Onko pakko hyväksyä

Anonyymi

perheeseen miehen lapset? Näin ne toispäivänä ekaa kertaa, enkä haluisi heitä elämääni. Mutta kai se on pakko jos ryhtyy äitipuoleksi ja kolmanneksi kasvattajaksi. Mies on sitä mieltä että olisin juuri oikea äiti lapsilleen, mutta en kehannu sanoo kun asutaa miehen talossa, etten huolisi heitä meille.
Tulee kyllä ymmärtämään sitten ilman sanomistakin etten jaksa niitä.
Halusin miehen en lapsia.
En osaa laittaa ruokaa enkä siivota joten haluan meille siivoojan käymään kerran viikossa, ruokaa tulee kyllä mikrosta ja sillai, mutta en ole ihminen joka kasvattaa ja hoitaa toistenl lapsia. Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, joten on haaskausta alkaa kotiäidiksi.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän seuraavaksi?

      • Anonyymi

        No, sitä samaa joka Jumalan päivä........miehen lapset jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sitä samaa joka Jumalan päivä........miehen lapset jne.

        Kyllä, sitä samaa se on aina, joka päivä. Ei kaikki sitä kestäisikään, vaan siihen tarvitaan todella ymmärtävä ja jaksava ihminen.
        Miten ihmeessä ne miehen lapsoet ovatkin niin hankalia, se on kun vanhemmat eivät osaa kasvattaa ja hoitaa lapsia, siksi erotaan ja mies etsii uuden aikuisen lapsilleen. Yleensä se äitipuoli sitten onnistuu kasvattamaan lapset ja jos ei voi sanoa että ei tarvi tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sitä samaa se on aina, joka päivä. Ei kaikki sitä kestäisikään, vaan siihen tarvitaan todella ymmärtävä ja jaksava ihminen.
        Miten ihmeessä ne miehen lapsoet ovatkin niin hankalia, se on kun vanhemmat eivät osaa kasvattaa ja hoitaa lapsia, siksi erotaan ja mies etsii uuden aikuisen lapsilleen. Yleensä se äitipuoli sitten onnistuu kasvattamaan lapset ja jos ei voi sanoa että ei tarvi tulla.

        No, niin tulihan sitä samaa sontaa taas ja monta kertaa päivässä, miehen lapset, miehen lapset, miehen lapset jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sitä samaa se on aina, joka päivä. Ei kaikki sitä kestäisikään, vaan siihen tarvitaan todella ymmärtävä ja jaksava ihminen.
        Miten ihmeessä ne miehen lapsoet ovatkin niin hankalia, se on kun vanhemmat eivät osaa kasvattaa ja hoitaa lapsia, siksi erotaan ja mies etsii uuden aikuisen lapsilleen. Yleensä se äitipuoli sitten onnistuu kasvattamaan lapset ja jos ei voi sanoa että ei tarvi tulla.

        Kyllä, sitä samaa se on aina, joka päivä. Ei kaikki sitä kestäisikään, vaan siihen tarvitaan todella ymmärtävä ja jaksava ihminen.
        Miten ihmeessä ne naisen lapsoet ovatkin niin hankalia, se on kun vanhemmat eivät osaa kasvattaa ja hoitaa lapsia, siksi erotaan ja nainen etsii uuden aikuisen lapsilleen. Yleensä se ISÄPUOLI sitten onnistuu kasvattamaan lapset ja jos ei voi sanoa että ei tarvi tulla.


    • Anonyymi

      Onko pakko hyväksyä perheeseen naisen lapset? Näin ne toispäivänä ekaa kertaa, enkä haluisi heitä elämääni. Mutta kai se on pakko jos ryhtyy isäpuoleksi ja kolmanneksi kasvattajaksi. Nainen on sitä mieltä että olisin juuri oikea isä lapsilleen, mutta en kehannu sanoo kun asutaa naisen talossa, etten huolisi heitä meille.
      Tulee kyllä ymmärtämään sitten ilman sanomistakin etten jaksa niitä.
      Halusin naisen en lapsia.
      En osaa rempata mitään enkä korjata , joten haluan meille siivoojan käymään kerran viikossa, ja nainen maksaa, ruokaa tulee kyllä mikrosta ja sillai, mutta en ole ihminen joka kasvattaa ja hoitaa toistenl lapsia. Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, joten on haaskausta alkaa isäpuoleksi.

    • Anonyymi

      On tavallaan pakko jos ottaa niiden isänkin. Ne ulee siinä sivupalkintona.
      Kantsii ottaa heti kova ote lapsiin ja näyttää kuka määrää, ettei lapset pääse niskan päälle määräämään ja hankaloittamaan äitipuoolen tekmeisiä ja komentamisia.

      heti kun vaatii ja kasvattaa niin ne ymmärtää ettei ole mitään sanomista äitipuolen äitinä oloon heille.
      tarrat on alussa hyvä konsti vähän pehmentää vaatmiuksiaan, että kun tottelevat niin tarran saa.

      Minulla on aika hankalat lapset miehen puolelta ja hankala on se exänsäkin. Mutta tiukalla asenteella näytän että minua ei niin vaan alisteta kenenkään tahtoon, minä sen teen ja minä määrään. Lapset tykkää musta sen huomaa, ja antavat meille rauhaa olla kesekenään, etteivät utle. Onneksi tauuvat että ei heitä aina kaivata.

      • Anonyymi

        On tavallaan pakko, jos ottaa niiden äidinkin Ne ulee siinä sivupalkintona.
        Kantsii ottaa heti hyvä ote lapsiin ja näyttää kuka määrää, ettei lapset pääse niskan päälle määräämään ja hankaloittamaan ISÄPUOLEN tekmeisiä ja komentamisia.

        heti kun vaatii ja kasvattaa niin ne ymmärtää ettei ole mitään sanomista isäpuolen isänä oloon heille.
        Raha on alussa hyvä konsti vähän pehmentää vaatmiuksiaan, että kun tottelevat niin rahaa saa.

        Minulla on aika hankalat lapset naisen puolelta ja hankala on se naiseni exänsäkin. Mutta tiukalla asenteella näytän että minua ei niin vaan alisteta kenenkään tahtoon, minä sen teen ja minä määrään. Lapset tykkää musta sen huomaa, ja antavat meille rauhaa olla kesekenään, etteivät utele . Onneksi tajuavat että heitä arvostetaan.


    • Anonyymi

      Uusi äiti on ensimmäinen perheenpää, kolmatta ei edes ole. Ex-äiti on historiaa. Mies ja lapset noudattavat uuden äidin ohjeistuksia. He vain sattuvat asumaan samassa huushollissa. Miehen lapsia ei ole mikään varteenotettava taho sinne pyytänyt tai halunnut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe