Olen vanha Jämsänkoski fani ja en ole kuullut Ilveslinnan tapahtumista viime aikoina mitään.
Miten on, onko tämä uusi yrittäjä, joka osti linnan 2018, saanut siellä mitään aikaiseksi?
Tulisin itse paikan päälle, mutta tuo korona estää vierailut, joten juorut kehiin!
Ilveslinnan kuulumisia kyselen
5
782
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Ilveslinnassa ole tehty yhtään mitään sen jälkeen, kun se pohjanmaalainen osti sen.
- Anonyymi
Jos siellä pestää rahaa??
- Anonyymi
Miten sillä kiinteistöllä voi pestä rahaa?
- Anonyymi
Jaa miten. Laitetaan seteleitä pyykkikoneeseen ja pesuohjelma päälle. Puhdasta tulee. Ja mieluummin seteleitä, kun kolikot rämisee rumasti lingotessa.
- Anonyymi
heleppo nakkii,,,jos tulee rahaa ovista ja pimeistä ikkunoista vaikka firmaan tai mihin vaan eikä haluva niitää verokarhulle antaa,,, niin iskee llinnaan. Kyllä siinä kuluja on tai ainakin voisiihe niitä kirjata. Rahaa pestaa vaikka pajatsolla eli tyrkätään liiat sisää ja vähäseä ulos,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086