kiusaavat minun lapsia, ärsyttävät minua ja ovat muutenkin tosi hankalia. Mitä on tehtävissä, kun lasten äiti ei komenna eikä vaadi kunnioittamaan muita ihmisiä ja arvostamaan?
Mies on siinä suhteessa saamaton kun lellii omiaan eikä komenna. Aina kiusaavat ja sotkevat, eikä ole edes kauniita lapsia vaan lihavia.
Kovaa kuria tarvisivat ja kokoaikaista vahtimista ja vaatimista. Minä en siihen kelpaa, eivät ymmärrä eikä tottele, vaan jatkavat. Yhtä kaaosta aina kun tulevat, vieraitakaan ei käy jos miehen lapset ovat täällä. Jääkaapin sotkevat ja pyykkikoneen rikkovat, mikrosta ei ole kun johto jäljellä. Naapurin kissakin saa kyytiä, ja on istunut puussa jo viikon.
Pitäisikö vaan kieltää tulemata meille, ja mies kävisi muualla katsomassa lapsiaan, tää on kyllä miehen talo mutta on meidän koti, ja ei tarvi tulla tuommosten kauhujen meille.
Halusin kasvttaa heistä normaaleita, tilaa on mutta se on heistä itsestään kiinni haluavatko oppia ja olla normaaleita, ilmeisesti ei kun niin ärsyttää vaan!
Miehen lapset häiriköi
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Järjestä huostaanotto. Näin: 1) juo känni ja kakkaa eteisen lattialle; 2) soita sossut.; 3) Lapset otetaan huostaan heti.
- Anonyymi
Naisen lapset häiritsee, ja kiusaavat minun lapsia, ärsyttävät minua ja ovat muutenkin tosi hankalia. Mitä on tehtävissä, kun lasten isä ei komenna eikä vaadi kunnioittamaan muita ihmisiä ja arvostamaan?
Nainen on siinä suhteessa saamaton , kun lellii omiaan ,eikä komenna . Aina kiusaavat ja sotkevat ,eikä ole edes kauniita lapsia , vaan lihavia ja rumia.
Kovaa kuria tarviivat ja vyön remmiä , mutta ovat vielä tyhmiä ja vammaisia
Kovaa kuria tarvisivat ja kokoaikaista vahtimista ja vaatimista. Minä en siihen kelpaa, eivät ymmärrä eikä tottele, vaan jatkavat. Yhtä kaaosta aina kun tulevat, vieraitakaan ei käy jos naisen lapset ovat täällä. Jääkaapin sotkevat ja pyykkikoneen rikkovat, mikrosta ei ole kun johto jäljellä. Naapurin kissakin saa kyytiä, ja on istunut puussa jo viikon.
Pitäisikö vaan kieltää tulemata meille, ja nainen kävisi muualla katsomassa lapsiaan, tää on kyllä naisen talo mutta on meidän koti, ja ei tarvi tulla tuommosten kauhujen meille.
Halusin kasvattaa heistä normaaleita, tilaa on mutta se on heistä itsestään kiinni haluavatko oppia ja olla normaaleita, ilmeisesti ei kun niin ärsyttää vaan! - Anonyymi
Miehen lapsilla ei ole tekemistä, laiskottelevat kotona ja maleksivat toimettomina. Syödä kehdataan mutta edes astioita ei pestä tai viedä roskia... Omat lapsetkin vaikka ovat nuorempia, tekevät kotitöitä jopa nytkin kun ovat lomalla.
Laittakaa miehen lapset töihin, ei ne itse osaa alkoittaa mitään muuta kuin syömistä.
Vihaksi pistää kun osa laiskottelee ja muut passaavat.- Anonyymi
Naisen lapsilla ei ole tekemistä, laiskottelevat kotona ja maleksivat toimettomina. Syödä kehdataan mutta edes astioita ei pestä tai viedä roskia... Omat lapsetkin vaikka ovat nuorempia, tekevät kotitöitä jopa nytkin kun ovat lomalla.
Laittakaa naisen lapset töihin, ei ne itse osaa alkoittaa mitään muuta kuin syömistä.
Vihaksi pistää kun osa laiskottelee ja muut passaavat.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
tilauksen lisäksi tulee ne miehen kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tilauksen lisäksi tulee ne miehen kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.
tilauksen lisäksi tulee ne NAISEN kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Se olen minä joka hajoaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olen minä joka hajoaa!
Sen, kun hajoot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332