Se hetki..

Anonyymi

Jäin miettiin sitä hetkeä kun juttelimme. Jäit ajatuksiini kytemään.

72

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, kerro mitä juteltiin..

• Anonyymi

Valitettavasti en voi sanoa mitä juttelimme, ellen tiedä, että hän oikeasti olisi siellä vastaamassa minulle ja jollain tavalla antaisi luvan tuohon, että tässä asiasta juttelemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti en voi sanoa mitä juttelimme, ellen tiedä, että hän oikeasti olisi siellä vastaamassa minulle ja jollain tavalla antaisi luvan tuohon, että tässä asiasta juttelemme.

Tässä sinulle lupa 🦓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä sinulle lupa 🦓

En osaa yhdistää häntä aasiin millään lailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa yhdistää häntä aasiin millään lailla.

Et ole hän. Sinulla ei ole eläintuntemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hän. Sinulla ei ole eläintuntemusta.

Etkä sinäkään hän. Hän ei noin naurettavista asioista kirjoittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä mitä juttelitte kahdestaan, ei kukaan muu voi tunnistaa. Paitsi tietysti henkilö, jolle olet kertonut keskustelun sisällöstä. Aika hassu olisi se toinen, jos pahoittais mielensä kahdenkeskisillä asioista puhumisesta täällä.

Sitä ei kukaan voi tietää onko toinen täällä ja lukeeko hän täällä JUURI sen viestin, jonka itse kirjoittaa tai tunnistaako edes itsensä. Itse ainakin kirjoitan täällä purkaakseni tunteitani: rakastumista, epätoivoa, välittämistä, turhautumista, rakkautta, epävarmuutta, ja pienesti ja suht.siivosti myös jäävuoren huippua siitä halun määrästä mitä hän saa minussa valloilleen. Hyviä kanavia purkaa tuota kaikkea ei muuten oikein ole.

Jos hän lukisi ja tunnistaisi, sitten hän tietäisi enemmän kuin mitä olen oikeassa elämässä kertonut. Oikean elämän sanojeni perusteella ei kuitenkaan pitäisi olla epäselvää mitä ajattelen. ;-) Ainoa epäselvä voi olla olenko jo vaihtanut mielipiteeni tässä ajassa. Se ei ole kuitenkaan muuttunut. <3 Olisihan helpompaa, jos olisi muuttunut, mutta ei tunteita voi hallita. Ne on, jos on. Helpommalla pääsee, kun antaa itselleen luvan tuntea.

Jos et ole oikeassa elämässä tehnyt omaa siirtoasi, suosittelen sitä. Se on ainoa tapa, jolla on mitään merkitystä. Tämä palsta on haihattelua ja tunteen purkua. Jos elämässä saa syvän tasapainoisen rakkauden, ja jos oman elämän muut valinnat on kunnossa saa myös onnen kukoistamaan. Rakkaus voi parhaimmillaan tuoda muita isoja asioita elämään tullessaan, jotka tekee kokonaisuudesta hyvää elämää. Kaikki muu on oikeastaan toisisijaista. Rohkeutta, mutta tee se hienotuntoisesti ja huomioonottavasti. <3

• Anonyymi

Alku kirjan nimestä

• Anonyymi

Omituinen aihe jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituinen aihe jutella.

Emme jutelleet kirjaimista.

• Anonyymi

Emme jutelleet kirjasta.

• Anonyymi

Niin teit sinäkim. Olen tullut siihen tulokseen, että jos et halua selvittää ei ole mitään...

• Anonyymi

Haluan jutella lisää, mutta en voi tuota yksin tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan jutella lisää, mutta en voi tuota yksin tehdä.

Niin mutta tiedäthän etten halua ollaa pelinappula ja siksi en keksi tekosyitä... eli kirjoita viestiä tai soita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta tiedäthän etten halua ollaa pelinappula ja siksi en keksi tekosyitä... eli kirjoita viestiä tai soita.

Voit iihan yhtä hyvin viestiä, soittaa, en nyt miksikään pelinappulaksesi ala!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kenen on helpoin olla yhteydessä sen tekee, minun tapauksessani naisen ja tekee sen tietenkin jonkun tekosyyn varjolla. Tämä se tapa miten toimisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kenen on helpoin olla yhteydessä sen tekee, minun tapauksessani naisen ja tekee sen tietenkin jonkun tekosyyn varjolla. Tämä se tapa miten toimisi.

Kyllä mies osaa keksiä tekosyyn. Taidetaan olla molemmat jääräpäisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mies osaa keksiä tekosyyn. Taidetaan olla molemmat jääräpäisiä

Osaa, mutta itse näen että naiselle se olisi helpompaa. Helpompi saada numero ja naisen nyt helpompi vaikka pyytää apua.)) nainen on hyvin älykäs ja ei tarvitse apua, tämä ei tarkoita sitä ((

• Anonyymi

Milloin tämä tapahtui?

• Anonyymi

Jos on kerran suora puheyhteys, niin menee sitten ja juttelee kaksi siihen vissiin tarvitaan. Ei se elämä tule kuin manulle illallinen paikallaan tököttäen.

• Anonyymi

Kuin myös jäit mieleeni.

• Anonyymi

Kiitos. Tuntuu hienolta että just hänen sanoo noin mulle.

• Anonyymi

Hänkin vaikuttaa minuun aina kun juttelemme. Pelkkä hetki jutellen, vaikka vain työasioita, saa oloni hyväksi, tyyneksi ja onnelliseksi. Kukaan muu ei minuun noin voimalla vaikuta.

Hänen katseensa ja läsnäolonsa ja varmaan myös ominaistuoksunsa sen tekee. Olen joka kerta aivan mykistynyt miten tuo toinen vaikuttaa niin pienellä jutulla niin isosti minuun. SeNainen

• Anonyymi

Samoin kuten eräs uusi nainen, jolle on mukava jutella kivoja. Pieniä iloisia hetkiä työelämässä.

• Anonyymi

Kerrotko jonkun 1➡️1=🔑🔒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko jonkun 1➡️1=🔑🔒

Tuo avain pitäisi saada lukkoon, vai ? ;-) Ongelman ratkaisu, siinä löytyy yksi meitä yhdistävä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo avain pitäisi saada lukkoon, vai ? ;-) Ongelman ratkaisu, siinä löytyy yksi meitä yhdistävä asia.

Uskoakseni avaimella täytyisi saada lukko auki. Täytyy laittaa avain lukkoon, pyöräyttää avainta, nythän vasta laitoit avaimen lukon suulle.

• Anonyymi

Tämä viesti ei varmaan ollut minulle sillä henkilö Kenen kanssa ollaan juteltu niin juteltii puhelimessa viimeksi ja siitä on aikaa kauan... Kirjoittaja s

• Anonyymi

Voih! Et ole seko varmaan puhunut kenenkän kanssa kun hakkaat ja riehut kuin sairas väkivaltarikollinen!

Sulle on ton palstallakin nähdyn riehumisen takia langetettu lähestymiskielto! Ala ymmärtämään sen tarkoittavan ettei sinua ja yhteydenottojasi haluta!

Mene tappeleen ja raivoon muualle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voih! Et ole seko varmaan puhunut kenenkän kanssa kun hakkaat ja riehut kuin sairas väkivaltarikollinen!

Sulle on ton palstallakin nähdyn riehumisen takia langetettu lähestymiskielto! Ala ymmärtämään sen tarkoittavan ettei sinua ja yhteydenottojasi haluta!

Mene tappeleen ja raivoon muualle

Häh??? MIstä sinä tuon ihmisen tunnistat tekstin takana? Aikamoisia syytöksiä tuntemattomalle! Onkohan muumit päässyt ryntäämään kanootista karkuteille, ehkä? En ole itse nähnyt täällä ketään ässää riehumassa. Kun on itse S, noihin kaimoihin kiinnittäää huomiota (meitä ässiä on muuten parikymmentä täällä...). Mistäköhön sinä nyt nuo jutut keksit?
        t. Toinen S sivusta.

• Anonyymi

Te olette jutelleet siis vain yhden kerran?

• Anonyymi

Olen useammin kuin kerran

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa lukenut, että olisimme jutelleet vain yhden kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa lukenut, että olisimme jutelleet vain yhden kerran.

Se hetki = yksikkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se hetki = yksikkö.

En ajatellut täysin kirjaimellisesti tätä kun kirjoitin. Sorry,useamman kerran jutellut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos olisit se mun, jonka kanssa juttelin useammin kun kerran.. niin et jäänyt kytemään mieleeni. Kyllä sä roihautit mielessä jo täyden liekin. Se palaa edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos olisit se mun, jonka kanssa juttelin useammin kun kerran.. niin et jäänyt kytemään mieleeni. Kyllä sä roihautit mielessä jo täyden liekin. Se palaa edelleen.

Kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää

Kerron, että liekki roihahti viime vuoden loppupuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko oikeasti vai meinaatko, että tästä joku jotain tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä tarkoita, että 270000 ihmistä yhdistää tämän itseensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun vuoro kertoa jotain. Et ole kertonut mitään. Mä kerroin ajankohdan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ajatellut täysin kirjaimellisesti tätä kun kirjoitin. Sorry,useamman kerran jutellut

Alkaa tuntua, että muutat mieltäsi kesken kuten trollit. Ensin juttelitte kerran ja sitten muutitkin tarinaa. Niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa tuntua, että muutat mieltäsi kesken kuten trollit. Ensin juttelitte kerran ja sitten muutitkin tarinaa. Niinkö?

Ei. Tunteesi on väärä. Juttelimme kerran. Emme kahta kertaa jutellut silloin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ala joka juttelusta tekemään alkua, siksi se hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun vuoro kertoa jotain. Et ole kertonut mitään. Mä kerroin ajankohdan.

Ei tässä mitään vuoroja oo. Ajankohtasi takkuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä mitään vuoroja oo. Ajankohtasi takkuaa.

Joo, kuulostaa puuta heinältä koko juttusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kuulostaa puuta heinältä koko juttusi.

Siltä kuullosti tuo sun trolli juttusi! En lähde tuollaiseen vääntämiseen, kirjoitin yhdestä kerrasta ja sen voi siitä lukea ilman trollausta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä kuullosti tuo sun trolli juttusi! En lähde tuollaiseen vääntämiseen, kirjoitin yhdestä kerrasta ja sen voi siitä lukea ilman trollausta!

Sun jokainen vastaus tässä oli trollausta. Ihan selvää kalastelua ja hauskanpitoa. Ketään et oikeasti kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marraskuussa(ko)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Tunteesi on väärä. Juttelimme kerran. Emme kahta kertaa jutellut silloin

Laita joku tuntomerkki ”hänestä”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita joku tuntomerkki ”hänestä”?

Mihin sen pitäisi olla? Sisäiseen, ulkoiseen, mihin?

• Anonyymi
    • kyllä, hän jäi ajatuksiini asustamaan.

N>M
      <3

• Anonyymi

Et ehkä ole hän, mutta menköön.. mietin ”Häntä” sekä juuri erästä jutteluhetkeä. Se oli vähän awkward se hetki, mutta ne ”hänen” silmät ja tummat pupillit ja kuinka silmät muuttuivat kuin mustiksi. oh wow. Väliin hän katsoi huuliani ja minä hänen..

Mietin kuinka ”hän” joskus katsoi mua puhuessaan jollekulle muulle ja nopeasti käänsi päänsä kuin tsekatakseen katsonko häntä. Hän katsoi niin ihanalla tavalla.. joskus hän käveli ohitseni kun olin siinä ja liippasi läheltä. Mulla henki salpasi ja ääni värisi. Ihana mies.

Ollaan joissain yhteyksissä vielä ja toivon, toivon, että uskaltaudumme ”johonkin” avaukseen, koska tässä on jotain niin ainutlaatuista. Oikeasti jos hän olisi lähelläni en jotain koronaa pelkäisi.. jos saisin taudin hengittelisin sitten häntä miettien ja potkisin persiiseen virusta ;D että sellainen vaikutus sillä tyypillä on muhun..

• Anonyymi

Oli upeaa lukea tekstiäsi. Nautin täysillä, vaikken ehkä "hän". Onko teillä ollut mitään "sutinaa"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli upeaa lukea tekstiäsi. Nautin täysillä, vaikken ehkä "hän". Onko teillä ollut mitään "sutinaa"?

Kyllä välillämme on ollut jotain outoa ja ihanaa sutinaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä välillämme on ollut jotain outoa ja ihanaa sutinaa

Millaista? Voitko kertoa millaista? Enkä tarkoita, että sanot katseita. Vaan jos sanot sanot samanlaista mikä sai äsken nauttiin sinun tekstin lukemisestasi.

• Anonyymi

Miksi awkward hetki? Minkä vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi awkward hetki? Minkä vuoksi?

Ei se sellainen ollut. Hölmö tulkinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaista? Voitko kertoa millaista? Enkä tarkoita, että sanot katseita. Vaan jos sanot sanot samanlaista mikä sai äsken nauttiin sinun tekstin lukemisestasi.

No välillämme on vahva vetovoima ja on ollut ihan kaikenlaista katseista lähentelyyn. suomeksi: seksuaalinenkin veto aika kova, ilmiöineen..Ei se ainoa syy ole tunteisiin, mutta vaikuttava! Hän on ihana ja kuuma mies! Yksityiskohtiin en halua mennä. Nimittäin kunnioitan häntä, enkä halua tehdä hänestä palstalle halpis ”harlekiinitarinaa”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No välillämme on vahva vetovoima ja on ollut ihan kaikenlaista katseista lähentelyyn. suomeksi: seksuaalinenkin veto aika kova, ilmiöineen..Ei se ainoa syy ole tunteisiin, mutta vaikuttava! Hän on ihana ja kuuma mies! Yksityiskohtiin en halua mennä. Nimittäin kunnioitan häntä, enkä halua tehdä hänestä palstalle halpis ”harlekiinitarinaa”

Millaista lähentelyä?

• Anonyymi

Jutellaan ensikerralla vähän kevyemmin. Ikävä sua!😘

• Anonyymi

Tarkoittaen? Kuten ovi joka avataan sieltä aukeaa tila, huone, maailma, mitä tästä voit noin näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaen? Kuten ovi joka avataan sieltä aukeaa tila, huone, maailma, mitä tästä voit noin näyttää.

Varovasti mutta varmasti. Verhoa raotetaan ja se kauneus loistaa sieltä kuin auringonvalo aamun valjetessa... 🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varovasti mutta varmasti. Verhoa raotetaan ja se kauneus loistaa sieltä kuin auringonvalo aamun valjetessa... 🌞

Raita sitten sen verran, että voi sanoa että sitä verhoa raotit. Nythän niin ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raita sitten sen verran, että voi sanoa että sitä verhoa raotit. Nythän niin ei ole

Tiedänhän sen. Ensikerralla näet ja kuulet sen, lupaan sen!❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedänhän sen. Ensikerralla näet ja kuulet sen, lupaan sen!❤

Tarkoitin tässä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tässä..

Muutenkin tuo suositeltavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin tuo suositeltavaa

Eli tunnisteitako olet vailla? Ymmärsinkö oikein?🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tunnisteitako olet vailla? Ymmärsinkö oikein?🙃

Voit tuon noinkin ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tuon noinkin ottaa.

Lähdetään siitä, että olen mies ja tykkään symboliikasta. Entäs sinä?

• Anonyymi

Minunkin pääsi savusi kun tavattiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3852
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      33
      2746
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1608
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      27
      1446
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1443
    Aihe