murrosikä!!

Anonyymi

Moi oon 13,5 vuotias poika jolla ois vähän kysyttävää.
Oon siis ite huomannut mun kehityksessä vaan sen että hiukset rasvottuu ja näppyjä tulee naamalle.
Karvoitusta ei ole muutaku Vaaleita karvoja eri mittaisia jotkut sentin ja jotkut lyhyempiä. Penis ei ole kasvanut kivekset ovat ehkä vähän kasvaneet ne ovat myös vähän tummemmat. Välillä tekis mieli vaan vetää käteen ja niin oon tehnyt. Ei tule spermaa mutta jalat meinaa mennä alta :D mutta äänessä oon kimee Ääninen muttä välillä tulee "voicecrackkeja" eli ääni muuttuu yhtäkkiä kimeemmäksi. Onko tuo siis äänenmurrosta? Ja pitäisikö olla huolissaan ettei ole karvoja.

1

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi!
      Hyvällä alullahan sulla jo murrosikä :) Karvat on jo alkaneet kasvaa ja kyllä ne siitä leviää peniksen yläpuolelle ja kivespusseihin tummemmaksi puskaksi kun ootat rauhassa. Samaten penis alkaa kasvaa erektiopituudessa (löysänä sillä ei ole mitään väliä kunhan vaan virtsaaminen onnistuu..) Spermaa alkaa tulla siinävaiheessa varmaan kun karvoja on jo kunnolla ja penis ja kivekset kunnolla kasvaneet. Normaali erektiopituus lienee Suomessa jossakin 13-15cm kohdalla.
      Äänenmurroskin sulla jo kolkuttelee. Elä siitä välitä jos uimahallin saunassa joillakin on isot ja karvaset kikkelit, tuut kyllä perässä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4736
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      172
      4286
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3902
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      127
      3882
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3681
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3508
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3051
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2895
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2726
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2460
    Aihe