Kiva hauskuuttaa 50v naisten kans :D
Tinderin ilot :D
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No hauskuuta 🤔 50 ja rapiat
- Anonyymi
Miksei olisi, jos heitä sieltä löytyisi. Ei ole mitenkään liikaa tarjontaa :D
- Anonyymi
Niimpä, kiva olisi jostain löytää vähän itseäni vanhempi nainen..:D
- Anonyymi
Kiva että olet löytänyt hauskaa seuraa! Huumori ja nauru yhdessä Naisten kesken on yksi elämän parhaita asioita. Tykkään myös vähän vanhemmista🤤Terv. 37v.
- Anonyymi
Mutta niillähän ovat jo vaihdevuodet menneet.
Joskus on menny ja toisinaan vasta tulossa. Molempi parempi kun se hetki kun ne on päällä 😁
- Anonyymi
Mua kuumottaa ja jännittää kaikki neljästä kympistä eteenpäin. Kypsyys ja itsevarmuus. Alle harvemmin herättää mitään. Viisas ja kokenut nainen on mun makuun, en edes vilkaise nuorempiin. Itse nelikymppinen.
- Anonyymi
Mut kyllähän tommosessa 50 alkaa jo ikä näkyä vähän joka tavalla 😅
Mut on siinä se että saa luokseen paljon helpommin. Sillon soitan jos muuta ei oo tarjolla ja jotkut on ollut tyhjää parempi 👍 esim pano Anonyymi kirjoitti:
Mut on siinä se että saa luokseen paljon helpommin. Sillon soitan jos muuta ei oo tarjolla ja jotkut on ollut tyhjää parempi 👍 esim panoKyllä se ikä alkaa tosiaan jokasessa näkyä, kun sitä tarpeeks tulee 😉 Jotkut asiat, mitä ei yleensä peilistä nää, muuttuu monesti (ainaki mun mielestä) parempaan suuntaan ja sitte on se peilikuva😂 Mutta onneks meitä on moneks ja se mikä ei itteä miellytä, saattaa hivellä toisen silmää 😉
Kyllä sekin kun ikää ei ole vielä "tarpeeks", monesti omalla tavallaan näkkyy 😉- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kyllä se ikä alkaa tosiaan jokasessa näkyä, kun sitä tarpeeks tulee 😉 Jotkut asiat, mitä ei yleensä peilistä nää, muuttuu monesti (ainaki mun mielestä) parempaan suuntaan ja sitte on se peilikuva😂 Mutta onneks meitä on moneks ja se mikä ei itteä miellytä, saattaa hivellä toisen silmää 😉
Kyllä sekin kun ikää ei ole vielä "tarpeeks", monesti omalla tavallaan näkkyy 😉Pelkästään jo biologinen fakta. Katso mm mitä aivoille ja aivosoluille tapahtuu 20-35 vs 50-60
Kropasta nyt tuskin erikseen tarvitsee sanoa.
Ikää on ihan tarpeeksi silloin kun ihminen on tehokkaimmillaan, parhaimman kuntoinen ja eniten hyötyä yhteiskunnalle. Näin muutaman vaan mainitakseni :D Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään jo biologinen fakta. Katso mm mitä aivoille ja aivosoluille tapahtuu 20-35 vs 50-60
Ikää on ihan tarpeeksi silloin kun ihminen on tehokkaimmillaan, parhaimman kuntoinen ja eniten hyötyä yhteiskunnalle. Näin muutaman vaan mainitakseni :DEn oo lukenu biologiaa kun pakolliset ja nekin vähän huonosti 😂 Mutta laitatko linkkiä johonkin tiivistelmään (eri ikästen aivotoiminnasta), niin miepä lukasen 😉 Ei kannata laittaa, jotta kvg, kun niin en aio tehhä 😂
Sen oon joskus jostaki lukenu, että ihminen, iästä riippumatta, käyttää kapasiteetistaan vain murto-osan. Yleensä konneita ja laitteita oppii käyttämään sen paremmin ja tehokkaammin, mitä enemmän on kokemusta. Liekö olis aivojen kanssa samalla tavalla.
Joskus myös tuntuu, jotta aivoissa ei tapahu mittään ja välillä tuntuu tapahtuvan niin paljon, että vähempikin riittäs.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut on siinä se että saa luokseen paljon helpommin. Sillon soitan jos muuta ei oo tarjolla ja jotkut on ollut tyhjää parempi 👍 esim panoEn epäile yhtään, etteikö 50 ei olisi hyvä pano. Minulle ihmisissä on muutakin kuin ulkokuori, ei tulisi mieleenikään vain käyttää toista ihmistä omien tarpeiden tyydyttämiseen, sellainen ei saa syttymään. Syvempi yhteys=syvempi nautinto.. Jokainen on arvokas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään jo biologinen fakta. Katso mm mitä aivoille ja aivosoluille tapahtuu 20-35 vs 50-60
Ikää on ihan tarpeeksi silloin kun ihminen on tehokkaimmillaan, parhaimman kuntoinen ja eniten hyötyä yhteiskunnalle. Näin muutaman vaan mainitakseni :DKaikki me vaan ei olla samasta muotista ja valitettavan paljon löytyy niitä itsestään huonosti huolta pitäviä ihmisiä 20-35 v ikäryhmästä, eli en nyt ihan laittaisi ikää ainoaksi kriteeriksi kumppanin valintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikää on ihan tarpeeksi silloin kun ihminen on tehokkaimmillaan, parhaimman kuntoinen ja eniten hyötyä yhteiskunnalle. Näin muutaman vaan mainitakseni :DMee nukkumaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee nukkumaan :D
Työttömät varmaan vois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En epäile yhtään, etteikö 50 ei olisi hyvä pano. Minulle ihmisissä on muutakin kuin ulkokuori, ei tulisi mieleenikään vain käyttää toista ihmistä omien tarpeiden tyydyttämiseen, sellainen ei saa syttymään. Syvempi yhteys=syvempi nautinto.. Jokainen on arvokas.
Juuri näin vanhassa vara parempi. Henkisyys, kypsyys, elämän kokemus, Kennenkään tunteilla ei saa leikkiä oli siten vanha tai uusi.
Pelkkä pano jos on päämääränä paremman puutteessa niin yläpäässä ei ooooo mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikää on ihan tarpeeksi silloin kun ihminen on tehokkaimmillaan, parhaimman kuntoinen ja eniten hyötyä yhteiskunnalle. Näin muutaman vaan mainitakseni :DMonet viisikymppiset voi olla huomattavasti paremmassa kunnossa useat kun pari-kolmekymppiset, ts ei ole ikäkysymys.
Itse en ole ikinä ihannoinut millään tavoin nuoruutta ja tuppaankin ihastumaan itseäni vanhempiin naisiin. Mitään ikäkriteeriä ei ole mutta en montaa mielenkiintoista alle 50-vuotiasta naista ole tavannut.
Eikä tosiaan mitkään iän tuomat merkit haittaa millään tavoin.
"Ja eräänä päivänä
me koukistumme toistemme ympärille
ja naksahdamme lukkoon emmekä irtoa enää,
sinun kulumavikasi minun kihtiini kietoutuneena,
minun mahahaavani sinun sydänvikasi vieressä
ja reumatismini sinun noidannuoltasi vasten,
emme erkane konsana ei."
Eeva Kilpi: Laulu rakkaudesta, 1972
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3935434Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3633027- 762661
- 1022339
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4952008MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/411709Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351516Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281489Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2861464"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351433