Asuntoon vetää niin, että sen kuulee (ulko-ovesta). Ovi on kiero. Isännöitsijä ei oikein tee asialle mitään. Mitkä on vaihtoehdot?
Mitä tehdä?
6
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole isännöitsijän tehtävä korjata asiaa. Ilmoita taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle asiasta, jos vaihtaisitte ne vanhat ovet uusiin koko asunnossa. Isännöitsijä on muuten taloyhtiön renki, ei isäntä.
- Anonyymi
Siis vaihtaisitte uusiin koko taloyhtiössä, tarkoitin.
- Anonyymi
Onko tuuletuksen korvausilman tuloventtiileitä, vai revitäänkö korvausilma rappukäytävästä?
- Anonyymi
Mites kun se hallituksen puheenjohtaja ei vastaa viestiin?
- Anonyymi
Oletko ajatellut mennä yhtiökokoukseen? Siellä saat puhua vapaasti ja saat taatusti huomiota.
- Anonyymi
Laita liesituuletin/ilmanvaihto ykköselle illalla ja tuuleta aamupäivällä. Lisäksi osta uudet saranat vai onko ne helat ja pyydä taloyhtiön isännöitsijältä tai talohuollolta vaihtamaan saranat tai helatko ne ovessa kiinnikkeitä ovat ja silloin ovi suoriutuu sekä hanki itse kunnon tiivistenauhaa oveen, niin veto lakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710262
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486444- 815076
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324670- 403964
- 613344
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253228On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283205Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063