Elämänhallinta

Anonyymi

Mitä ymmärrät kun sanotaan että henkilöllä on hyvä Elämänhallinta. Mistä se mielestäsi koostuu. Hallitsetko sinä elämäsi.

70

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso Väykkyä ja ihastu <3

• Anonyymi

Jestas sun kanssas. Ootkohan ihan uusi palstalla vai onko meistä vanhoista kirjoittajista joku riehaantunut? Totta maar saa olla, kaikki tunteet peliin ennenkuin niitä turrutetaan lääkkeillä.

• Anonyymi

Elämän”hallinta” on sitä, että esim. saa koko talon maalattua suunnitelman mukaan. Edes jotenkin aikataulussa.

• Anonyymi

Elämänhallinta on moni-ilmeistä. Joku voi väittää hallitsevansa elämää vaikkapa kehumalla, että ryyppää 4 päivää mutta pystyy käymään töissä 3 päivää viikottain.
        Vähän kaukaa haettu, mutta...
        Ihminen on peto pettämään itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämänhallinta on moni-ilmeistä. Joku voi väittää hallitsevansa elämää vaikkapa kehumalla, että ryyppää 4 päivää mutta pystyy käymään töissä 3 päivää viikottain.
        Vähän kaukaa haettu, mutta...
        Ihminen on peto pettämään itseään.

Itsensä narraaminen on typerintä mitä voi olla, eikä sellainen tyyppi satavarmasti hallitse omaa elämäänsä saatika jotakin muuta. - Nm. Valhekupla

• Anonyymi

Terveet elämäntavat ravinnosta liikuntaan on ainakin yksi. Tupakit pois eikä liikaa alkkomohoolia.
      Oman talouden hallinta on varmasti toinen elämänhallintaan liittyvä. Suu säkkiä myöten on hyvä neuvo.
      Kolmas, vaikka ei välttämättä vähäisin, on hyvät sosiaaliset suhteet.

Ne ovat asioita, joihin ihminen kykenee itse vaikuttamaan ainakin jonkin verran.

• Anonyymi

ja kyllä on tylsää!

Ei elämää pidä liikaa ”hallita”! Täytyy olla yllätyksiä ja välillä antaa mennä. Tietää eläneensä!

• Anonyymi kirjoitti:

ja kyllä on tylsää!

Ei elämää pidä liikaa ”hallita”! Täytyy olla yllätyksiä ja välillä antaa mennä. Tietää eläneensä!

Not et kai kuvittele että elämää pystyy täysin edes hallitsemaan. Kun perusasiat on hallinnassa siltten voi ottaa vastaan myös yllätyksiä ja antaa mennäkin välillä mutta siten ettei se horjuta perustuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kyllä on tylsää!

Ne, jotka ovat tuota mieltä, asuvat usein veneen- tai taivasalla. - Nm. Elämänhallinta tarkoittaa muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne, jotka ovat tuota mieltä, asuvat usein veneen- tai taivasalla. - Nm. Elämänhallinta tarkoittaa muuta

Voi kuule! Olen asunut omistusasunnossa, saanut elämäni aikana toimeetulotukea, ollut asunnoton ja käynyt leipäjonossa ja nyt taas asun kohta maksetussa omistusasunnossa ison kaupungin keskustassa.

Elämääni olen ”hallinnut” kokoajan, tapahtuipa mitä hyvänsä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule! Olen asunut omistusasunnossa, saanut elämäni aikana toimeetulotukea, ollut asunnoton ja käynyt leipäjonossa ja nyt taas asun kohta maksetussa omistusasunnossa ison kaupungin keskustassa.

Hmmm .... miksi sitten sitaatit sanan ympärillä? - Nm. Hallitsemattomasti(ko?)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm .... miksi sitten sitaatit sanan ympärillä? - Nm. Hallitsemattomasti(ko?)

Miksi luulet? Ei elämää voi hallita! On niin paljon monenlaisia muuttuvia tekijöitä.

Itse voi vain mennä virran mukana ja sopeutua, kuin torakka. Sillai sitä voi säilyttää jonkinlaisen hallinnan tunteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luulet? Ei elämää voi hallita! On niin paljon monenlaisia muuttuvia tekijöitä.

Itse voi vain mennä virran mukana ja sopeutua, kuin torakka. Sillai sitä voi säilyttää jonkinlaisen hallinnan tunteen.

Eikö elämänhallintataitoihin kuulu sopeutuminen nimenomaan. Elämä ei mene aina niin kuin walssi kesällä ja jollei siihen sopeudu, ei pysty, kykene yllättäviä, uusia tilanteita handlaamaan.

Mutta sitten - juolahti toisesta kappaleestasi. Elämässä ei silti aina tarvitse sopeutua, mukautua ja "mennä virran mukana" aivan kaikissa asioissa ja aiheissa. - Nm. Toisin ajattelija

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa varmaan olet sitten ensimmäinen ihminen maailmassa että ihan hallitset täysin.
        Sinulla ei taida olla haisualaan siitä mitä hllitsematonta voi tulla vielä eteen. Voipa olla jopa että olet täysin toisten armoilla.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Jaa varmaan olet sitten ensimmäinen ihminen maailmassa että ihan hallitset täysin.
        Sinulla ei taida olla haisualaan siitä mitä hllitsematonta voi tulla vielä eteen. Voipa olla jopa että olet täysin toisten armoilla.

Mitä ihmettä vanhus horisee?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä vanhus horisee?

Enpäs tiedä, kantsisko kysyä vanhukselta :D.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Enpäs tiedä, kantsisko kysyä vanhukselta :D.

Ei tiedä! Samaa mieltä minäkin!

• Anonyymi

Aloitukseni lähti Hesarin artikkelista jossa tutkija julkaisi pohtimisensa tuloksia viisaudesta. Hän oli löytänyt neljä viisauden omainaisuutta, joista yksi oli
      - elämän hallinta
      Hän selitti niistä jokaiset, järkeenkäypiä, paitsi elämänhallinta, jonka hän selitti. ´Uskoo omiin kykyihinsä vaikuttaa.´ Vaikuttaminen on minusta vähän eri asia. Se tarkoittaa että pystyy vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin, muuttamaan toimintatapaa työpaikalla, vaikuttamaan ulkopuolellansa tapahtuvaan.
      Minustakin kuten teidän kirjoituksisanne päätellen elämänhallinta tarkoittaa että hallitsee oman elämänsä. Hallintaa on myös se että kompuroinnin typerästi toimimisen ja vastoinkäyminen jälkeen saa koottua itsensä ja jatkettua täysjärkisenä eteenpäin.

• Anonyymi

Miten pystyy ja kykenee "vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin", jos ei pysty edes omiinsa? - Nm. Elämästä eksyneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pystyy ja kykenee "vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin", jos ei pysty edes omiinsa? - Nm. Elämästä eksyneet

Aika monella yhteiskunnallisella vaikuttajalla on henkilökohtainen elämä niin ja näin. Katsotaampa vaikka Ileä tekstiviestejään sähläämässä, Hakkaraista sekoiluissaan. Vaikuttaa on eri asia kuin hoitaa. Joskus on helpompi vaikuttaa toisten asioihin kuin omiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monella yhteiskunnallisella vaikuttajalla on henkilökohtainen elämä niin ja näin. Katsotaampa vaikka Ileä tekstiviestejään sähläämässä, Hakkaraista sekoiluissaan. Vaikuttaa on eri asia kuin hoitaa. Joskus on helpompi vaikuttaa toisten asioihin kuin omiinsa.

Ovatkohan esimerkkiherrasi hoitaneet muutakin kuin niitä juttuja, joista heidät julkisuudessa tunnetaan. Jos eivät, niin vaikuttavuudestakaan on turha puhua. Ainakaan meikäläisen elämään kummallakaan ei ole minkäänlaista vaikutusta. - Tai no, onhan se hampaiden kiristelykin jonkunlainen osoitus vaikuttavuudesta. - Nm. Huono vaikutus

• Anonyymi

Tiedosta, taidosta ja tajusta. Arjen pyörityksen ainakin hallitsen, toivottavasti se auttaa sitten, kun arki muuttuu toisenlaiseksi. - Nm. Puntaroinnin paikka

• Anonyymi

Elämänhallinta? Kyky käyttää energiansa niihin haluamiinsa asoihin joihin voi vaikuttaa eikä puristele kiveksiään omasta tahdosta riippumattomien asioiden kanssa.

• Anonyymi

Minusta masennus ei ole sairaus vaan seuraus pieleen menneestä elämänhallinnasta. Sairautta on helpompi lääkitä kuin huonoa elämänhallintaa. Minä olen täysin sinut itseni ja elämänhallinnan kanssa.

• Anonyymi

Tota joo kun nainen.jakaa tavaraansa kuin aamulehteä on hallinnat mullinmallin.

• Anonyymi

Keikun kanssasi samoilla aalloilla. Masennus on seurausta väärästä ajattelutavasta ja negatiivisesta asennoitumisesta ja ne yhdessä vaikuttavat oman elämän hallinta-aiheisiin. - Nm. Sunnesam

• Anonyymi kirjoitti:

Keikun kanssasi samoilla aalloilla. Masennus on seurausta väärästä ajattelutavasta ja negatiivisesta asennoitumisesta ja ne yhdessä vaikuttavat oman elämän hallinta-aiheisiin. - Nm. Sunnesam

Ihanko itse tuon keksit?

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Ihanko itse tuon keksit?

Tästä päästä kommentti on lähtenyt ja siitä elämänkokemuksesta ja -näkemyksestä, mitä korvain väliseen tilaan on elämästä jäänyt kaikesta siitä, mitä on vastaan tullut. Joko hellästi ja hiljaisesti, täysillä päin näköä tai maantiejyrän alle liitsaten.

Jos olisin ajatellut toisella tavalla, en olisi edellistä kommenttia mistään 'keksinyt', vaan märehtisin ja säälisin onnetonta osaani, kun muoalima murjoo vain mun napaa ja muilla on kaikki niiin täydellistä, ihanaa ja auvoista. - Nm. Syvien vesien vaikutusta

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä päästä kommentti on lähtenyt ja siitä elämänkokemuksesta ja -näkemyksestä, mitä korvain väliseen tilaan on elämästä jäänyt kaikesta siitä, mitä on vastaan tullut. Joko hellästi ja hiljaisesti, täysillä päin näköä tai maantiejyrän alle liitsaten.

Jos olisin ajatellut toisella tavalla, en olisi edellistä kommenttia mistään 'keksinyt', vaan märehtisin ja säälisin onnetonta osaani, kun muoalima murjoo vain mun napaa ja muilla on kaikki niiin täydellistä, ihanaa ja auvoista. - Nm. Syvien vesien vaikutusta

Masennus on sairaus, siinä ei pelkästään märehditä ja säälitä. Vastauksei vaikutti minusta tietämättömältä, sikis kysymys. Masennuksesta ei parannuta sillä että sairastuneelle sanotaan että nosta nyt housus, niistä nokkas ja muuta asennettas.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Masennus on sairaus, siinä ei pelkästään märehditä ja säälitä. Vastauksei vaikutti minusta tietämättömältä, sikis kysymys. Masennuksesta ei parannuta sillä että sairastuneelle sanotaan että nosta nyt housus, niistä nokkas ja muuta asennettas.

Juuu-juuu, nykyään tosiaan on 'sairauksia', joita hoidetaan mieluummin pillerillä kuin ajattelu- ja asennemaailman muutoksilla. - Nm. Vaikutat tietämättömämmältä

• Anonyymi kirjoitti:

Juuu-juuu, nykyään tosiaan on 'sairauksia', joita hoidetaan mieluummin pillerillä kuin ajattelu- ja asennemaailman muutoksilla. - Nm. Vaikutat tietämättömämmältä

Muitakin hoitomuotoja on kuin pillerit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:42 Et tajua masennuksesta(kaan) yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vaikutat tietämättömimmältä.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Muitakin hoitomuotoja on kuin pillerit.

A i v a n . - Nm. Hah

• Anonyymi kirjoitti:

A i v a n . - Nm. Hah

Keittiösykologi?

• Anonyymi

Kantapään kautta kaikki on mennyt että olen jotain oppinut hallitsemaan. Rahankäyttö, budjetin laskeminen lienee ollut vaikein. Harmittaa kuinka turhaan on tullut törsättyä.

• Anonyymi

Kun joutuu holhouksenalaiseksi on maksimissaan elämän hallitsemattomuus.
        Joihinkin voi itse vaikuttaa, ehkä välillä vain jonkun verran - valintoihin ja päätöksiin omissa asioissa.
        Vaikuttaminen itsensä ulkopuolisiin asioihin, vaikka se koski itseään, on aktiivisyytta ja toimeliaisuutta.
        Voi olla eriti hyvä teoreetikko, mutta käytännön asioissa peukalot lipsahtavat kämmenpuolelle.

Beng

• Anonyymi

""Harmittaa kuinka turhaan on tullut törsättyä.""

No, mitä sillä säästyneellä rahalla tekisit, se vain leijailisi bitteinä jossain tilillä, tileillä?

Itse olen törsännyt satoja tuhansia. Todennäköisesti miljoonan. Mutta niillä olen nauttinut elämää. Minusta ei ole ollut koskaan ihastumaan ja rakastumaan pankkitilin saldoon, aivan sairasta.
        Olen ollut iki seikkailija mutta koskaan en ole tipahtanut "pohjalle" koska kaiken olen tehnyt ikään kuin suunnitelmallisesti. Esimerkiksi nuorempana ottanut lukuisia lopputilejä, lähtenyt "tyhjän päälle" ja seikkailemaan. Koska aina olen tiennyt että nousen takaisin kokoonpanoon (yhteiskunta) ja niin on tapahtunut. On ollut perheitäkin.
        Oikeastaan vasta viimeiset alle kymmenen vuotta olen pysynyt melkein paikoillani. Tässä seestyneemmässä elämän muodossa vasta kaksi vuotta.
        Pärjään eritoten hyvin, enkä ole riippuvainen yhteiskunnan rahoista. En tosin säästä edelleenkään kun ei ole tarvetta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elämä on hallinnassa kun huonot ajat ovat elämän vaaassa tasapainossa hyvien aikojen kanssa.

Korppis

• Anonyymi

En minä muista tiedä ja heidän elämänhallinnastaan, mutta omalta kohdaltani sanon, että oma elämänhallintani on hanskassa.

Olen ihminen, joka tietää, että polulle yhtäkkiä tupsahtaa kiviä. Joskus heevetin isoja ja niiden väleistä ja ylitse pitäisi kompuroida. Yllättäviä kompurointeja kun tulee, niin alan sitten kompuroimaan, mutta samalla mietin, että miten voisi kompuroida helpommin :)
      Siinä vaiheessa otan eväät esille. Onhan se niin, että niillä eväillä menään, mitkä on joukos.
      Mun joukos on varaeväitä ja sovellan eväitäni. Tahdon selvitä kivenmoukareista huolimatta. Säveltää sopivat askeleet. Toiveena siloosempi taival.
      Tähän asti on sujunut hyvin, vaikka välillä onkin ollut tilanteita, että nyt en keksi miten tässä selviäisin. Olen kuitenkin keksinyt tavan selvitä.

Elämänhallinta on tapa hallita elämäänsä niin, että lopputulos on tyydyttävä.
      Ylipäätään positiivinen suhtautuminen ja luottamus siihen, että kyllä sitä konsteja löytyy. Hanskoja tiskiin ei paiskata.

Heikunkeikku

• Anonyymi

Ekologinen elämän tapa luontoa muistaen on hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekologinen elämän tapa luontoa muistaen on hyvä.

Tässä elämäntilanteessa koen hallitsevani. Toivottavasti eteenkinpäin. Eihän sitä koskaan tiedä.

• Anonyymi

Elämänhallinta on tapa hallita elämäänsä, vaikkei lopputulos olisikaan hyvä :)))
        Ei ole kuitenkaan mennyt ihan makkuriksi kaikki.
        Elämä kun ei taivu kaikkeen, vaikka minkä tekisi !

Kiva oli kommenttisi Heikunkeikku !

• Anonyymi

Miesten on hyvä muistaa myös emännän hallinta. Hallitsemattomana se karkaa käsistä kuin mopo mäessä kuoppaan.

• Anonyymi

Yssikseen on hyvä olla.

• Anonyymi

18:55. Hauska kommentti. Emännän hallinta voi olla vaikeampaa kuin kopallista kirppuja vahtisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:55. Hauska kommentti. Emännän hallinta voi olla vaikeampaa kuin kopallista kirppuja vahtisi.

On se tuo politiikka aikamoista, siinä sitä riittää jokaisella hallttavaa, huh hei.

Kansa valitsee ja poliitikot päättää. Paras kun on puolueeton!

• Anonyymi

Tuossa on totuuden siemen. Oikeastaan tuon täysin totta. Olin häissä pitkästä aikaa. Ihmettelin, kun en kuullut. Vihkiliturgiassa "olla hänelle alamainen". Oliko se virhe jättää se pois. Viime aikoina tajusin mihin pitkä avioliitto kaatui. Johtajuuteen. Olis pitänyt pitää vaimoa .....olkoon perkele

• Anonyymi

Ette kai usko, että jokainen pystyisi aina hallitsemaan elämäänsä ?
      On monia tekijöitä, jotka voivat heittää kaiken raiteiltaan.
      Ei tarvitse kuin autonomisen hermoston ottaa vallan.
      Siinä et päätä ihan itse enää kaikesta.
      Ihminen voi kokea niin traumaattisia asioita, että menee psykoosiin.
      Sitä voi sattua ihan kelle vaan.
      Sen seurauksena voi joutua vaikka holhouksen alle,
      vaikka olisi ollut kuinka kunnollinen koko ikänsä.

Suurin osa holhouksen alle joutuneista on iäkkäitä,
      joitten geriatriset sairaudet estävät itsenäisen ajattelun ja elämän.

Empatia on muuten kykyä asettua toisen ihmisen asemaan...

• Anonyymi

Empatia on täällä aika tuntematon sana, älkää sekoittako sitä Elvitaliin,
      empatia ei ole shampoo, se on myötäelämisen kykyä.

• Elämänhallinta on sitä, kun elää omannäköistänsä elämää. Tasapainossa itsensä ja ympäristönsä kanssa.
      Sitten kun joku venettä keikuttaa, tietää vetääkö vasemmalla vai oikealla airolla.
      Myös niin, ettei tunne tarvetta hallita kenenkään toisen elämää.
      Kun tajuaa, että jokaisen on elettävä elämänsä ihan itse.

• Anonyymi

Hyvä, samaa mieltä.

Omaa paattia pitää osata navigoida, taito sekin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, samaa mieltä.

Omaa paattia pitää osata navigoida, taito sekin!

Ja pitää muistaa laittaa tappia reikään, ettei vene täyty ja uppoa.

• Anonyymi

Elämän virrassa ei kannata ajelehtia, vaan itse soutaa ja välillä vähän huovatakin venettään (= elämäänsä). - Nm. Siis hallita

• Anonyymi

Jo koulussa pitäisi olla oppiaineena Elämänhallintarekisteri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo koulussa pitäisi olla oppiaineena Elämänhallintarekisteri.

Tai elämänhallintaoppi, kun en oikein hahmota tuota rekisteriä tässä aiheessa. - Nm. Todellakin

• Anonyymi

Joidenkin elämään voisi soveltaa tunnettua ajopuuteoriaa. Mennään mihin virta vie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin elämään voisi soveltaa tunnettua ajopuuteoriaa. Mennään mihin virta vie.

No niiin-niiin, jos ei itse souda, niiin sitten elämä on ajelehtimista paikasta toiseen. - Nm. Yleistä

• Anonyymi

Tulee toimeen ja osaa toimia elämän perusympyröissä. Vastoinkäymiset eivät lamauta vaan kokee, että niistäkin selvitään.

En hallitse elämääni mutta oletan, että elämänhallintani on suhteellisen hyvällä tasolla.

• Anonyymi

Viimeinen virkkeesi on varsin vaikeasti tajuttava. - Nm. Mitäääh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeinen virkkeesi on varsin vaikeasti tajuttava. - Nm. Mitäääh

Elämäänsä ei voi kukaan hallita, sanan varsinaisessa merkityksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäänsä ei voi kukaan hallita, sanan varsinaisessa merkityksessä.

Jotkut voivat, toiset eivät. Riippunee 'eväistä', jotka on (elämän) matkallensa saanut. - Nm. Ajelehtijat eivät ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut voivat, toiset eivät. Riippunee 'eväistä', jotka on (elämän) matkallensa saanut. - Nm. Ajelehtijat eivät ole

Kaikilla eväillä pitää pystyä navigoimaan. Tai sitten on täydellisen uusavuton tumpelo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla eväillä pitää pystyä navigoimaan. Tai sitten on täydellisen uusavuton tumpelo.

Et taida tuntea niitä kaikkia eväitä, joita lusikalla tarjoillaan. Silloin ei voi kauhalla vaatia. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tuntea niitä kaikkia eväitä, joita lusikalla tarjoillaan. Silloin ei voi kauhalla vaatia. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

Ei mitään ole jäänyt väliin. Elämä on ollut täydellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään ole jäänyt väliin. Elämä on ollut täydellistä.

Näin sanoo todella moni sellainenkin, joka on pyörinyt pienessä piirissä, samassa paikassa, nurkissaan nuhjaantunut, samoja polkuja samoillut, maailman melskeistä sivuun jäänyt ... Nm. Elämä se on sekin

• Anonyymi

Diktaattori, elämänsähullu ja valtaoja.

• Anonyymi

Selittäisitkö. - Nm. Mitäääh

• Anonyymi

totta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe