Elisan/Saunalahden sähköpostilaatikon siirto toiselle operaattorille?

Anonyymi

Mulla on kauan sitten hankittuna Saunalahti-liittymään pieni maksuton sähköpostilaatikko. Nyt on tarkoitus vaihtaa operaattoria. Saako tuon vanhan postilaatikon siirrettyä (saunalahti.net tyyppinen) toisen operaattorin liittymään? Jostain helpdeskistä luin että pystyy, mutta voiko joku vahvistaa. Näin säästyisi uuden ilmoitusrumbalta. Muuten voisi olla isompikin ja vaikka gmail.

lajijasuris

9

2153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sitä surkeasta ja vanhanaikaisesta vielä surkeampaan siirtyy. Suoraan vaan Gmail käyttöön niin kaikki paranee!

• Anonyymi

Gmail on p*ska! Se vakoilee kaikki postit ja lisäksi on niin vainoharhainen ettei anna ilman kovaa säätöä käyttää sitä esim. Thunderbird-emailsovelluksella, lisäksi Gmail-tilin poistaminen on tehty turhan hankalaksi! Ite pyrin eroon koko Gmailista ja Googlesta, kaksi tiliä jätän: toinen roskapostille ja toinen kännykän sovelluslatauksia varten.

• Anonyymi

Yleensä on niin ettei kannata ottaa internet palveluntarjoajan sähköpostiosoitetta vaikka ilmaiseksi saisikin, koska silloin on riippuvainen kyseisestä palveluntarjoajasta. Kannattaa siis hankkia vaikkapa Gmail, joka toimii vaikka vaihtaisi palveluntarjoajaa joka kuukausi. Mitä tulee sun ongelmaan, kannattaa kysyä asiaa elisalta, mutta luultavasti menetät osoitteen, jos vaihdat palveluntarjoajaa.

• Anonyymi

Gmail tai Outlook kehiin, toimii kaikissa järjestelmissä loistavasti.

• Anonyymi

Outlook tunkee roskapostiin laskut ynnä muut vastaavat tärkeät postit. En luota.

• Anonyymi

Saunalahden ja Elisan sähköpostit on nykyään erillään itse nettiliittymistä joten ne SAA siirrettyä toisen nettioperaattorin systeemeihin. Ne sähköpostit kulkee tätä nykyä nimellä Elisa Sähköpostipalvelu, kuhunkin pakettiin saa 5 sähköpostilaatikkoa jossa kussakin 4 osoitetta eli aliasta, lisäksi hintaan sisältyy kotisivutila, roskapostisuodatus ja virussuodatus. Palvelun hinta on 2,90 euroa kuussa.

• Anonyymi

Kallis on.. ei kannata kyllä maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallis on.. ei kannata kyllä maksaa.

köyhälle kaikki on kallista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

köyhälle kaikki on kallista

Rikkaalle on kallista maksaa turhasta:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe