Tuna Resort

Anonyymi

Iltalehdessä oli juttu tästä Suomalaisen pitämästä hotellista. Mitkä ovat kokemukset paikaasta?

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kappas vaan, täällähän alkaa olla tietoisuutta enemmänkin kun juntti iltalehteä selaa.
      S

• Anonyymi

Mitä kuuluu sinne peräkylälle? Onko kiljupönikkä käymässä paskahuusissa?

• Anonyymi

Onko tuo Suomalainen herra, rouva vaiko neitonen? Mikä mahtaa olla etunimensä?

• Anonyymi

Harri Haataisen isännöimässä Tuna Resortissa Phuketin Chalongissa.

Osoite: 83/27 Moo4, Patak Villa, Patak Road Rawai, Muang ภูเก็ต Phuket 83100, Thaimaa

Tuna Resort – kalastusta ja trooppista kesämökkitunnelmaa
        minnethaimaassa.com › tuna-resort-kalastajan-majatalo
        Tuna Resortin huoneissa ei taatusti ole ahdasta. Kuva: Antti Helin. Jos haluaa asua Phuketissa vilkkaiden turistirantojen ulkopuolella, täydellinen paikka on ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harri Haataisen isännöimässä Tuna Resortissa Phuketin Chalongissa.

Osoite: 83/27 Moo4, Patak Villa, Patak Road Rawai, Muang ภูเก็ต Phuket 83100, Thaimaa

Tuna Resort – kalastusta ja trooppista kesämökkitunnelmaa
        minnethaimaassa.com › tuna-resort-kalastajan-majatalo
        Tuna Resortin huoneissa ei taatusti ole ahdasta. Kuva: Antti Helin. Jos haluaa asua Phuketissa vilkkaiden turistirantojen ulkopuolella, täydellinen paikka on ...

Phuket suljettiin – suomalainen hotellinpitäjä sanoo suorat sanat länsimaalaisten ”bilepellejen” touhuista
        Alkoholinmyyntikin lopetetaan.

Ulkonaliikkumiskielto kello 22–05.

Alkoholinmyyntikielto. Kasvomaskipakko.

Thaimaan kuulu lomakohde Phuketin saari on sulkeutunut ja eristetty muusta Thaimaasta. Maanantain vastaisena yönä se siivutetaan 17 eri osaan kuntien välille nousevilla tarkastuspisteillä.

Saaren pinta-ala on vain 543 neliökilometriä.

Hiekkarannat ovat autioita, kadut tyhjiä, auki ovat vain apteekit ja ruokakaupat ja kioskit.

– Odotellaan, odotellaan, sanoo suomalainen kiinteistönvälitysyrittäjä Esa Huoviala rauhallisesti.

– Pysytään kotona ja pidetään järki mukana, sanoo Harri Haatainen, joka pitää Phuketissa resort-hotellia.

– Se on sikäli vielä auki, että minulla on yksi pitkäaikainen vieras. Saa sähkölaskun maksettua, Haatainen hymähtää.

Uusia asiakkaita hotellit eivät ole enää vähään aikaan saaneet ottaa.

Haatainen kehuu Phuketin paikallisia asukkaita rauhallisuudesta, mutta sanoo monta sapekasta sanaa länsimaisistä turisteista eli ”falleista”.

– Siellä on näitä bilepellejä, jotka eivät usko mitään, koska ovat muka kuolemattomia, kun ovat länkkäreitä, Haatainen tuhahtaa.

Valtavirran turistit ovat jo jättäneet Phuketin. Saaren kansainvälinen lentokenttä on suljettu. Edes thaimaalaiset eivät enää saa tulla takaisin Thaimaahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Phuket suljettiin – suomalainen hotellinpitäjä sanoo suorat sanat länsimaalaisten ”bilepellejen” touhuista
        Alkoholinmyyntikin lopetetaan.

Ulkonaliikkumiskielto kello 22–05.

Alkoholinmyyntikielto. Kasvomaskipakko.

Thaimaan kuulu lomakohde Phuketin saari on sulkeutunut ja eristetty muusta Thaimaasta. Maanantain vastaisena yönä se siivutetaan 17 eri osaan kuntien välille nousevilla tarkastuspisteillä.

Saaren pinta-ala on vain 543 neliökilometriä.

Hiekkarannat ovat autioita, kadut tyhjiä, auki ovat vain apteekit ja ruokakaupat ja kioskit.

– Odotellaan, odotellaan, sanoo suomalainen kiinteistönvälitysyrittäjä Esa Huoviala rauhallisesti.

– Pysytään kotona ja pidetään järki mukana, sanoo Harri Haatainen, joka pitää Phuketissa resort-hotellia.

– Se on sikäli vielä auki, että minulla on yksi pitkäaikainen vieras. Saa sähkölaskun maksettua, Haatainen hymähtää.

Uusia asiakkaita hotellit eivät ole enää vähään aikaan saaneet ottaa.

Haatainen kehuu Phuketin paikallisia asukkaita rauhallisuudesta, mutta sanoo monta sapekasta sanaa länsimaisistä turisteista eli ”falleista”.

– Siellä on näitä bilepellejä, jotka eivät usko mitään, koska ovat muka kuolemattomia, kun ovat länkkäreitä, Haatainen tuhahtaa.

Valtavirran turistit ovat jo jättäneet Phuketin. Saaren kansainvälinen lentokenttä on suljettu. Edes thaimaalaiset eivät enää saa tulla takaisin Thaimaahan.

Eipä saa espanjansuomalaisetkaan, Espanja ei päästä eikä ole varmaa, ottaisiko Suomi edes vastaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      36
      2250
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1236
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe