Moi oon 13,5 vuotias poika jolla ois vähän kysyttävää.
Oon siis ite huomannut mun kehityksessä vaan sen että hiukset rasvottuu ja näppyjä tulee naamalle.
Karvoitusta ei ole muutaku Vaaleita karvoja eri mittaisia jotkut sentin ja jotkut lyhyempiä. Penis ei ole kasvanut kivekset ovat ehkä vähän kasvaneet ne ovat myös vähän tummemmat. Välillä tekis mieli vaan vetää käteen ja niin oon tehnyt. Ei tule spermaa mutta jalat meinaa mennä alta :D mutta äänessä oon kimee Ääninen muttä välillä tulee "voicecrackkeja" eli ääni muuttuu yhtäkkiä kimeemmäksi. Onko tuo siis äänenmurrosta? Ja pitäisikö olla huolissaan ettei ole karvoja.
murrosikä!!
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Moi!
Hyvällä alullahan sulla jo murrosikä :) Karvat on jo alkaneet kasvaa ja kyllä ne siitä leviää peniksen yläpuolelle ja kivespusseihin tummemmaksi puskaksi kun ootat rauhassa. Samaten penis alkaa kasvaa erektiopituudessa (löysänä sillä ei ole mitään väliä kunhan vaan virtsaaminen onnistuu..) Spermaa alkaa tulla siinävaiheessa varmaan kun karvoja on jo kunnolla ja penis ja kivekset kunnolla kasvaneet. Normaali erektiopituus lienee Suomessa jossakin 13-15cm kohdalla.
Äänenmurroskin sulla jo kolkuttelee. Elä siitä välitä jos uimahallin saunassa joillakin on isot ja karvaset kikkelit, tuut kyllä perässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278