Onko jollain kokemuksia Hevonninnan retkeilyalueesta Varsinais-Suomessa? Upeita hiekka harjuisia maisemia kuvien perusteella näyttää ainakin olevan. Täysin tunteman paikka ainakin minulle ollut.
Hevonlinnan retkeilyalue
8
263
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siellä rata jos haluaa frisbeetä harrastaa ja paljon patikointipolkuja,lyhyestä pitempään,vanha näkötorni josta voi katsella maisemia ja myös laavu jossa voi vaikka makkaraa paistella,kaunis monipuolinen paikka
- Anonyymi
Kannattaa myös käydä vähän samoilla suunnilla olevalla Piippurinsuolla tai Torronsuolla jos niissä jommassa kummassa ei ole sitten vielä käynyt. Piippurinsuo on Torronsuon itäinen naapuri lähes kakkontien varressa ja käymisen arvoinen paikka.
- Anonyymi
Suo siellä, vetelä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suo siellä, vetelä täällä.
Hevonlinnassa ei ole suota vaan se on harju/hiekka/kangasmetsä maisemaa.
- Anonyymi
Miksi en ole koskaan kuullut Hevonlinnasta mitään vaikka olen Turussa asunut jo yli viisi vuotta.
- Anonyymi
Hevonlinnan retkeilyalue on upeaa harjumaisemaa. Suosittelen tutustumaan alueeseen.
- Anonyymi
Hevonlinnan harju kokonaisuus on laaja sillä se alkaa Säkylänharjusta, jatkuen Virttaankankaan kautta Hevonlinnan harjulle. Halutessaan voi kävellä koko harjureitin päästä päähän.
- Anonyymi
Kannatta tulla tutustumaan kauempaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243687Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.401820Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö241128- 671059
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321029Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.241014Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37889Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56793
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12723