Kyse kylläkin henkilöautosta. Vasta vaihdettu pakoputken kaksi takimmaista pätkää, joissa on kaksi liitosta. Kumpikin liitos tihkuttaa vesipisaroita, kun laittaa pelkästään avokämmenen putken päähän. Kiristimet on niin tiukalla kuin olla voi.
Asennustahnaa ei käytetty, mutta tukkisiko karsta tuollaiset vuodot?
Vaikuttaa nimittäin päästöarvoihin, jos vuotaa. Bensiiniauto.
Traktorimiehet tietää?
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
"Kyllä se siitä aijjan kanssa ryytyy tukkohon", sanoo se entinenki putkimies. Asentamansa putkilinja muistutti enempi kasteluun tarkoitettua kuin vesijohtolinjaa, kun joka saumasta tihkui vettä. --Luulenpa, ettei katsastuksen paappa tuohon kiinnitä huomiota. Tuollaisen pantaklemmarin tarkoitus on vain pitää putken liitos kasassa.
- Anonyymi
Ensinnäkin , katsastuksessa auton ylhäällä ollessa se ei ole käynnissä, joten vuoto ei näy. K un pakoputki on kuumana, niin vettä ei enään tule.
- Anonyymi
Normaali pakoputkien liitos on niin tiukka että oikean kokoinen putkiklemmari U pultti ja mutterit kiristää tiukasti eli puristaa sen pienen välyksen pois kokonaan. Vaihdoin juuri 11 v ikäiseen passattiin ( toisen auto ) keskelle autoa tuollaisen oikean putkikiristimen kun alkuperäinen "heiveröinen" panta oli ruostunut poikki ja liitos irti.
Oikea koko joka istuu hyvin ja puristaa.
Kaikki putkiklemmarit ei istu kunnolla koska tehty erilailla, asentaessa jokainen näkee tarvitseeko muokata. - Anonyymi
Jos tuore liitos, avaa se ja pistä pakoputkikittiä putkien välin, tulee tiivis. Sen verran painetta on sisäpuolella, että isommat raot eivät tiivisty kunnolla myöhemminkään.
- Anonyymi
Uutena vaseliinia liitokseen niin ei vuoda ja karstottuu nopeasti.
Olen käyttänyt vuosia ja hyvin toimii. - Anonyymi
Jotain sopivaa ainetta väliin ja ajan kanssa ruostuu muutenkin kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841