ELY AVUSTAA IMATRALLAKIN

Anonyymi

Melekosia summia näköjään se ely-keskuskin jakaa... kovasti saa kehittää putken rassaamista jos siihen saa tuhlattua 40 000e ja keilapallon kiillotukseen 30 000e, taitaa mennä nuokin rahat tarpeeseen, eli tehhään "kehitysrojekteja" ja rahat menee lyhentämättä omaan taskuun. Ja tälleen taas firmat pelastuu veronmaksajan rahoilla

16

559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Huomannut hyvin tämän korona kriisin aikana kuinka korruptoitunut Suomi on, kaverin firmalle jaetaan tukia vaikka niillä ei edes olisi tarvetta siihen. Kaverille annetaan vaikka toinen tarvitsisi sitä oikeasti jotta firma pysyisi pystyssä kriisin yli, ei tarvitse valittaa kun Suomessa tulee olemaan työttömiä lisää sekä henkilöitä jotka eivät enää luota päättäjiin. Tullut siihen tulokseen että rupean itsekin venyttämään lakia jopa liiaksi ja jemmaamaan rahat ulkomaille, ei haittaa vaikka Suomi menisi konkursiin kohan itsellä on asiat hyvin.

• Anonyymi

Kertoo jotain yrittäjästä kun on ollut moraalia pelastaa oma nahka veronmaksajien rahalla.........

• Anonyymi

No perzkeles sehää on kuu lottovoitto!!!!!!!!!!!
      Ny on millä mällätääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Jatkossa en tule käyttämään kyseisen yrityksen palveluja, enkä suosittele kenellekkään. Jos kyseinen, tukia 40 190€ saanut firma tarvitsee tuollaisen summan, kun kriisiä on takana 1kk.. Mielestäni se tarkoittaa että ei ole oikein homma hanskassa yrittäjällä.. No eiköhän siellä kohta asentajat saa tuudet transportterit alle ja senkin lystin olen minä kustantanut. Ely-keskuskaan ei varmasti pysty valvomaan miten rahat käytetään..

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Ahhneella on paskane lobbu!!!!!!!!!,!,!,!,!,!,!,!,!,!,,!

• Anonyymi

Kelleppä ei ilmane raha kelpais! Minulle kyllä kelpais

• Anonyymi

Kelpaa koronan jälkeen imatrallakin keilata!

• Anonyymi

Siis millä helvetin perusteilla näitä tukia myönnetään????????? Yritykset jotka oikeasti kärsivät ja ovat pulassa eivät saa mitään.. Mutta kunhan vaan osaat hyvin valehdella hakemukseen ja firman ahdinko itse aiheutettu, niin tärähtää massit tilille. Toivottavasti siellä ely-keskuksessa syynätään huolella mihin rahat on oikeasti mennyt!!!! Tuolla 40 000€ summalla olisi varmasti ollut imatralla kysyntää ja joka olisi mennyt tarpeeseen. No nyt jäi joku ilman

• Anonyymi

Pitääkin laitta lotto vetämään jos vaikka miutama tonttu napsahtaa

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esson baarissa kuulin huhua että virosta haetaan halvalla ja myyään suomessa kallilla. Näin sitä kotimaata tuetaan tiukkoina aikoina

ei toimi linkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esson baarissa kuulin huhua että virosta haetaan halvalla ja myyään suomessa kallilla. Näin sitä kotimaata tuetaan tiukkoina aikoina

?..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      136
      1665
    2. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1622
    3. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      98
      1421
    4. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1296
    5. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1178
    6. Kiitos Seiskalle Sofian nolaamisesta!

Pitkän aikaa Seiska selkeästi mielisteli pellepariskuntaa. Ei pienintäkään juttua esimerkiksi pellepariskunnan vapun sekoilu- ja riitelybileistä Levi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      1086
    7. Mara Taas kiitollinen

Mä en kestä😂.. Mara Taas kiitollisena istuu rannalla, eikö se vois keksiä jo jotain muuta tekstiä. Monta kuvaa taas missä MINÄ, MINÄ. Ja taas mennään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1030
    8. Analysoi teidän kohtaamisianne

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?
      Ikävä
      65
      944
    9. Kesäloman loppuminen ahdistaa

Töihin paluu huomenna ahdistaa ihan helkutisti vaikka olen etätöissä. Työskentelen insinöörinä ja työt on välillä todella vaikeita ja joutuu tekemään
      Ahdistus
      26
      927
    Aihe