Miten saisin jonkun kivan pojan?
Oon siis 14 ja haluisin päästä tutustuu uusiin poikiin ja tälleen mut en oikein tiiä miten voisi tutustuu uusiin poikiin.
Oon jo kauan yrittäny tutustuu mut ei siit oo oikee tullu ikin mitää paitsi kerran ja seki tyyppi oli oikeesti ihan kauhee.
Kaikki neuvot otetaan vastaan ja varsinkin jos joku poika viittis vastaa tai kiinnostu ni voitais ehkä tutustuu? Olisin kiitollinen jos ees joku vastais.
Miten löytäisin jonkun pojan?
Anonyymi
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin asut?
- Anonyymi
Hyvinkäällä
- Anonyymi
Heitä jotain sun someja tähä ni voisin jopa olla kiinnostunu
- Anonyymi
Yubo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812416- 1831994
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731841Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211671Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311585- 1181449
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1751179Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601090