Venum Sales Oy-www.venumsales.fi
Kesätyöt hakusessa?
Haluatko tehdä hyvää ja auttaa muita osallistumaan hyvään työhön?
Lahdessa auttaja löytää avuntarvitsijan.Palkkaamme 4 varainhankkijaa kesätöihin aamuvuoroon projekteihin,joilla tuetaan niitä,jotka tukea tarvitsevat.Yhteistyötä tehdään nuorten liikunnan hyväksi ja ehkäistään syrjäytymistä monin tavoin.
Urheilun Unelma-arpa -Avustetaan lapsia,nuoria ja kehitysvammaisia liikunnan parissa arpajaisten muodossa. Suomen suurin tavara-arpajainen jolla on tavoitteena antaa kaikille lapsille ja nuorille mahdollisuus liikuntaan ja harrastamiseen!
Oletko sinä energinen,sanavalmis ja auttamishaluinen hyvä tyyppi? Me tarjoamme viihtyisän sisätyön Lahden keskustassa hyvien kulkuyhteyksien vieressä.Auttamisen ilon lisäksi tarjoamme alan parhaat työkalut ja mahdollisuuden loistavaan rahalliseen korvaukseen.
Hae paikkaa tukemaan ja me tuemme sinut menestykseen!
Lähetä vapaamuotoinen itseäsi parhaiten kuvaava hakemus osoitteeseen [email protected]
Kerro itsestäsi ja jätä yhteystiedot puhelinnumeron kera.Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.
Varainhankkija/Urheilun Unelma-arpa
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268