jutska jos ottaisit yhteyttä ihan omana ittenäs :)
Mutt ois kyl mahottoman kiva
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ois tosi kiva kun lopettaisit palstalla urputtamisen
- Anonyymi
En mä mitää urputa :D
- Anonyymi
Sanotko nimen, jännitän ehkä että hän on/oot varattu..
- Anonyymi
En oo varattu ja nimet on T... ja N....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo varattu ja nimet on T... ja N....
Ai heti uutta koukkuun kun entisestä on päästy eroon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai heti uutta koukkuun kun entisestä on päästy eroon?
No tota mä olen eronnut joku 4-5 vuotta sitten eli ei se nyt ihan heti ole mielestäni.
minä en voi ottaa, tietyistä syistä. itse
- Anonyymi
Uskallanko soittaa ,vastaatko !?
- Anonyymi
Älä soita, pistä viestiä!! ;)
- Anonyymi
Uskallat, vastaan aina.
- Anonyymi
Keneen mun nyt pitäis ottaa yhteyttä? Kuka sinä olet? Missä sinä olet? Kuka minä olen? Missä minä olen?
- Anonyymi
Saat soittaa! Vastaan kyllä jos soitat! T. T
- Anonyymi
Ketä tee kaipaa ja onko n-m?
- Anonyymi
Hipsi hakemaan apua itsellesi!
- Anonyymi
S nainen ?
- Anonyymi
En tunne ketään täältä keneen pitää olla irl yhteydessä! Jos viesti oli suunnattu Ouluun?? Sanna
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653