Asuntoon vetää niin, että sen kuulee (ulko-ovesta). Ovi on kiero. Isännöitsijä ei oikein tee asialle mitään. Mitkä on vaihtoehdot?
Mitä tehdä?
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole isännöitsijän tehtävä korjata asiaa. Ilmoita taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle asiasta, jos vaihtaisitte ne vanhat ovet uusiin koko asunnossa. Isännöitsijä on muuten taloyhtiön renki, ei isäntä.
- Anonyymi
Siis vaihtaisitte uusiin koko taloyhtiössä, tarkoitin.
- Anonyymi
Onko tuuletuksen korvausilman tuloventtiileitä, vai revitäänkö korvausilma rappukäytävästä?
- Anonyymi
Mites kun se hallituksen puheenjohtaja ei vastaa viestiin?
- Anonyymi
Oletko ajatellut mennä yhtiökokoukseen? Siellä saat puhua vapaasti ja saat taatusti huomiota.
- Anonyymi
Laita liesituuletin/ilmanvaihto ykköselle illalla ja tuuleta aamupäivällä. Lisäksi osta uudet saranat vai onko ne helat ja pyydä taloyhtiön isännöitsijältä tai talohuollolta vaihtamaan saranat tai helatko ne ovessa kiinnikkeitä ovat ja silloin ovi suoriutuu sekä hanki itse kunnon tiivistenauhaa oveen, niin veto lakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849