päivä palkka

Anonyymi

Viisi tuntia konen ääressä 50000 e hankittu tänään. Miten te muut ootte tienannu aamun aikana.
Joo en huolehdi teidän rahoista. Sellaisella joka ei poistu kotoa ei paljon rahaa tulevaisuudessa tarvitse,
Ps, verotonta tuloa en halua maksaa teidän elämistä.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit nyt vielä lisännyt että kaksi parikymppista taikku typsyä imi sua pöydän alla koko 5 tuntia, niin olisin uskonut sun jutun

• Anonyymi

Harold Robbinssin jossain kirjassa miljonääri-päähenkilöllä oli autossa ja matkoilla aina pari tyttöä ottamassa häneltä suihin aina tarvittaessa.

Se oli hieno kuvaus siitä miten asiat pitäisi olla, ja tietenkin omakin unelma aina siitä lähtien kun kirjan luin.

• Anonyymi

olet siis painanut e -kirjainta 50.000 kertaa

menisit töihin, niin tienaisit euroja €

• Paras kommentti tänään.
        Makkaraperunat olivat purskahtaa näytölle.

Näin se siis käy: €€€€€€€€€€€€€.....etc..

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Paras kommentti tänään.
        Makkaraperunat olivat purskahtaa näytölle.

Näin se siis käy: €€€€€€€€€€€€€.....etc..

Mitäs Neitonen Nasun makkaraperunoista, saisiko puolimetrisen ravintoterapeutin kirjelmän, kiitos.

• Anonyymi

Ihan hyvin ihmiseltä joka ei edes osaa kirjoittaa?? Maailma on tilaisuuksia täynnä. Tarttukaa niihin? Lukemattomat ihmiset. Itse en viitsi joka tienaamaani 50000 matkailupalstoilla anonyyminä ilmoitella. Ai miksi en viitsi? Koska asia on itselleni melko tavallista.... Aloittajalle ilmeisesti iso asia, saanut ehkä myytyä velkasen asuntonsa? Tuttua kuraa tällä foorumilla, ei aiheuta kadehdintaa, lievää hymyilyä jossain määrin kuitenkin. Kiitos tiedosta.. AASI.

• Aloittaja on ääliö.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Aloittaja on ääliö.

Otsikon yhdyssanavirhe jo sen kertoo kuka on asialla. Numerosensei.

T 2010

• Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Kiitoksia hra T 2010, juurikin näin.
        Palstamme rouvan parhaimpiin puoliin ei kuulune yleissivistys muutenkaan.
        Sen huomaa erityisesti ääliömäisistä oksennuksen kaltaisista ulostuloistaan joista voimme päätellä hänen alhaisen älykkyysosamääränsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Julkiselle palstalle kirjoitettaessa olisi hyvä osata edes kieliopin alkeet. Melkolailla mennyt koulu hukkaan .

• Anonyymi kirjoitti:

T 2010

No en todellakaan Neiti, mutta jatkakaa, mulla hauskaa.

Nasukin vollottaa, pistäppä taas sarjatuotantoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julkiselle palstalle kirjoitettaessa olisi hyvä osata edes kieliopin alkeet. Melkolailla mennyt koulu hukkaan .

Peruskoulu on pakollinen, muita kouluja tuskin käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peruskoulu on pakollinen, muita kouluja tuskin käynyt.

Puhut nyt sotakorkeasta valmistuneelle lentävälle insinöörimajurille joka on ATK asiantuntija, keksijä, monialan yrittäjä, kiinteistösijoittaja, lentokapteeni, rannikkolaivuri, koelentäjä, NASAn alihankkija joka opiskellut kuutta kieltä ja puhuu edelleen sujuvasti neljää kieltä, muunmuassa hyvää ranskää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut nyt sotakorkeasta valmistuneelle lentävälle insinöörimajurille joka on ATK asiantuntija, keksijä, monialan yrittäjä, kiinteistösijoittaja, lentokapteeni, rannikkolaivuri, koelentäjä, NASAn alihankkija joka opiskellut kuutta kieltä ja puhuu edelleen sujuvasti neljää kieltä, muunmuassa hyvää ranskää.

Vai että ranskää. Ennemminkin mussutat ranskanleipää Myllypurossa. Minä puhun serbokroatiää.

• Anonyymi

Moi moi vaan kaikille tasapuolisesti ja asianhan ei tietenkään minulle kuulu, mutta....

Tänään olen tienannut... köh köh... lähinnä
      ja vain syntyviä rupia takapuoleeni

T Kläppi

• Anonyymi

Moi moi vaan kaikille tasapuolisesti ja asianhan ei tietenkään minulle kuulu, mutta....

Tänään olen tienannut... köh köh... lähinnä
      ja vain syntyviä rupia takapuoleeni

T Kläppi

• Anonyymi

Tienaan 500 000€ viidessä minuutissa, revi siitä.

• Anonyymi

Miksi siinäniin kauan menee. Mun isä voittaa sun isan tappelussa sitäpaitsi se tienaa enemmän kuin amerokan ressa.

• Anonyymi

päivä palkka

• Anonyymi
      • Anonyymi

Samoin! Jokaisessa thaikodissa maalla on kaksi asiaa. Henkien talo ja kukko. Henkien taloa ei ole suotavaa kuvata, koska henget haluaa olla rauhassa ja talo on tehty heidän lepyttämiseksi.

Mutta kukkoherran ego vaan kasvaa mitä enemmän saa huomiota https://aijaa.com/a4PMSm

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin! Jokaisessa thaikodissa maalla on kaksi asiaa. Henkien talo ja kukko. Henkien taloa ei ole suotavaa kuvata, koska henget haluaa olla rauhassa ja talo on tehty heidän lepyttämiseksi.

Mutta kukkoherran ego vaan kasvaa mitä enemmän saa huomiota https://aijaa.com/a4PMSm

T 2010

Kuten sinä.

• Anonyymi

Ihmiset ollaan erinlaisia. Itse en 2 viikkoa kauempaa jaksa tuolla maaseudulla pyöriä.

• Anonyymi

Onneksi ollaan erilaisia, toivottavasti minusta ei koskaan tule tuollaista kuten tämän palstan palstavahti.

• Anonyymi

Mikä tilanne "aidossa Thaimaassa" senssulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ollaan erilaisia, toivottavasti minusta ei koskaan tule tuollaista kuten tämän palstan palstavahti.

Älä ole huolissasi,pysy vain omana itsenäsi.

https://youtu.be/H8ZNYJ2M1_U

• Anonyymi

Tänään tuli 20 tonttua takkiin paska päivä. No huomenna uudestaan.

• Anonyymi

Tästä on lääkärit varoitelleet tästä ihmisten viinanhuuruisesta korona läskileiristä. Kotona maataan kännissa vetäen roskaruokaa ja kohta rasvamaksat ja deliriumit kaataa enemmän väkeä mihin korona olis koskaan kyennyt. Lopeta dokaaminen. Ei ne tämän kuun tukirahat kauaa kestä ja sitten tulee nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on lääkärit varoitelleet tästä ihmisten viinanhuuruisesta korona läskileiristä. Kotona maataan kännissa vetäen roskaruokaa ja kohta rasvamaksat ja deliriumit kaataa enemmän väkeä mihin korona olis koskaan kyennyt. Lopeta dokaaminen. Ei ne tämän kuun tukirahat kauaa kestä ja sitten tulee nälkä.

Sanon suoraan, näin anonyyminä... Ei ne sun tukirahat sen pidemmälle riitä.. Joten lopeta vinkuminen ja mene töihin.

• Anonyymi

Mun elämäin on

Niuvan kiljupönttö

ja palstan moderointi

nyt pöntölle heti

Taas sinne löydän takaisin

• Anonyymi

Viime yönä voitin taas yli 20000e enkä pelannut kuin 6h.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe