Ja mihin hänessä ihastuit?
Jos olet rohkea laita vielä, mihin päin suomea menee? :)
Kuvalle ihastuksesi ulkonäköä
94
2731
Vastaukset
- Anonyymi
Tummanruskeat(?) pitkät hiukset, ruskeat silmät (kellertävät). Hoikka/normaali vartalo. Ihastuin hänen kauniiseen katseeseen. Katsoimme toisiamme silmiin niin tiiviisti, että voin väittää hänen tunteneen saman kuin minä. Iästä en tiedä, mutta luultavasti hieman vanhempi kuin minä. Syyskuussa näin 2019.
- Anonyymi
Sellainen sopivasti naisellisen muodokas nainen. Ihanat mangneettisilmät ja hymy. Kauniit ruskeat hiukset, hiukset usein auki, lainehtivat. Kiva luonne, ystävällinen. Puoleensa vetävä.♥️
- Anonyymi
Ruskeahiuksinen mies. Länsi-suomi.
Tatuointi vasemmassa olkavarressa. Kymmenisen vuotta itseäni nuorempi. Mukava mies ja ihastuin häneen. - Anonyymi
Tummat lyhyet hiukset, lempeät silmät, hoikka ja urheilullinen, sitten asiaan....
No olkoon, arvaatte ehkä, jos ette niin ei haittaa suuremmin ;)
Tästä pohjoisensuuntaan. - Anonyymi
Violetit hiukset, kaunis nainen muttei mun.
- Anonyymi
Hyvin kauniit hiukset, kauniit korvat sekä kädet, kaunis iho,harkitsevan rauhallinen
puhetapa, miellyttävä ja kaunis kokonaisuus.
Varsinais-Suomi - Anonyymi
Vaalea noin 166cm pitkä, paksu takamuksinen...luode
- Anonyymi
Ihastuin hänessä aivan kaikkeen. 😍 M -> N e-suomi
- Anonyymi
Mies, tummat hiukset , siniset silmät. Ihana seksikäs ääni.
Itä- suomi.- Anonyymi
Oletko hänen kanssaan tekemisissä?
- Anonyymi
Mies pitkät vaaleat kiharat hiukset. Pitkä ja hieman matala ääni.
Ihastuin katseeseen, luonteeseen ja olemukseen. Tietenkin hiuksiin myös.
Menee kauas.- Anonyymi
Alaskan erakkoko
- Anonyymi
Tummat hiukset, silmälasit, kaunis hymy, hieman pisamia kasvoissa. Ollut mielessäni vuodesta 2011. T-nainen.
- Anonyymi
Silloin kun hän katsoi silmiini ja hymyili.
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui? :)
Viikolla ainakin jollain..
- Anonyymi
Vaaleahkot, aika pitkät hiukset. Siniharmaat, nauravat silmät. Aika lyhyt. Monesti hiukset ponnarilla. Sillee kivasti sporttinen. PKS menee
- Anonyymi
Ruskeat silmät, hymyilessä silmätkin nauraa... Charmikas heti kohdatessa että meidän aika on viellä.
ruskeet silmät <3
katsemme.- Anonyymi
Voi ei, kukaan ei kaipaa tämän näköistä näköjään.
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun laitoin tämän näköinen Googleen niin ei tullut oikein mitään. Vaalea nainen, tulee jotain, tumma nainen tulee jotain, mutta tämän näköinen on vähän vaikea mieltää häneksi.
- Anonyymi
Voi että! Entä jos menee ulkoSuomeen? Multa nyt menis ulkosuomettuvalle tummalle komeelle pitkälle ihanaluonteiselle sydämelliselle miehelle. Elämäni rakkaudelle♥️
Ihadtuin hänessä hänen herrasmiesmäiseen valloittavaan persoonaan ja kohteliaisuuteen, herkkyyteen sekä huumorintajuun. Ja komea on kuin mikä, vie jalat alta. - Anonyymi
Ei oo keteen kään
En millään jaksa selittee koko rulianssia
Kun se on koko ajan eespäin - Anonyymi
Tummanruskeat silmät ja tunmanruskeat pitkät kauniit hiukset. Naiselle menee tämä. Hän voisi olla se elämäni rakkaus, jota olen odottanut jo monta vuotta. Pelkään vain sitä, että tunnen taitaa olla yksipuolinen. Asuu Espoossa.
- Anonyymi
Mikä estää kertomasta tunteitasi? Ilmeisesti tunnet hänet melko hyvin jos monta vuotta olet odottanut. Mitä jos hän on elämäsi rakkaus? Tai yllätykseksi vastaa tunteisiisi? Tai pistää harkintamyssynsä alle :)
Etkö ansaitse tietää monen vuoden jälkeen? Ainakin hän tietäisi että odotat.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää kertomasta tunteitasi? Ilmeisesti tunnet hänet melko hyvin jos monta vuotta olet odottanut. Mitä jos hän on elämäsi rakkaus? Tai yllätykseksi vastaa tunteisiisi? Tai pistää harkintamyssynsä alle :)
Etkö ansaitse tietää monen vuoden jälkeen? Ainakin hän tietäisi että odotat..Kiitos, kerään rohkeutta.
- Anonyymi
Hennonpunertavaksi värjätty tukka, isot silmät, ihana hymy. Parhaimmillaan hauskaa seuraa..
- Anonyymi
Parhaimmillaan??? ;) Millainen hän on huonoimmillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaimmillaan??? ;) Millainen hän on huonoimmillaan?
No sellainen, jonka rakastaminen vaatii tunteen lisäksi tahtoa ja päättäväisyyttä. ♥️Ihminen joka tuntee suurella palolla koko tunteiden kirjon.Tosin tunteiden ilmentäminen lienee kuitenkin kohtuuden rajoissa pysyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellainen, jonka rakastaminen vaatii tunteen lisäksi tahtoa ja päättäväisyyttä. ♥️Ihminen joka tuntee suurella palolla koko tunteiden kirjon.Tosin tunteiden ilmentäminen lienee kuitenkin kohtuuden rajoissa pysyvää.
Kuulostaa just sellaiselta "temperamenttiselta" draamaqueenilta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa just sellaiselta "temperamenttiselta" draamaqueenilta😂
Sellainen kainaloon mahtuva🤣aito kaikin tavoin.
- Anonyymi
https://youtu.be/d0pt7_y_weM
yhukitswaawsrtgyhjikolpöå
###¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ - Anonyymi
En tiedä ehkä olen vähän ihastunut tämä hankalaa kun en häntä tunne tiedän silti kuka hän on.
Pitkä mies ruskeat hiukset ruskeat silmät. Soittaa kitaraa. - Anonyymi
Hän on sellainen blondi nainen kilteillä silmillä varustettuna. Ääni kuin enkelillä ja luonne kuin paholaisella, mutta silti ottaisin omaksi jos saisin.
- Anonyymi
Missäpäin tuollainen liikkuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tuollainen liikkuu?
Kouvolassa..
- Anonyymi
Tummat silmät, ruskea tukka,
Koskaan niitä hylkäisi en.
Lämpöinen on poskensa nukka,
Huulillain kun tunnen mä sen.
Niihin kerran langeta sain.
Syrjällään nyt on sydänrukka,
Rakastan niin häntä vain (rakastan niin häntä vain)
Elämän niin tyhjäksi luulin,
Ja sitten hän jo saapuikin.
Kun hänen äänensä kuulin,
Se tuntui niin kuin lentäisin.
Miten niin kaivata voikaan
Vain miestä yhtä ainoaa!
Ja sisälläin kuinka soikaan,
Niin lauluun sydämein hän saa (hän saa, hän saa)
Koskaan niitä hylkäisi en.
Lämpöinen on poskensa nukka,
Huulillain kun tunnen mä sen.
Niihin kerran langeta sain.
Syrjällään nyt on sydänrukka,
Rakastan niin häntä vain (rakastan niin häntä vain)
Ympärillein kädet hän…
Lähde: Musixmatch- Anonyymi
A-miehelle?
- Anonyymi
Sänkeä ei ole mulla
- Anonyymi
Siro, nuori nainen. Soma, pikku taskuraketti. Oikea energiapakkaus, ei turhista märise. Vihreät säihkysilmät. Tosi kiltti, kohtelias ja ystävällinen. Rempseä ja reipas. Suloinen on ku mikä. Joskus ehkä vähän ressukka. :) Uusimaa
- Anonyymi
Joskus ehkä vähän ressukka, no kiva bueno homma, kun jollakin on varaa profiloida, vai onko
- Anonyymi
Pitkä, komea, vaalea, rauhallinen, huumorintajuinen ja minua paljon nuorempi mies.
- Anonyymi
Mistäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin?
Vihreät silmät,ripaus ruskeaa kun oikein zuumaa. Taskuraketti, pienet reidet,isot tissit👍 ajattoman kaunis kasvoiltaan...pitää huolta itsestään. Ikää 40
Ihastuin kuitenkin siihen,millainen hän on. Mielenkiintoinen,salaperäinen,ihana,ystävällinen ja pitää periaatteistaan kiinni. Huolehtiva eikä ole yhden yön horo,kuten itse ilmaisi..huh 😨🤩
- Anonyymi
Tampere. A työ. Nimi S.
- Anonyymi
Kuvalle ihastusta? No kuvalle se ihastus mikä sille kuvalle kuuluu ,riippuu siitä mitä kuvassa on ja miten se on kuvattu.
- Anonyymi
Mulle yksi on aika tärkeä, mutta sei haulua ottaa muhun kontakia, olen ihan ok nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle yksi on aika tärkeä, mutta sei haulua ottaa muhun kontakia, olen ihan ok nainen
Missä päin suomee on ihan ok nainen?
- Anonyymi
Pitkät ruskeat hiukset, pitkä muutenkin, ruskeat silmät. Nätti ja jotenkin suloinen olemus. Ihastuin omaan mielikuvaani hänestä, emme siis tunne vielä paremmin toisiamme, mutta toivon, että siihen tulee muutos. Läntiseen Suomeen menee tämä.
- Anonyymi
Hänen ulkonäkönsä on jotenkin outo. Joiltain osin jopa luotaantyöntävä..
- Anonyymi
Ja tuo piti sitten tulla ulostamaan tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuo piti sitten tulla ulostamaan tänne?
Saattoihan tuo olla kuvaus miehestäkin:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoihan tuo olla kuvaus miehestäkin:D
Siis miestä saa vapaasti haukkua luotaantyöntäväksi, naista ei? Logiikka?
- Anonyymi
Kärsivä ihminen näyttää sairaalta. Mitä erikoista siinä on? Täydestä ihmisyyden puutteesta kertoo toisen ihmisen vainoaminen ja lopputuloksen arvostelu. Voiko olla oksettavampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsivä ihminen näyttää sairaalta. Mitä erikoista siinä on? Täydestä ihmisyyden puutteesta kertoo toisen ihmisen vainoaminen ja lopputuloksen arvostelu. Voiko olla oksettavampaa.
Saati sitten jonkun penttipensselisedän haaveilut moisen aiheuttamisesta toisille, mutta naiset ne vaan kaunistuu ja selittäjäsedät lakastuu
- Anonyymi
Mun anonyymillä ihastuksella on vähän hiuksia, ruskeet sänkykamarisilmät niinku jollain Igleasiksella. Ei osaa laulaa, mutta rumpuja osaa soittaa. Sit sillä on jotain sellaista mitä mullakin, mutta en voi sanoo mitä. Se oli hänellä kuten mullakin jo ennenku tavattiin, joten oli hauska piirre. On minnuu noin 23 senttii pitempiä ja sano että oon hälle sopivan mittanen, koska haluu suukottaa mua otsaan. On romanttinen `aseenkantaja`. Hänkin on mulle sopivan mittanen. En oo mitannu. Ei oo jännämies, koska anto aika pian..No älkää nyt kuvitelko mitään sopimatonta. Anto ymmärtää, että yhteinen on tulevaisuus. Hurmaava on. Aito oma itsensä.
- Anonyymi
Jänskä lukee isean kuukauden takaista omaa kirjoitusta, jossa sanon vielä ihadtukseksi. Ihadtus on muuttunut puolisoksi. Oli kyllä tuolloinkin jo kumppani, ei mikään vain ihastus. Rakkaus häneen syvenee♥️♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jänskä lukee isean kuukauden takaista omaa kirjoitusta, jossa sanon vielä ihadtukseksi. Ihadtus on muuttunut puolisoksi. Oli kyllä tuolloinkin jo kumppani, ei mikään vain ihastus. Rakkaus häneen syvenee♥️♥️♥️
Puoliso on vasta papin aamenen jälkeen. Nykymuikit puhuu poikaystävistäänkin tyyliin "minun mieheni", poikaystävä on poikaystävä, pikaystävä on aviomies/puoliso vasta, kun olette vihitty. Jos olette kihloissa, niin on avopuoliso/avokumppani kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliso on vasta papin aamenen jälkeen. Nykymuikit puhuu poikaystävistäänkin tyyliin "minun mieheni", poikaystävä on poikaystävä, pikaystävä on aviomies/puoliso vasta, kun olette vihitty. Jos olette kihloissa, niin on avopuoliso/avokumppani kyseessä.
Mun mies puhuu minusta vaimonaan , samoin hänen työnantajansa puhuttelee minua hänen puolisonaan molemmin päin. Ei se papin aamen mitään ratkaise, se on jo nähty.
- Anonyymi
Minun silmissäni maailman kaunein tumma hiuksinen ja vihreä silmäinen kaunotar. Hänen katseessaan on taikaa ja huulensa/hymynsä houkuttaa ;) Upea luonne vielä kaikkein tärkeimpänä niiiin wow ihan täydellinen paketti <3
- Anonyymi
Rauhallinen, kommentoiva, herkkäkin, pitkä, sopivan painoinen ikään ja pituuteen nähden. Asiallinen, mutta tilannetajuisen huumorintajuinen. Ihanat kasvonpiirteet ja hymy. Vakavanakin karismaattinen mutta turvallinen. En ole katsonut silmiin tai olen, mutta sydämet silmieni edessä ovat estäneet näkemästä niitä. Hiukset sama juttu, luulisin että ruskeat ja perusmalli. Tampere
- Anonyymi
Hätkähdyttävän jääräpäinen vanha veikeäsilmäinen ukko. Rakastettava. Kivikovan kuoren alla piilossa herkkä ja hellä Mies johon kun kerran lankeaa, se riittää. Kiihtyy nollasta sataan nopeammin kuin puntari plösön alla. Helposti rauhoitettavissa ja söpöä katseltavaa ennenkuin rauhoittuu. Mukavan huumorintajuinen, sängyssä sellainen, että kylmät ja kuumat väreet vuorottelee, kun mietinkin...
Juuttaan komea, vähän rosoinen, hyvä kuuntelija ja välillä rasittavan hyvä välttelemään tiettyjä puheenaiheita. Sellainen suloinen jota helppo lukea sanoittakin, johon voimakas tunneyhteys. Samalla kuitenkin se ainut tuntemani ihminen josta ei saa selkoa, uskomattoman ristiriitainen. Silti se, jota mielestä ei vain saa. Ei vuosien jälkeenkään prkl.- Anonyymi
Vanha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha?
195
- Anonyymi
Tiedän tyypin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tyypin ...
Niin mäkin ;)
- Anonyymi
Vaalea hyvännäköinen nauravasilmäinen ilmestys
- Anonyymi
Mies on hän. Ihastuin kaikkeen hänessä. Käytökseen. olemukseen ja ulkonäköön. Kaikkeen.
- Anonyymi
Tummahiuksinen huumorintajuinen kauniin naisellisen vartalon ja hymyilevät kasvot omaava ihana nainen itäsuomesta.
- Anonyymi
etunimen eka kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etunimen eka kirjain?
Ämmällä alkaa😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etunimen eka kirjain?
J...a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ämmällä alkaa😀
Sukunimi alkaa? 🙂
- Anonyymi
Manteli simmut, maailman kauneimmat silmät, nenä ja suu, vartalo on hot.
Joudun pitämään tunteeni salassa.- Anonyymi
kys henkilön nimen eka kirjain?
- Anonyymi
Miksi salassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kys henkilön nimen eka kirjain?
I on eka kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi salassa?
Hän ei ole kiinnostunut minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole kiinnostunut minusta.
Onko niin itse kertonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin itse kertonut?
Ei ole vastannut "viestiini" Ei ala I:llä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin itse kertonut?
On. Väärää sukupuolta olen.
- Anonyymi
Keski-Suomi ja ihan ok mies. T. Johanna
- Anonyymi
Ruma, tylsä- J mies Idästä.
- Anonyymi
Onko ihan susiruma?
- Anonyymi
Iso kikkelinen komistus Etelästä.
- Anonyymi
Onko ruma nekkeri?
- Anonyymi
En ole ihastunut keneenkään.
- Anonyymi
Komea mies, ihana persoona. Kauniit siniset silmät ja ihana parta ja paljon muutakin.
- Anonyymi
Monesko osa tämä on kurpan kalastelu aloituksista?
- Anonyymi
Hän ei ole tunnistanut itseään ketjusta, ainakaan ei ole kommentoinut :(
- Anonyymi
Ihana persoona, avoin luonne, hetkessä eläjä, rento, mutta myös pohdiskeleva...Laulaa ja soittaa kitaraa niin, että sydän sulaa entisestään.
Tuntisinpa vielä syvemmin.🌼
Ulkomuoto on vain plussaa,..karismaattisen komea ja sopivan karvainen x)
Se kokonaisuus on kuitenkin vaan niin...
Ihailen, tämä tyttö on myyty- Anonyymi
Onko porin suunalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko porin suunalta?
Ei ole. Pääkaupunkiseudulta.
T: 17:10
- Anonyymi
Vaaleapiirteinen rekkamies, kalju/hiukset ajeltu, normaalivartaloinen, noin 185 cm ja ikä 5kympin tienoilla. Hymy oli niin nätti ja pilke silmäkulmassa vallan ihana. 14.8.2019 aurinkoisena aamuna kohdattiin, ei ollut vain tarkoitettu... meni mulla pupu pöksyyn, kun olin vasta eronnutkin. Työpaikkani naapurifirmaan toi tavaraa. Uskoakseni hän oli Varsinais-Suomesta, minä täältä muualta.
Yritin jäjittää häntä, mutta turhaan. Nyyh...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491