heille, vaikkei sitä koskaan sanokkaan heidän pitää kulemma olla kovia ja ilkeitä, äiti on niin sanonut, kumma eukko. kateellinen et mies valitsi mut. Mutta en lähde mihinkään tästä, vaikk akuin savustaisi, pysyn täällä opettamassa ja kasvattamassa sen naisen lapsia, ja äiti saa väistyä vähäns ivuun, me tehdään kuin mä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin vaikk alinata nätä miehen lapsia, niitä riittää ja kun on vielä omatkin, no ne ei jouda lainaan. Olisi kiva olla oman perheen kesken, mutta ei onnistu, se on kurjaa tässä äitipuolen osassa, että lapsia on joskus liikaa mellastamassa. Pmiakin kun on neljä kipaletta.Joskus toivos et miehen suku ottas miehen lapset vaikka viikoksi luokseen, joutas kyllä.
        Äitipuolella ei voi olla lomaa eikä omaa rauhaa. Aina pitää olla skrappina että jaksaa komentaa ja opttaa toisten lapsia. Onneksi alkoi koulut niin on vähän etäisyyttä.
        Eihän ne ilman mua pärjää mutta loma tekisi hyvää mullekin. Kylläjaksan pomottaa, mutta kyllä laatuaika omiensa kanssa olisi hyvä asia.
        Kun ryhdyin äitipuoleksi en tiennyt kuinraskasta on olla äiti monelle. Miehen lapset kun on aika raskaita, aina menossa ja häiriköimässä ja riitaa haastamassa, syödä osataan muttei siivota. On tärkeää kjuitenkin et oon tässä heidän kanssa, jotta oppivat olemaan ja selviivät sitten omillaan. Olen erittäin tärkeä ihminen heille, vaikkei sitä koskaan sanokkaan heidän pitää kulemma olla kovia ja ilkeitä, äiti on niin sanonut, kumma eukko. kateellinen et mies valitsi mut. Mutta en lähde mihinkään tästä, vaikk akuin savustaisi, pysyn täällä opettamassa ja kasvattamassa sen naisen lapsia, ja äiti saa väistyä vähäns ivuun, me tehdään kuin mä sanon.

        Minä voisin vaikka lainata näitä naiseni lapsia, niitä riittää ja kun on vielä omatkin, no omani ei jouda lainaan , kun ovat vain joka toinen vl. Olisi kiva olla oman perheen kesken, mutta ei onnistu, se on kurjaa tässä isäpuolen osassa, että lapsia on joskus liikaa mellastamassa. kun niitä on neljä kipaletta. Joskus toivos et naisen Ex ja suku ottas naisen lapset vaikka viikoksi luokseen, joutas kyllä.
        Isäpuolelle ei voi olla lomaa eikä omaa rauhaa. Aina pitää olla skrappina ,että jaksaa ohjata ja opettaa toisen lapsia. Onneksi alkoi koulut niin on vähän etäisyyttä.
        Eihän ne ilman mua pärjää ,mutta loma tekisi hyvää mullekin. kyllä jaksan ohjailla , mutta kyllä laatuaika omiensa kanssa olisi hyvä asia.
        Kun ryhdyin isäpuoleksi en tiennyt kuinka raskasta on olla isä monelle. Naisen lapset kun on aika raskaita, aina menossa ja vilkkaita ja riitaa haastamassa, syödä osataan mutta ei siivota jälkiään. On tärkeää kuitenkin et olen tässä heidän kanssa, jotta oppivat olemaan ja selviävät sitten omilleen . Olen erittäin tärkeä ihminen heille, vaikkei sitä koskaan sanokkaan heidän pitää kulemma olla kovia , isä on niin sanonut, kumma ukko . kateellinen et nainen valitsi mut. Mutta en lähde mihinkään tästä, vaikka kuin savustaisi, pysyn täällä opettamassa ja kasvattamassa sen miehen lapsia, ja isä saa väistyä vähän sivuun , minä teen mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin vaikka lainata näitä naiseni lapsia, niitä riittää ja kun on vielä omatkin, no omani ei jouda lainaan , kun ovat vain joka toinen vl. Olisi kiva olla oman perheen kesken, mutta ei onnistu, se on kurjaa tässä isäpuolen osassa, että lapsia on joskus liikaa mellastamassa. kun niitä on neljä kipaletta. Joskus toivos et naisen Ex ja suku ottas naisen lapset vaikka viikoksi luokseen, joutas kyllä.
        Isäpuolelle ei voi olla lomaa eikä omaa rauhaa. Aina pitää olla skrappina ,että jaksaa ohjata ja opettaa toisen lapsia. Onneksi alkoi koulut niin on vähän etäisyyttä.
        Eihän ne ilman mua pärjää ,mutta loma tekisi hyvää mullekin. kyllä jaksan ohjailla , mutta kyllä laatuaika omiensa kanssa olisi hyvä asia.
        Kun ryhdyin isäpuoleksi en tiennyt kuinka raskasta on olla isä monelle. Naisen lapset kun on aika raskaita, aina menossa ja vilkkaita ja riitaa haastamassa, syödä osataan mutta ei siivota jälkiään. On tärkeää kuitenkin et olen tässä heidän kanssa, jotta oppivat olemaan ja selviävät sitten omilleen . Olen erittäin tärkeä ihminen heille, vaikkei sitä koskaan sanokkaan heidän pitää kulemma olla kovia , isä on niin sanonut, kumma ukko . kateellinen et nainen valitsi mut. Mutta en lähde mihinkään tästä, vaikka kuin savustaisi, pysyn täällä opettamassa ja kasvattamassa sen miehen lapsia, ja isä saa väistyä vähän sivuun , minä teen mitä haluan.

        Kyllä se niin on , jos menet kimppaan eronneen lapsellisen naisen kanssa, niin sen naisen muksut tulee kylkiäisinä, ovat melkeen joka päivä siinä ja isällään jokatoinen vl, omia muksujasi näet jokatoinen viikonloppu, mikä nyt on yleisin tapaamissopimus.
        Muijas lapsille olet se kasvattaja enempi , kun omillesi.


    • Anonyymi

      Rumuus on sitä että rikkoo toisten perheen ja estää miestä näkemästä omia lapsia ja aiheuttaa riitaa vamonsa kanssa jonka kanssa mies on lapsensa thnyt.

      Rumuutta on se joka niin tekee.

      • Anonyymi

        Rumuus on sitä että rikkoo jonkun perheen ja estää naista näkemästä omia lapsia ja aiheuttaa riitaa miehensä kanssa ,jonka kanssa nainen on lapsensa tehnyt .

        Rumuutta on se joka niin tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe