Miehen lapset häiriköi

Anonyymi

kiusaavat minun lapsia, ärsyttävät minua ja ovat muutenkin tosi hankalia. Mitä on tehtävissä, kun lasten äiti ei komenna eikä vaadi kunnioittamaan muita ihmisiä ja arvostamaan?
Mies on siinä suhteessa saamaton kun lellii omiaan eikä komenna. Aina kiusaavat ja sotkevat, eikä ole edes kauniita lapsia vaan lihavia.
Kovaa kuria tarvisivat ja kokoaikaista vahtimista ja vaatimista. Minä en siihen kelpaa, eivät ymmärrä eikä tottele, vaan jatkavat. Yhtä kaaosta aina kun tulevat, vieraitakaan ei käy jos miehen lapset ovat täällä. Jääkaapin sotkevat ja pyykkikoneen rikkovat, mikrosta ei ole kun johto jäljellä. Naapurin kissakin saa kyytiä, ja on istunut puussa jo viikon.
Pitäisikö vaan kieltää tulemata meille, ja mies kävisi muualla katsomassa lapsiaan, tää on kyllä miehen talo mutta on meidän koti, ja ei tarvi tulla tuommosten kauhujen meille.
Halusin kasvttaa heistä normaaleita, tilaa on mutta se on heistä itsestään kiinni haluavatko oppia ja olla normaaleita, ilmeisesti ei kun niin ärsyttää vaan!

10

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjestä huostaanotto. Näin: 1) juo känni ja kakkaa eteisen lattialle; 2) soita sossut.; 3) Lapset otetaan huostaan heti.

• Anonyymi

Naisen lapset häiritsee, ja kiusaavat minun lapsia, ärsyttävät minua ja ovat muutenkin tosi hankalia. Mitä on tehtävissä, kun lasten isä ei komenna eikä vaadi kunnioittamaan muita ihmisiä ja arvostamaan?
      Nainen on siinä suhteessa saamaton , kun lellii omiaan ,eikä komenna . Aina kiusaavat ja sotkevat ,eikä ole edes kauniita lapsia , vaan lihavia ja rumia.
      Kovaa kuria tarviivat ja vyön remmiä , mutta ovat vielä tyhmiä ja vammaisia
      Kovaa kuria tarvisivat ja kokoaikaista vahtimista ja vaatimista. Minä en siihen kelpaa, eivät ymmärrä eikä tottele, vaan jatkavat. Yhtä kaaosta aina kun tulevat, vieraitakaan ei käy jos naisen lapset ovat täällä. Jääkaapin sotkevat ja pyykkikoneen rikkovat, mikrosta ei ole kun johto jäljellä. Naapurin kissakin saa kyytiä, ja on istunut puussa jo viikon.
      Pitäisikö vaan kieltää tulemata meille, ja nainen kävisi muualla katsomassa lapsiaan, tää on kyllä naisen talo mutta on meidän koti, ja ei tarvi tulla tuommosten kauhujen meille.
      Halusin kasvattaa heistä normaaleita, tilaa on mutta se on heistä itsestään kiinni haluavatko oppia ja olla normaaleita, ilmeisesti ei kun niin ärsyttää vaan!

• Anonyymi

Miehen lapsilla ei ole tekemistä, laiskottelevat kotona ja maleksivat toimettomina. Syödä kehdataan mutta edes astioita ei pestä tai viedä roskia... Omat lapsetkin vaikka ovat nuorempia, tekevät kotitöitä jopa nytkin kun ovat lomalla.

Laittakaa miehen lapset töihin, ei ne itse osaa alkoittaa mitään muuta kuin syömistä.

Vihaksi pistää kun osa laiskottelee ja muut passaavat.

• Anonyymi

Naisen lapsilla ei ole tekemistä, laiskottelevat kotona ja maleksivat toimettomina. Syödä kehdataan mutta edes astioita ei pestä tai viedä roskia... Omat lapsetkin vaikka ovat nuorempia, tekevät kotitöitä jopa nytkin kun ovat lomalla.

Laittakaa naisen lapset töihin, ei ne itse osaa alkoittaa mitään muuta kuin syömistä.

Vihaksi pistää kun osa laiskottelee ja muut passaavat.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

tilauksen lisäksi tulee ne miehen kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tilauksen lisäksi tulee ne miehen kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.

tilauksen lisäksi tulee ne NAISEN kakarat. Ei niitä kukaan koskaan tilaa.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Se olen minä joka hajoaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olen minä joka hajoaa!

Sen, kun hajoot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe