Miehen lapset häiriköi

Anonyymi

kiusaavat minun lapsia, ärsyttävät minua ja ovat muutenkin tosi hankalia. Mitä on tehtävissä, kun lasten äiti ei komenna eikä vaadi kunnioittamaan muita ihmisiä ja arvostamaan?
Mies on siinä suhteessa saamaton kun lellii omiaan eikä komenna. Aina kiusaavat ja sotkevat, eikä ole edes kauniita lapsia vaan lihavia.
Kovaa kuria tarvisivat ja kokoaikaista vahtimista ja vaatimista. Minä en siihen kelpaa, eivät ymmärrä eikä tottele, vaan jatkavat. Yhtä kaaosta aina kun tulevat, vieraitakaan ei käy jos miehen lapset ovat täällä. Jääkaapin sotkevat ja pyykkikoneen rikkovat, mikrosta ei ole kun johto jäljellä. Naapurin kissakin saa kyytiä, ja on istunut puussa jo viikon.
Pitäisikö vaan kieltää tulemata meille, ja mies kävisi muualla katsomassa lapsiaan, tää on kyllä miehen talo mutta on meidän koti, ja ei tarvi tulla tuommosten kauhujen meille.
Halusin kasvttaa heistä normaaleita, tilaa on mutta se on heistä itsestään kiinni haluavatko oppia ja olla normaaleita, ilmeisesti ei kun niin ärsyttää vaan!

10

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjestä huostaanotto. Näin: 1) juo känni ja kakkaa eteisen lattialle; 2) soita sossut.; 3) Lapset otetaan huostaan heti.

• Anonyymi

Naisen lapset häiritsee, ja kiusaavat minun lapsia, ärsyttävät minua ja ovat muutenkin tosi hankalia. Mitä on tehtävissä, kun lasten isä ei komenna eikä vaadi kunnioittamaan muita ihmisiä ja arvostamaan?
      Nainen on siinä suhteessa saamaton , kun lellii omiaan ,eikä komenna . Aina kiusaavat ja sotkevat ,eikä ole edes kauniita lapsia , vaan lihavia ja rumia.
      Kovaa kuria tarviivat ja vyön remmiä , mutta ovat vielä tyhmiä ja vammaisia
      Kovaa kuria tarvisivat ja kokoaikaista vahtimista ja vaatimista. Minä en siihen kelpaa, eivät ymmärrä eikä tottele, vaan jatkavat. Yhtä kaaosta aina kun tulevat, vieraitakaan ei käy jos naisen lapset ovat täällä. Jääkaapin sotkevat ja pyykkikoneen rikkovat, mikrosta ei ole kun johto jäljellä. Naapurin kissakin saa kyytiä, ja on istunut puussa jo viikon.
      Pitäisikö vaan kieltää tulemata meille, ja nainen kävisi muualla katsomassa lapsiaan, tää on kyllä naisen talo mutta on meidän koti, ja ei tarvi tulla tuommosten kauhujen meille.
      Halusin kasvattaa heistä normaaleita, tilaa on mutta se on heistä itsestään kiinni haluavatko oppia ja olla normaaleita, ilmeisesti ei kun niin ärsyttää vaan!

• Anonyymi

Miehen lapsilla ei ole tekemistä, laiskottelevat kotona ja maleksivat toimettomina. Syödä kehdataan mutta edes astioita ei pestä tai viedä roskia... Omat lapsetkin vaikka ovat nuorempia, tekevät kotitöitä jopa nytkin kun ovat lomalla.

Laittakaa miehen lapset töihin, ei ne itse osaa alkoittaa mitään muuta kuin syömistä.

Vihaksi pistää kun osa laiskottelee ja muut passaavat.

• Anonyymi

Naisen lapsilla ei ole tekemistä, laiskottelevat kotona ja maleksivat toimettomina. Syödä kehdataan mutta edes astioita ei pestä tai viedä roskia... Omat lapsetkin vaikka ovat nuorempia, tekevät kotitöitä jopa nytkin kun ovat lomalla.

Laittakaa naisen lapset töihin, ei ne itse osaa alkoittaa mitään muuta kuin syömistä.

Vihaksi pistää kun osa laiskottelee ja muut passaavat.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

tilauksen lisäksi tulee ne miehen kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tilauksen lisäksi tulee ne miehen kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.

tilauksen lisäksi tulee ne NAISEN kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Se olen minä joka hajoaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olen minä joka hajoaa!

Sen, kun hajoot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4390
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2240
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      557
      1734
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1461
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      1008
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      913
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      898
    Aihe