Olen säästänyt rahaa kevään Espanjan matkaa varten. Matka on valitettavasti peruuntunut.
Nykyinen koronahysteeria ärsyttää sen verran, että haluaisin vaihtaa maisemaa. Luettuani juttuja Valko-Venäjän presidentin asenteesta nykyiseen tilanteeseen, kiinnostus on kasvanut. Siellä arki kulkee normaalisti.
Nyt vakavasti olen alkanut miettiä matkustamista Valko-Venäjälle. Espanjaa varten säästetyt rahat ovat tililla odottamassa tuhlaamista. Internetin mukaan lentoja kulkee Helsingistä Minskiin. Osaako kukaan kertoa ottaako Valko-Venäjä turisteja vastaan?
hysteeriaa pakoon
3
258
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kysy matkatoimistoista joilla on Valko-Venäjän matkoja.
Muuten taidat olla aloittelija näillä palstoilla. Jos haluat tietoa niin älä kysy täältä. Vastaukset/ohjeet voivat olla ihan mitä vaan, siis IHAN!
OLen kuullut että Minsk matkakohteena on ollut monelle myönteinen kokemus. Muuten kun kulkee lentokoneella niin enintään 4 yön matka onnistuu ilman viisumia.- Anonyymi
Ennen pandemiaa tilanne oli tämä:
30 päivän matka EU-kansalaisille on viisumivapaa mikäli se tehdään lentokoneella Minskiin ja sieltä pois.
Viisumivapaus ei koske lentomatkoja Venäjältä Minskiin tai sieltä Venäjälle.
Matkat Valko-Venäjälle saattavat olla mahdollisia ensi vuonna.
- Anonyymi
Lueskeltuani asiasta lisää sain sellaisen käsityksen että joutuisin todennäköisesti saavuttuani Minskiin karanteeniin. Ehkä pitää vaan kestää tätä hysteeriaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???442171Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021460- 1051152
- 1301049
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88952- 71883
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16724- 33684
- 113660
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.77582