Olen säästänyt rahaa kevään Espanjan matkaa varten. Matka on valitettavasti peruuntunut.
Nykyinen koronahysteeria ärsyttää sen verran, että haluaisin vaihtaa maisemaa. Luettuani juttuja Valko-Venäjän presidentin asenteesta nykyiseen tilanteeseen, kiinnostus on kasvanut. Siellä arki kulkee normaalisti.
Nyt vakavasti olen alkanut miettiä matkustamista Valko-Venäjälle. Espanjaa varten säästetyt rahat ovat tililla odottamassa tuhlaamista. Internetin mukaan lentoja kulkee Helsingistä Minskiin. Osaako kukaan kertoa ottaako Valko-Venäjä turisteja vastaan?
hysteeriaa pakoon
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy matkatoimistoista joilla on Valko-Venäjän matkoja.
Muuten taidat olla aloittelija näillä palstoilla. Jos haluat tietoa niin älä kysy täältä. Vastaukset/ohjeet voivat olla ihan mitä vaan, siis IHAN!
OLen kuullut että Minsk matkakohteena on ollut monelle myönteinen kokemus. Muuten kun kulkee lentokoneella niin enintään 4 yön matka onnistuu ilman viisumia.- Anonyymi
Ennen pandemiaa tilanne oli tämä:
30 päivän matka EU-kansalaisille on viisumivapaa mikäli se tehdään lentokoneella Minskiin ja sieltä pois.
Viisumivapaus ei koske lentomatkoja Venäjältä Minskiin tai sieltä Venäjälle.
Matkat Valko-Venäjälle saattavat olla mahdollisia ensi vuonna.
- Anonyymi
Lueskeltuani asiasta lisää sain sellaisen käsityksen että joutuisin todennäköisesti saavuttuani Minskiin karanteeniin. Ehkä pitää vaan kestää tätä hysteeriaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788