vuotta vanha 40 Gt:n Seagate-kovalevy lattialle n. 30 cm korkeudelta ja hajosi!
Päällepäin ei näy mitään kolhuja ja takuu on voimassa, joten kannattaisko yrittää lähettää Hollantiin takuuvaihtoon?
(kovis on ostettu Ruotsista, joten myyjäliikkeen kautta homma ei onnistu)
mulla putos kaks vuotta
10
1001
Vastaukset
- jonttu
jos itse pudottaa, niin kai nyt tyhmempikin tajuaa...
- qwety
miten ne tutkii kovalevyn siellä minne sen palauttaa?
kattooks ne vaan et "aha, ei skulaa, laitetaan kaverille uus kovalevy menemään" vai mitä?
Luin jostain, että seagate-kiintolevyjen pitää kestää pudotus tietystä korkeudesta!
(sitäpaitsi mulla putos se kovis maton päälle) - jonttu
qwety kirjoitti:
miten ne tutkii kovalevyn siellä minne sen palauttaa?
kattooks ne vaan et "aha, ei skulaa, laitetaan kaverille uus kovalevy menemään" vai mitä?
Luin jostain, että seagate-kiintolevyjen pitää kestää pudotus tietystä korkeudesta!
(sitäpaitsi mulla putos se kovis maton päälle)jos kerta sellanen on, niin siitä vaan. Mutta milläs sen todistaa miltä korkeudelta pudotti.
Kyllähän autojakin testataan että niiden pitää törmäystesteissä kestää sitä ja tätä, mutta jos itse törmää tiiliseinään, ei kai se takuu päde.
Eli paha sanoa onko se testin tulos mikään takuu. On vain todettu että näin ja näin on. - qwety
jonttu kirjoitti:
jos kerta sellanen on, niin siitä vaan. Mutta milläs sen todistaa miltä korkeudelta pudotti.
Kyllähän autojakin testataan että niiden pitää törmäystesteissä kestää sitä ja tätä, mutta jos itse törmää tiiliseinään, ei kai se takuu päde.
Eli paha sanoa onko se testin tulos mikään takuu. On vain todettu että näin ja näin on.ottamaan selvää asiasta.
Onhan se aika turha lähettää Hollantiin asti kovista jos ne siellä avaa sen ja hokaa et pudonnu on ja siinä hajonnut - ei anneta uutta tilalle! qwety kirjoitti:
ottamaan selvää asiasta.
Onhan se aika turha lähettää Hollantiin asti kovista jos ne siellä avaa sen ja hokaa et pudonnu on ja siinä hajonnut - ei anneta uutta tilalle!...se olisikin hajonnut jo matkalla sieltä Hollannista? Ei ne sitä tiedä.
- jonttu
lammas-jr kirjoitti:
...se olisikin hajonnut jo matkalla sieltä Hollannista? Ei ne sitä tiedä.
jos olis matkalla Hollannista pudonnut.
Kyllä firmat tietää että paljon itse rikottua tulee takuuvaihtoon, mutta se on otettu hinnassa huomioon.
Mutta ehkä sitä omaa moraaliakin täytyy vähän tutkailla. Eli jos pudottamistakuuta ei ole, niin kannattaisi ehkä kärsiä nahoissaan. Ehkä sitten voi myöhemmin olla ainakin itselleen ylpeä rehellisyydestään. - qwety
qwety kirjoitti:
ottamaan selvää asiasta.
Onhan se aika turha lähettää Hollantiin asti kovista jos ne siellä avaa sen ja hokaa et pudonnu on ja siinä hajonnut - ei anneta uutta tilalle!non operative shock 350.
Mitäs se tarkoittaa? jonttu kirjoitti:
jos olis matkalla Hollannista pudonnut.
Kyllä firmat tietää että paljon itse rikottua tulee takuuvaihtoon, mutta se on otettu hinnassa huomioon.
Mutta ehkä sitä omaa moraaliakin täytyy vähän tutkailla. Eli jos pudottamistakuuta ei ole, niin kannattaisi ehkä kärsiä nahoissaan. Ehkä sitten voi myöhemmin olla ainakin itselleen ylpeä rehellisyydestään.Luen ensi kerralla vähän tarkemmin. Se oli jotenkin jännästi piilotettu tuohon otsikkoon. Yleensä porukat kirjoittaa asiansa vasta itse viestiin ja otsikkona on jotain APUUUVA!!!.
Ite olen säheltänyt oman koneeni jumiin pari kertaa ja takuu on korvannut uudelleen asennukset, mutta rikkinäiset osat voi olla eri juttu.
- xyz
Sen verran pitäisi olla selkärankaa, ettei itse rikottuja osia takuuseen edes yritä.
- hoitaa
ulkomailtakin ostettujen tuotteiden huollon ja takuut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a616451Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2084846Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,494443Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K943719Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii732921Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662654Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1072546Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan611891Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2511774Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä391598