Joo elikkäs nyt kolmatta päivää menkat (ekat siis) ja kaipailisin pariin juttuun vähän vinkkejä. Missä vaiheessa ootte alottanu esim. tampoonien / kuukupin käytön jne. ? Vai oletteko siteillä menneet? Ja mitä näistä suosittelisitte eniten? Mulla vuoto on todella runsasta ja joka kerta kun nousen, tunnen kuinka holahtaa ku joku vesiputous. En pysty mitenkään elää ihan normaalia elämää ku koko aja pelko perseessä et vuotaa ohi tms, jonka takia oonki ajatellu et haluisin vaihtaa mahd.nopee pois siteistä ku koko ajan ällö olo ja tuntuu älyttömän typerältä. Kuinka vaikeeta esim tamponin käyttö oli aluksi? Ja te, joilla on runsaat kuukautiset ni minkä ootte kokenu suojaavimmaks ja mukavimmaks tavaks? Ois aika jees pystyy elää suht.koht normaalisti ja pystyä urheillakin kunnolla. :/
Ekat kuukautiset (hyvin runsaat),vinkkejä?, Tamponit/kuukuppi??!
3
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kuppia en tunne. Tampoonia aloin käyttää kun olin ollut sukupuoliyhteydessä, joka minulle oli kivulias enemmän kuin puoli vuotta, sitä ennen tampooni ei mahtunut. Muistan kun sisko yritti, oikein naurattaa kun muistan, sanoi etten muka osaa. No ei se vaan mennyt.
Siteitä käytin, vuodin myös runsaasti, aika kovia kipujakin oli. Öisin käytin vauvan vaippoja. Pilleireitä aloin käyttää lapsen syntymän jälkeen, vuoto niukkeni reilusti ja kivutkin loppuivat synnytykseen. - Anonyymi
ite käytän koulussa ja urheilussa o.b merkkisii tamppooneja ittellä vuoto on semoosta semi runsasta mut ei silti liian, koulussa en pekkää sidettä käytä et se ta,ppooni mukana aina, no mulla oli ekat kisat ja mul alko aiempana päivänä menkat ei ollu ees pahat et ois ilman sitä tampoonia pärjännyt sillä uinti.. mutta välttämättä halusin ja sit yritin laittaa NORMI tampoonia ja meni sit 12 semmosta roskii ku mikään ei menny, sit yks meni ja aamulla laitoin sen sitte. sen jälkee hommattiin mini tampooneja ja ne meni sit yhellä kerralla, siteissä en oikeen nyt osaa sanoa always tai siempren sitetet on mun makuun, vuokkosten normi siteet saa mult 1\5 niit on vähän ja 2 päivässä mulla meni 9kpl, koska ne oli aika ohuita ja maksaa aiika paljon
- Anonyymi
"pelkkää" "tamppooni"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232448- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1061225En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik331091Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241036Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut9944