Sellainen näyttävä ja luonne täys kymppi.
Olen mahtava nainen
16
97
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatimattomuus kaunistaa opetti mulle jo isoäiti aikoinaan. Ei noin pidä sanoa, vaikka pitäisi itseään kuinka ainutlaatuisena. Miten voit itse sanoa, että luonteesi on kymppi. Mä vaatimaton nainen en vaan ymmärrä:)
- Anonyymi
Höpö höpö. Vanhanaikaista hapatusta koko vaatimattomuuden ihannointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Vanhanaikaista hapatusta koko vaatimattomuuden ihannointi.
Ehkä niin, mutta ei ihminen voi itse sanoa, että luonteeni on täysi kymppi. Mulle se kertoo lähinnä narsimista tai muusta sosiaalisesta häiriöstä. Kenenkään luonne ei ole kymppi, kaikissa on vikoja. Ja kukaan ei ole pätevä itse arvioimaan itseään. Eli paskapuhetta kultaseni :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin, mutta ei ihminen voi itse sanoa, että luonteeni on täysi kymppi. Mulle se kertoo lähinnä narsimista tai muusta sosiaalisesta häiriöstä. Kenenkään luonne ei ole kymppi, kaikissa on vikoja. Ja kukaan ei ole pätevä itse arvioimaan itseään. Eli paskapuhetta kultaseni :)
Hohhoijaa taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä totta. Otathan huomioon, että aloitus ei ole keneltäkään naiselta.
- Anonyymi
Aloitus on trollausta, mutta kai ymmärrät että joku ihminen voi kirjoittaa noin itseironisesti?
- Anonyymi
Miksi jotkut vastaavat tälläisiin selviin trollien aloituksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jotkut vastaavat tälläisiin selviin trollien aloituksiin?
Aloittaja itse
- Anonyymi
Aloitus on joltain katkeralta jätetyltä luuseri-mieheltä.
Aivan selvä tapaus.- Anonyymi
Tai sitten ei...
- Anonyymi
Mäkin oon ihanaluonteinen, täys kymppi, mutta en näyttäväksi kuvailisi ulkomuotoani.
kukaan ei ole täyd... vai miten se meni.
- Anonyymi
Sittenhän meitä on kaksi täällä.
- Anonyymi
Tiedän. Juuri siksi sinua kaipaankin.
- Anonyymi
Tiedän yhden tänne kirjoittavan joka on katkera kaikille sinun kaltaisille. Hän kun ei ole näyttävä ja hänen luonteensakin on kaukana kympistä. Minä säälin häntä.
- Anonyymi
Sellainen näyttävä = iso kokoinen ja luonne täys kymppi=narsistinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453