Ei lihavat kelpaa rakkauteen

Anonyymi

Eikä rumat ikävä kyl

54

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet väärässä, ikävä kyllä. Lihavahan voi ottaa kumppaniksi toisen saman paksuisen. Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi

Tolla alotuksella tarkotin itteäni ja muit tuttui ketkä huomannu saman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asenne on tärkeä. Joskus lihavat säteilee ja on jopa kauniimpia kuin laiha ruipelo vieressään. Katsoin jotain naislaulajia tv:ssa. Niitä oli 3. Yksi oli selvästi muita pulleampi, mutta silti seksikkäin ja kaunein.

• ei lihavalle naiselle kelpaa lihava mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä taidat olla tosi nuori vasta. Varmaan joku parikymppinen lapsi. Olet vielä lapsen kengissä ja ajatuksesi sen mukaiset. Tuon ikäiset valitsevat kumppanin kavereiden mielipiteitä kuunnellen.

• Anonyymi

Miksi ne sitten rakastaa, nai ja perustaa perheitä, kun me laihat vasta itketään täällä netissä kuka kelpaa ja kuka ei?????????????

• Anonyymi

Tuo on syvä ajatus. Ja syvenee vielä, kun kumpikin niistä lihavista tienaa enemmän kuin naapurin nälkäkurjet yhteensä.

• Anonyymi

En minäkään kelpaa vaikka olen pitkä, hoikka ja hyväkuntoinen mies. Varmaan olen sitten liian ruma tai jotain.

• miehillä ei ole mitään arvoa parinmuodostuksessa

• Anonyymi

Vakka kantensa valitkoon ;)

• Anonyymi

Miten niin on mullakin kumppani vaikka olen molempia. Hänen mielestään olen kyllä kaunis mutta se nyt puhuu vaan sontaa.

• Anonyymi

Lihavat olat pehmeitä. ;)
      Kaunis ihminen voi näyttää rumalta kun luonne paljastuu.
      Ruma ihminen näyttää kainiilta jos kaunis luonne! :)

• lihava ei näytä missään vaiheessa kauniilta oli luonne mikä hyvänsä

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

lihava ei näytä missään vaiheessa kauniilta oli luonne mikä hyvänsä

En mä ainakaan luurangosta pidä.
        Luitten pällä kireä nahka ei hyvä.
        Kyllä naisessa pitää olla pehmeyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä ainakaan luurangosta pidä.
        Luitten pällä kireä nahka ei hyvä.
        Kyllä naisessa pitää olla pehmeyttä.

pehmeyttä, muttei läskiä

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

lihava ei näytä missään vaiheessa kauniilta oli luonne mikä hyvänsä

Et sinäkään mikään komee ole.!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinäkään mikään komee ole.!!!

vaan en lihava ;)

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

pehmeyttä, muttei läskiä

Pehmeys on läskiä.
        Lihaksikkaat naiset on rumia.

• Anonyymi kirjoitti:

Pehmeys on läskiä.
        Lihaksikkaat naiset on rumia.

läski on ylipainoa eikä timmiys tarkoita lihaksikasta

• mikä siinä kropan kuntoon laittamisessa on muka mahdotonta?

• Anonyymi

Et sinäkään kovin sporttiselta näytä. Yleensä tuommoiset hevimiehet vain juovat kaljaa ja istuvat baareissa. Näytä habaa, jos sulla on sellaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinäkään kovin sporttiselta näytä. Yleensä tuommoiset hevimiehet vain juovat kaljaa ja istuvat baareissa. Näytä habaa, jos sulla on sellaista.

puusilmä ei näe vaikka näyttäisi

• Anonyymi

Kun katson sinua, niin komeaa sinusta ei saa tekemälläkään. Siksi taidat olla sinkku, koska rumaa miestä ei tahdo kukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun katson sinua, niin komeaa sinusta ei saa tekemälläkään. Siksi taidat olla sinkku, koska rumaa miestä ei tahdo kukaan.

karskius on miehekästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo minun silmääni ole ruma!

• Anonyymi kirjoitti:

se on vain automaattinen puolustusreaktio lihavissa, että muut haukutaan kun itseensä ei olla tyytyväisiä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteet tekevät rumaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteet tekevät rumaksi.

rumien höpötyksiä.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

se on vain automaattinen puolustusreaktio lihavissa, että muut haukutaan kun itseensä ei olla tyytyväisiä ;)

Siksikö haukut muita jatkuvasti? Niinpä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksikö haukut muita jatkuvasti? Niinpä.

faktan lausuminen ei ole haukkumista. lihavuus kun ei ole viehättävää eikä plussaa.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

puusilmä ei näe vaikka näyttäisi

Puusilmä 1 - timitys 0

• Anonyymi kirjoitti:

Puusilmä 1 - timitys 0

Puusilmä 0 - timitys 10

korjasin kun puusilmältä näyttää menevän numerotkin sekasin.

• Anonyymi

Se on sitä nykymaailmaan. Vaikka kuinka olisi ihana ihminen, mutta jos ulkonäkö ei kelpaa niin henkilö on luultavasti sinkkuna koko elämänsä.

• miksi huonon ulkonäön pitäisi kelvata?

• Anonyymi

Sinkkuna pärjää paremmin.

• Anonyymi

Niinpä. Ruma oon ollu aina, eikä kukaan ollu ikinä kiinnostunu musta. Joten on iha sama vaikka oonki lihavaki, ei se laihduttaminen rumuuttani poista. Eli totta tuo ettei ruma kelpaa rakkauteen. Mutt pilkankohteeks me rumat ja lihavat kelvataan sitte helvetin hyvin.

• mikään ei estä sinua laittamasta kroppaasi kuntoon

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

mikään ei estä sinua laittamasta kroppaasi kuntoon

Kropan kuntoon laittaminen ei auta naaman rumuustilanteeseen, pitäisi nyt aikuisen miehen se tietää. Miehille on tärkeämpää nätti naama. Esim minulla ollut aina kroppa kunnossa, mutta eipä ole juurikaan miehet lähestyneet. Paitsi kännissä. Mutta kännilähestymisiä ei lasketa, koska känniset miehet saattavat lähestyä ketä tahansa, kun viina sumentaa näkökyvyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kropan kuntoon laittaminen ei auta naaman rumuustilanteeseen, pitäisi nyt aikuisen miehen se tietää. Miehille on tärkeämpää nätti naama. Esim minulla ollut aina kroppa kunnossa, mutta eipä ole juurikaan miehet lähestyneet. Paitsi kännissä. Mutta kännilähestymisiä ei lasketa, koska känniset miehet saattavat lähestyä ketä tahansa, kun viina sumentaa näkökyvyn.

Ja myöskään autistien tms. lähestymisiä ei lasketa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja myöskään autistien tms. lähestymisiä ei lasketa.

No tälle repesin.

• Anonyymi kirjoitti:

timmi kroppa antaa naamaa anteeksi ;)

• Anonyymi

Lihavat kuolee koronaan, ylipaino on riski.

• Rakkautta kaikille!

Tottahan se on, että jos poikkeat jotenkin valtaosasta niin huomattavasti vaikeampaa, nykyään parisuhdemarkkinat on vaikeita, on sitä valinnnanvaraa niin ei osata päättää että mitä halutaan, vai halutaanko mitään. =/

• Anonyymi

Onko noin paha olla?

• Anonyymi

Niin siis määrittele ruma ja lihava? Sille ei kelpaa mut ehkä muille kelpaa.

• Anonyymi

Menkää jo huitsin nevadaan noiden pinnallisten ulkonäköhaaveidenne kanssa. Joku päivä sinäkin juntti aloittaja huomaat rakastuneesi ihan toisenlaiseen kun jossain netissä pillu märkänä haaveilit (ja tämä myös miehelle). Jokaisen pitää olla juuri sellainen kuin on ja muut voi syöksyä vittun mielipiteineen. Ihmisiä me saatana ollaan eikä mitään nukkeja tai panohahmoja.

• Anonyymi

Respektit tälle 👍

• Anonyymi

No mutta onneksi lihava voi aina laihduttaa! Ruma sen sijaan ei mahda oikein mitään itselleen ja joutuu sen takia katkeroitumaan kun ei löydä mistään kumppania itselleen joka himoitsisi häntä. Olen tämän todistanut naapurissani. Siellä asuu erittäin ruma ihminen sekä ulkoisesti että sisäisesti ja hän on joutunut elämään jo yli vuosikymmenen seksittömässä liitossa.

• Anonyymi

Tuollainen kyllä katkeroittaa.

• Anonyymi

Kyllä kelpaa. Mutta sellainen ongelma on, että jos kumppania on mahdollista etsiä vain somen kautta, niin se saattaa rumalle ja lihavalle aiheuttaa haasteita. Paras olisi, jos olisi livenä mahdollisuus tutustua ihmisiin pidemmän ajan kuluessa. Silloin rumista ja lihavista voidaan kiinnostua, kun joku tajuaa että ihmisenä esim mielenkiintoinen jne. Someissa missä kuvat esillä, niissä taitaa helposti käydä niin, että jos ei heti kuva miellytä silmää, niin henkilö ohitetaan.

• Anonyymi

Luulen puhuvani kaikkien pulleidenkin puolesta, että pidä sinä stalkkauspenkkis ja yökiikaris

• Anonyymi

Mun ihastuksen kohde ainakin on lihava mies, ihan suoraan sanoen:)

• Anonyymi

Höpsistä!
      Tärkeintä on sisin.

Itse olen aika "normaalikokoinen" nainen ja ollut korviamyöten ihastunut paljon itseäni isompaan mieheen. Mihinkä se kaatui, omaan uskalluksen puutteeseen. Pidin itseäni liian vaatimattomana hänelle. Enkä nyt ehkä niin hirveän rumakaan ole.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Myönnän. Toisen lihavan kanssa paras olla. He parhaiten ymmärtävät toisiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3950
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2963
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2233
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1900
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1770
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1762
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      53
      1667
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1537
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1491
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      8
      1485
    Aihe