Eikä rumat ikävä kyl
Ei lihavat kelpaa rakkauteen
Anonyymi
54<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
Vastaukset 54
Vanhimmat
Olet väärässä, ikävä kyllä. Lihavahan voi ottaa kumppaniksi toisen saman paksuisen. Kasva aikuiseksi.
Tolla alotuksella tarkotin itteäni ja muit tuttui ketkä huomannu saman
Asenne on tärkeä. Joskus lihavat säteilee ja on jopa kauniimpia kuin laiha ruipelo vieressään. Katsoin jotain naislaulajia tv:ssa. Niitä oli 3. Yksi oli selvästi muita pulleampi, mutta silti seksikkäin ja kaunein.
ei lihavalle naiselle kelpaa lihava mies
Sä taidat olla tosi nuori vasta. Varmaan joku parikymppinen lapsi. Olet vielä lapsen kengissä ja ajatuksesi sen mukaiset. Tuon ikäiset valitsevat kumppanin kavereiden mielipiteitä kuunnellen.
Miksi ne sitten rakastaa, nai ja perustaa perheitä, kun me laihat vasta itketään täällä netissä kuka kelpaa ja kuka ei?????????????
Tuo on syvä ajatus. Ja syvenee vielä, kun kumpikin niistä lihavista tienaa enemmän kuin naapurin nälkäkurjet yhteensä.
En minäkään kelpaa vaikka olen pitkä, hoikka ja hyväkuntoinen mies. Varmaan olen sitten liian ruma tai jotain.
miehillä ei ole mitään arvoa parinmuodostuksessa
Vakka kantensa valitkoon ;)
Miten niin on mullakin kumppani vaikka olen molempia. Hänen mielestään olen kyllä kaunis mutta se nyt puhuu vaan sontaa.
Lihavat olat pehmeitä. ;)
Kaunis ihminen voi näyttää rumalta kun luonne paljastuu.
Ruma ihminen näyttää kainiilta jos kaunis luonne! :)
lihava ei näytä missään vaiheessa kauniilta oli luonne mikä hyvänsä
En mä ainakaan luurangosta pidä.
Luitten pällä kireä nahka ei hyvä.
Kyllä naisessa pitää olla pehmeyttä.
pehmeyttä, muttei läskiä
Et sinäkään mikään komee ole.!!!
vaan en lihava ;)
Pehmeys on läskiä.
Lihaksikkaat naiset on rumia.
läski on ylipainoa eikä timmiys tarkoita lihaksikasta
mikä siinä kropan kuntoon laittamisessa on muka mahdotonta?
Et sinäkään kovin sporttiselta näytä. Yleensä tuommoiset hevimiehet vain juovat kaljaa ja istuvat baareissa. Näytä habaa, jos sulla on sellaista.
puusilmä ei näe vaikka näyttäisi
Kun katson sinua, niin komeaa sinusta ei saa tekemälläkään. Siksi taidat olla sinkku, koska rumaa miestä ei tahdo kukaan.
karskius on miehekästä.
Ei tuo minun silmääni ole ruma!
se on vain automaattinen puolustusreaktio lihavissa, että muut haukutaan kun itseensä ei olla tyytyväisiä ;)
Mielipiteet tekevät rumaksi.
rumien höpötyksiä.
Siksikö haukut muita jatkuvasti? Niinpä.
faktan lausuminen ei ole haukkumista. lihavuus kun ei ole viehättävää eikä plussaa.
Puusilmä 1 - timitys 0
Puusilmä 0 - timitys 10
korjasin kun puusilmältä näyttää menevän numerotkin sekasin.
Se on sitä nykymaailmaan. Vaikka kuinka olisi ihana ihminen, mutta jos ulkonäkö ei kelpaa niin henkilö on luultavasti sinkkuna koko elämänsä.
miksi huonon ulkonäön pitäisi kelvata?
Sinkkuna pärjää paremmin.
Niinpä. Ruma oon ollu aina, eikä kukaan ollu ikinä kiinnostunu musta. Joten on iha sama vaikka oonki lihavaki, ei se laihduttaminen rumuuttani poista. Eli totta tuo ettei ruma kelpaa rakkauteen. Mutt pilkankohteeks me rumat ja lihavat kelvataan sitte helvetin hyvin.
mikään ei estä sinua laittamasta kroppaasi kuntoon
Kropan kuntoon laittaminen ei auta naaman rumuustilanteeseen, pitäisi nyt aikuisen miehen se tietää. Miehille on tärkeämpää nätti naama. Esim minulla ollut aina kroppa kunnossa, mutta eipä ole juurikaan miehet lähestyneet. Paitsi kännissä. Mutta kännilähestymisiä ei lasketa, koska känniset miehet saattavat lähestyä ketä tahansa, kun viina sumentaa näkökyvyn.
Ja myöskään autistien tms. lähestymisiä ei lasketa.
No tälle repesin.
timmi kroppa antaa naamaa anteeksi ;)
Lihavat kuolee koronaan, ylipaino on riski.
Rakkautta kaikille!
Tottahan se on, että jos poikkeat jotenkin valtaosasta niin huomattavasti vaikeampaa, nykyään parisuhdemarkkinat on vaikeita, on sitä valinnnanvaraa niin ei osata päättää että mitä halutaan, vai halutaanko mitään. =/
Onko noin paha olla?
Niin siis määrittele ruma ja lihava? Sille ei kelpaa mut ehkä muille kelpaa.
Menkää jo huitsin nevadaan noiden pinnallisten ulkonäköhaaveidenne kanssa. Joku päivä sinäkin juntti aloittaja huomaat rakastuneesi ihan toisenlaiseen kun jossain netissä pillu märkänä haaveilit (ja tämä myös miehelle). Jokaisen pitää olla juuri sellainen kuin on ja muut voi syöksyä vittun mielipiteineen. Ihmisiä me saatana ollaan eikä mitään nukkeja tai panohahmoja.
Respektit tälle 👍
No mutta onneksi lihava voi aina laihduttaa! Ruma sen sijaan ei mahda oikein mitään itselleen ja joutuu sen takia katkeroitumaan kun ei löydä mistään kumppania itselleen joka himoitsisi häntä. Olen tämän todistanut naapurissani. Siellä asuu erittäin ruma ihminen sekä ulkoisesti että sisäisesti ja hän on joutunut elämään jo yli vuosikymmenen seksittömässä liitossa.
Tuollainen kyllä katkeroittaa.
Kyllä kelpaa. Mutta sellainen ongelma on, että jos kumppania on mahdollista etsiä vain somen kautta, niin se saattaa rumalle ja lihavalle aiheuttaa haasteita. Paras olisi, jos olisi livenä mahdollisuus tutustua ihmisiin pidemmän ajan kuluessa. Silloin rumista ja lihavista voidaan kiinnostua, kun joku tajuaa että ihmisenä esim mielenkiintoinen jne. Someissa missä kuvat esillä, niissä taitaa helposti käydä niin, että jos ei heti kuva miellytä silmää, niin henkilö ohitetaan.
Luulen puhuvani kaikkien pulleidenkin puolesta, että pidä sinä stalkkauspenkkis ja yökiikaris
Mun ihastuksen kohde ainakin on lihava mies, ihan suoraan sanoen:)
Höpsistä!
Tärkeintä on sisin.
Itse olen aika "normaalikokoinen" nainen ja ollut korviamyöten ihastunut paljon itseäni isompaan mieheen. Mihinkä se kaatui, omaan uskalluksen puutteeseen. Pidin itseäni liian vaatimattomana hänelle. Enkä nyt ehkä niin hirveän rumakaan ole.
Olet oikeassa. Myönnän. Toisen lihavan kanssa paras olla. He parhaiten ymmärtävät toisiaan.