Olen säästänyt rahaa kevään Espanjan matkaa varten. Matka on valitettavasti peruuntunut.
Nykyinen koronahysteeria ärsyttää sen verran, että haluaisin vaihtaa maisemaa. Luettuani juttuja Valko-Venäjän presidentin asenteesta nykyiseen tilanteeseen, kiinnostus on kasvanut. Siellä arki kulkee normaalisti.
Nyt vakavasti olen alkanut miettiä matkustamista Valko-Venäjälle. Espanjaa varten säästetyt rahat ovat tililla odottamassa tuhlaamista. Internetin mukaan lentoja kulkee Helsingistä Minskiin. Osaako kukaan kertoa ottaako Valko-Venäjä turisteja vastaan?
hysteeriaa pakoon
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy matkatoimistoista joilla on Valko-Venäjän matkoja.
Muuten taidat olla aloittelija näillä palstoilla. Jos haluat tietoa niin älä kysy täältä. Vastaukset/ohjeet voivat olla ihan mitä vaan, siis IHAN!
OLen kuullut että Minsk matkakohteena on ollut monelle myönteinen kokemus. Muuten kun kulkee lentokoneella niin enintään 4 yön matka onnistuu ilman viisumia.- Anonyymi
Ennen pandemiaa tilanne oli tämä:
30 päivän matka EU-kansalaisille on viisumivapaa mikäli se tehdään lentokoneella Minskiin ja sieltä pois.
Viisumivapaus ei koske lentomatkoja Venäjältä Minskiin tai sieltä Venäjälle.
Matkat Valko-Venäjälle saattavat olla mahdollisia ensi vuonna.
- Anonyymi
Lueskeltuani asiasta lisää sain sellaisen käsityksen että joutuisin todennäköisesti saavuttuani Minskiin karanteeniin. Ehkä pitää vaan kestää tätä hysteeriaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2662260- 1151604
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271157PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970