Päätinpä ottaa koronahysteriasta taukoa ja lähteä kalalle. Metsähallituksen retkeily/kalastusalue oli täynnä näitä virus kylttejä ja jopa grillikota lukossa vitun viruksen takia. Hei haloo onko tässä mitään järkeä?
Vitun virus kyltit!
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Näkymätön vihollinen pitää ottaa tosissaan. Ei sitä tiedä mistä pusikosta virus hyppää kitalakeen kiinni.
- Anonyymi
Niin. Jos kaikki muutkin lähtee samaan aikaan kalalle...
- Anonyymi
No kun nyt ei valvota päältä niin voihan sinne kotaan eksyä liian monta ihmistä ja sitten se virus hyppääkin sieltä juuri kimppuun..
- Anonyymi
Kun katsoo itään tai länteen, niin kummatkin ovat pöheikössä mitä tulee koronavirukseen. Venäjän tilanne on lisäksi kehkeytymässä täydellisen painajaismaiseksi.
Mitä eroa on Suomella ja naapureilla kahta puolta? No toisessa ei ole alkujaan edes ollut rajoituksia ja toisessa, siinä itäisemmässä, uutisten mukaan 50% porukasta viittaa kintaalla ohjeille.
Lopputulos löytyy ainakin Venäjällä ballistisn ohjuksen lentorataa muistuttavasta kuolleisuuskäyrästä. Nuo kun muistaa, niin lukossa oleva grillikota on varsin pieni haitta tässä sirkuksessa.- Anonyymi
Eipä kysymys ollut mistään haitan suuruudesta vaan ihan siitä, että mitä järkeä lähteä kyltittämään korpea ihan kuin miinakenttä olisi kyseessä. Ja mitä järkeä lukita joku kota, kun kylillä on melkein kaikki paikat auki. Kyseessä on vain typerä pelottelu eihän tuolle muuta syytä keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512