Mitä mieltä olette nimestä Milja? Onko liian erikoinen? Mikä sopisi toiseksi nimeksi?
Milja
14
3521
Vastaukset
- Gil
Nätti nimi. :) Toiseksi nimeksi vaikka: Elena, Elisabet, Ilona, Irina, Katariina, Kristiina, Maaret, Marika, Marina, Susanna...?
- Nimi-Fani
Milja todella kaunis nimi,eikä mitenkään erikoinen.
Milja Aliisa
Milja Adalmiina
Milja Melissa
Milja Nelli-Noora
Milja Matilda
Milja Sofie
Milja Jemina
Onkos näistä mielestänne mikään kiva? - ...
Tietääkö joku muuten tämän nimen merkitystä? Entäs onko nimi kalenterissa?
- jos..
vaikka katsoisit itse kalenterista.
- nella
ruma nimi.
- Annika.
Milja viettää nimipäiviään 19.5.
- tuulista
Milja Melina?
- miten ois..
Milja Milena?
- nimi
Milja Neelia
- tiitu
Milja on ihan hyvä nimi. ja vanha nimi. mum mummo vainaan nimi oli Milja Aallotar
- äiti
nimi ja kaunis. Ei mitenkään erikoinen, muttei liian yleinenkään. Tiedän yhden jo aikuisen, jonka nimi on Milja ja nyt kaverini aikoo kastaa Miljaksi tyttönsä...
- Anonyymi
Nimeni on milja ja toinen nimeni on sara
- Anonyymi
Vähän niinkuin kiinalainen Mirja. Kävisikö Lilja tai Malja?
- Anonyymi
Milja Fanni Matilda mun nimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 951631
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1031363- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1011106- 821103
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja97909Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.62803