Ekakerta novelli

Anonyymi

Olen tavallinen 60v ukkomies Helsingistä. Eräänä iltana vaimoni ollessa koulukaveriensa kanssa teatterissa, lähdin kävelemään vailla päämäärää. Olin varmaan kulkenut toista tuntia päämäärättömästi niin ohitin pienehkön hotellin ja päätin poiketa oluella.
Koska en ollut lähelläkään keskustaa, ei hotellin baatissa ollut kovin paljoa väkeä, eikä kellokaan ollut kuin jotai 7 tai vähän yli, baarin tv:ssä oli 7 uutiset äänettömämä. Joku työporukka, toistakymmentä henkeä, lopettelivat aperitiivia ja tuo äänekäs porukka purkautui ravintosalin puolelle kohti illallispöytää pyylevän rouvashenkilön ohjaamana, liekö samaa porukka vai ravintolan henkilökuntaa. Sain oluen eteen, istuin pienessä pöydässä ikkunan vieressä.

Kävellessä oli tullut sen verran jano, että tuoppi vajeni melkein neljänneksen ensi ryypyllä.
- sopiiko tähän istua, kuulin vierestäni.
Nostin katseeni, odottamatta vataustani tuo mies istui pöytääni.
- Markku,
-Pekka, vastasin, -sopiihan se, sanoin.
Markku laski tuoppinsa pöytään, hän oli pituiseni, ja ikäiseni . Myös hänellä oli toistakymmentä kiloa turhaan painoa. Hänellä oli harmaa lyhyt tukka, toisin kuin minulla pääosa hiuksista jo kadonnut. Puheen parresta kuulin että hän oli jostain Mikkelin tai Kuopion maisemista.

Markku rupesi kertonaan, että oli työmatkalla ja tylsän illan kuluksi päätti tulla ennen uutisia juomaan oluen tai toisen.
- hyvä että tuo porukka häipyi, pitivät aikamoista meteliä.
Juttelimme kaikenlaista, kerroin että olin iltakävelyllä ja vaimo teatterissa. Markulla muija kotipuolessa, jonne hänkin suuntaisi seuraavana iltana. Markun kanssa oli miellyttävää jutella ja siksi myönnyin hänen ehdotukseensa juoda toiset hänen huoneessaan.
-Ostin valintatalosta 6-päkin eikä näitä kotiinkaan viitsi raahata, hän sanoi kun ojensi huoneessaan Sandels tölkkiä. -kotipuolen ollutta hän sanoi.
Jotenkin ilmassa oli jonkinlaista rauhattomuutta ja tunsin pientä kihelmöintiä hoisuissani. Päivän aurinko oli kuumentanut huoneen varsin lämpimäksi, eikä tuuletusikkunasta tullut juuri viilennystä.

-sopiikos jos vähän otan liikoja vaatteita pois, kysyi markku ja alkoi vähentää.
-ei haittaa, täällä onkin varsin lämmin.

Markku jätti sukat ja boxerit päälleen ja istuutui nojatuoliin. En voinut olla huomaatta pientä kohoumaa boxereissaan, joka kohotti toista lahjetta senverran, että minulla oli suora näköyhteys toiseen kivekseen.

- täällä on sen verran lämmin, että ota vaan alushoisusilles, sanoi Markku.
Seurasin hänen esimerkkiään ja istuin toiseen nojatuoliin vastapäätä. Minullakin oli jo vähintään puolikovana.

- vähän jäykkyyttä, kun ei ole saanut pariin kuukauteen, sanoi Markku viitaten katsellaan jo selvään erektioonsa, joka nosti hänen boxerinsa pieneksi teltaksi.
- sama vika sanoin, ja tunsin kaluni seisovan, rohkaistuneena Markun puheista levitin jalkani jolloin markku näki minun seisonnan alushoisuissani.
- eiköhän oteta nämäkin pois, sanoi Markku nousten pystyyn.
Seurasin jännittyneena kun Markku laski housunsa, hänen jäykkä kalunsa sojotti eteenpäin. En voinut olla panematta merkille hänen esinahan peittämää suoraa kalua, joka oli varsin paksu, mutta ei mikään pitkä, ehkä sentin pari lyhyempi, kuim minun 15 senttinen.
Seurasin Markun esimerkkiä, riisuin alushousut, istuuduin ja rupesin runkkaamaan paljasterskaista kulliai Markun esimerkin mukaisesti.

Markku kertoi että oli pitkään ollut kiinnostunut miehistä salaisesti, mutta sanoi, ettei hänellä ollut oikeastaan mitään kokemusta asiasta.
-kerra tulin Kuopista niin Jyväskylän tien risteyksestä otin kyytiin varusmiehen. Se istu etupenkille, kiinnitin huomioni hänen pienehköihin maiharin housuihinsa joista näki selvästi suuren kohouman.
Markku kertoi, että poika huomasi hänen katseensa ja sanoi, ettei ollut päässyt viikkoon runkkaamaan. Markku oli sanonut, että nyt voit runkata vapaasti. Ja yllätykseksi poika oli avannut sepalluksen ja ottanut aivan hervottoman ison kullin esille.

Tarjottuaan apuaan, Markku oli pysäyttänyt auton , poika oli lakenut housut alas ja paljastanut posliinin kullinsa, jonka Markku oli ottanut käteensä. Poika oli varsin pian lauennut, sen jälkeen pyyhkinyt itsensä Markun antamaan talouspaperiin ja kiittänyt. Sitten matka jatkui. Tarina jatkuu...

4

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkuu:
      Markku nousi ylös, ja avasi kannettavan tietokoneensa pöydälle. Hän avasi sivun jolla oli ikäistemme miesten videoita.

      Laitoimme tuolimme vierekkäin, Markku antoi käsidesiä otettuaan sitä ensin itse. Ja laittoi liukaste tuupin pöydällä.
      -ukkomies ei voi olla liian varovainen ja olin samaa mieltä hänen kanssaan. - saanko auttaa, hän sanoi johon myönnyin ilomielin.


      Hän hieroi käteensä liukkaria ja tarttui kulliini, siveli lämpimällä kädellä terskaani. Markun työskennellessä minä otin desiä ja liukkaria ja ojensin oikean käteni markun kulliin, vedin varovasti esinahkaa aluksi edestakaisin.
      - sovitaan hyvin uhteen, markku viittasi siihen, että hän oli vasenkätinen ja minä oikeakätinen.

      Sovimme että varoitamme toisiamme, ettemmepurkaudu liian nopeasti. Juttelimme vähäisistä seksikokemuksisramme, minä kerran teiniajoiltai tapauksen kun olin tavaratalossa housuostoksilla siinä runkatessamme. Vedim markun esinahan taakse ja runkkaain hänen terskaansa.
      Tuskin varttitunnin kuluttua purkauduimme pöydälle saman aikaisesti melkein. Markku haki wc paperia ja pyyhimme itsemme ja pöydän.
      - olipa kivaa, sanoi markku, ja ojensi toisen oluen. Juttelimme hetken ja ehdotin että mennään suihkuun.
      Pesimme toisemme hyvin, markku halusi nuolla pallini ja ottipa hän kivekseni vuorotellen suuhunsa. Minä puolestani saippuoidessani hänet otin hänen kiveksensä kouraani ja myös suuhuni. Saippuoin markun pyllyn .
      - voinko pestä hyvin, ja markku myöntyi.
      Hieroin sormella hänen anustaan, ja painoin sormeni hänen sisään. Lopuksi kuivasimme toisemme ja joimme viimeiset oluet. Vaihdoimme pihelin numerot.

    • Anonyymi

      Jatkuu:
      Markku nousi ylös, ja avasi kannettavan tietokoneensa pöydälle. Hän avasi sivun jolla oli ikäistemme miesten videoita.

      Laitoimme tuolimme vierekkäin, Markku antoi käsidesiä otettuaan sitä ensin itse. Ja laittoi liukaste tuupin pöydällä.
      -ukkomies ei voi olla liian varovainen ja olin samaa mieltä hänen kanssaan. - saanko auttaa, hän sanoi johon myönnyin ilomielin.


      Hän hieroi käteensä liukkaria ja tarttui kulliini, siveli lämpimällä kädellä terskaani. Markun työskennellessä minä otin desiä ja liukkaria ja ojensin oikean käteni markun kulliin, vedin varovasti esinahkaa aluksi edestakaisin.
      - sovitaan hyvin uhteen, markku viittasi siihen, että hän oli vasenkätinen ja minä oikeakätinen.

      Sovimme että varoitamme toisiamme, ettemmepurkaudu liian nopeasti. Juttelimme vähäisistä seksikokemuksisramme, minä kerran teiniajoiltai tapauksen kun olin tavaratalossa housuostoksilla siinä runkatessamme. Vedim markun esinahan taakse ja runkkaain hänen terskaansa.
      Tuskin varttitunnin kuluttua purkauduimme pöydälle saman aikaisesti melkein. Markku haki wc paperia ja pyyhimme itsemme ja pöydän.
      - olipa kivaa, sanoi markku, ja ojensi toisen oluen. Juttelimme hetken ja ehdotin että mennään suihkuun.
      Pesimme toisemme hyvin, markku halusi nuolla pallini ja ottipa hän kivekseni vuorotellen suuhunsa. Minä puolestani saippuoidessani hänet otin hänen kiveksensä kouraani ja myös suuhuni. Saippuoin markun pyllyn .
      - voinko pestä hyvin, ja markku myöntyi.
      Hieroin sormella hänen anustaan, ja painoin sormeni hänen sisään. Lopuksi kuivasimme toisemme ja joimme viimeiset oluet. Vaihdoimme pihelin numerot.

    • Anonyymi

      Olipa mukavaa luettavaa...

    • Anonyymi

      hyvä tarina alko kulli lli koveneen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe