oletko koskaan kokeillut viettää päivää töissä geisha pallojen tai mies anaali kuulien kanssa kerro
anal-balls
4
1767
Vastaukset
- Anonyymi
olen mies ostin itselleni isommat 3:n kuulan pallot ja vaimolle vibran aamulla laitoin rasvaa aukolleni ja asetin pallot sisääni naru lenkki kaluuni kahville meno ei tuntunut mutta töihin lähtiessä tunsin pallojen liukuvan syvemmälle kävelyn voi sitä onnen päivää töissä kalu seisoi koko päivän illalla olin niin kiimassa että riisuin kaikki pois vaimo nauroi ja otti pallot laitto vibran sisääni värinän täysille räjähdin ja menetin tajuni hetkeksi juhuu kyllä kannatta kokeilla olen jatkanut ilottelua silloin tällöin ihanaa
- Anonyymi
Mahtoi siinä olla pallot paskassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtoi siinä olla pallot paskassa
Ihan niin kuin sun pää.Pallopää kun olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin kuin sun pää.Pallopää kun olet.
Buuaahaa tuulitunneli homppeli veti kilarit
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377