Miten jaatte miehen talon jos

Anonyymi

hänellä on lapsia ja minulla on omia lapsia, ja me muutamme miehen taloon? Eikö ole niin, että lapset jotka asuvat siinä talossa, saavat huoneet käyttöön? Miehen lapset asuvt äitinsä kanssa kerrostalossa nyt eikä asu täällä joten mun lapset saavat huoneet. Miehen lapet voivat nukkua olkkarissa tai vierashuoneessa jos tulevat yöksi. Siitä on syntynyt riitaa kun lapset eivät luovuttaisi huoneitaan minun lasten käyttöön vaikka miehen ex lapset ovat täälä harvoin.
Nyt minä, mies ja mun lapset ollaan perhe, ja päätös on meidän. Mitä mieltä?
Miehenlapset saavat tulla sovitusti tänne mutta kun eivät halua muuttaa kokonaan nii huoneet on minun lapsilleni.
Mies ei sano mitään, uskoo et lemppaan hänet pihalle jos väittäävastaan. Riitaa on mutta järkevää olisi tehdä mun kaavailujen mukaan, ne jotka asuvat päättää ja saavat huoneet.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinä voit lempata talon omistajan pihalle, toope, kyllä se on sinä ,joka lempataan ulos, jos alat kukkoilemaan toisen tontilla.

      • Anonyymi

        Nou, kyllä vaimo jää aina taloon ja mies lähtee jos alkaa ryppyileen! Yleensä mies aiheuttaa kaiken epäsovun jos joku tuee siihen väliin rähisemään. Mutta siitä ei tässä oo kyse, vaan siitä että jos uusi nainen tulee lapsineen miehen taloon asuun ,niin miten talo jaetaan, jos miehen kersat vaan käy isän luona? Eihän heille mitään huoneita tarvi, okkarissa voi nukkua tai mennä kotiin nukkumaan.
        Olisi kiva tietää miten uusi äiti järkkää uuden kotinsa ettei ala rähinä. Olen hyvä sovittelemaan joten siitä ei huolta, mutta asunto pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nou, kyllä vaimo jää aina taloon ja mies lähtee jos alkaa ryppyileen! Yleensä mies aiheuttaa kaiken epäsovun jos joku tuee siihen väliin rähisemään. Mutta siitä ei tässä oo kyse, vaan siitä että jos uusi nainen tulee lapsineen miehen taloon asuun ,niin miten talo jaetaan, jos miehen kersat vaan käy isän luona? Eihän heille mitään huoneita tarvi, okkarissa voi nukkua tai mennä kotiin nukkumaan.
        Olisi kiva tietää miten uusi äiti järkkää uuden kotinsa ettei ala rähinä. Olen hyvä sovittelemaan joten siitä ei huolta, mutta asunto pitää olla.

        Sun tapauksessa, ei vaimo jää toisen omistamaan taloon asumaan se on saletti, ja jos ukkosi vaihtaa sut mukavampaan ihmiseen, niin sinä lähdet kakaroinesi maantielle, kakarasi tietty voi mennä omalle isälleen ja sinä kadulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nou, kyllä vaimo jää aina taloon ja mies lähtee jos alkaa ryppyileen! Yleensä mies aiheuttaa kaiken epäsovun jos joku tuee siihen väliin rähisemään. Mutta siitä ei tässä oo kyse, vaan siitä että jos uusi nainen tulee lapsineen miehen taloon asuun ,niin miten talo jaetaan, jos miehen kersat vaan käy isän luona? Eihän heille mitään huoneita tarvi, okkarissa voi nukkua tai mennä kotiin nukkumaan.
        Olisi kiva tietää miten uusi äiti järkkää uuden kotinsa ettei ala rähinä. Olen hyvä sovittelemaan joten siitä ei huolta, mutta asunto pitää olla.

        No, kyllä mies jää aina omaan taloonsa ja akka lähtee jos alkaa ryppyilemään ja järjesteleen huoneita! Yleensä akka aiheuttaa kaiken epäsovun, jos tulee siihen väliin rähisemään. Siitä on tässä kyse, että jos uusi nainen tulee lapsineen miehen taloon asuun niin sillon kuunnellaan talon omistajaa ,miten talo jaetaan, vaikka miehen kersat vaan käy isän luona, jokatoinen vl, heillä on oikeus omiin huoneisiinsa. Sun kakarat ei mitään huoneita tarvi, okkarissa voi nukkua tai mennä kotiin isänsä luokse nukkumaan.
        Olisi kiva tietää miten omistaja järkkää oman kotinsa ettei ala rähinä. Olen hyvä sovittelemaan joten siitä ei huolta, mutta asunto pitää olla, tai voit maksaa vuokraa omistajalle, ei kukaan saa asua missään ilmaiseksi, ei riitä, että panee omistajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun tapauksessa, ei vaimo jää toisen omistamaan taloon asumaan se on saletti, ja jos ukkosi vaihtaa sut mukavampaan ihmiseen, niin sinä lähdet kakaroinesi maantielle, kakarasi tietty voi mennä omalle isälleen ja sinä kadulle.

        Mee ja tiedä, tässä mä ny kuitenkin oon. Miehen talossa asun ja sisustan. Lapseni on kanssa ja sisutaa omia huoneitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee ja tiedä, tässä mä ny kuitenkin oon. Miehen talossa asun ja sisustan. Lapseni on kanssa ja sisutaa omia huoneitaan.

        Ette te omista yhtään mitään, kakrusi sisustaa isäpuolen huoneita, ei omiaan.
        Heillä on varmaan omat huoneet omalla isällään.


    • Anonyymi

      Miten jaatte naisen talon , jos hänellä on lapsia ja minulla on omia lapsia, ja me muutamme naisen taloon? Eikö ole niin, että lapset jotka asuvat siinä talossa, saavat huoneet käyttöön? Naisen lapset asuvt isänsä kanssa rivitalossa nyt , eivätkä asu täällä joten mun lapset saavat huoneet. Naisen lapset voivat nukkua olkkarissa tai vierashuoneessa ,jos tulevat yöksi. Siitä on syntynyt riitaa ,kun lapset eivät luovuttaisi huoneitaan minun lasten käyttöön vaikka naisen lapset ovat täälä harvoin.
      Nyt minä, nainen ja mun lapset ollaan perhe, ja päätös on meidän. Mitä mieltä?
      naisen lapset saavat tulla sovitusti tänne mutta ,kun eivät halua muuttaa kokonaan nii huoneet on minun lapsilleni.
      Nainen ei sano mitään, uskoo et lähden , jos väittää vastaan . Riitaa on mutta järkevää olisi tehdä mun kaavailujen mukaan, ne jotka asuvat päättää ja saavat huoneet.
      Minullakin on talo, mutta se on nyt vuokralla.

    • Anonyymi

      Talo on kokonaan äitipuolen, jos mies haluaa seksiä.

      • Anonyymi

        Meil mie ja mun lapset ja mun äiti muuttaa siis meihen tuleva naoppi saman kato alle. Kätevää, anoppi hoita akakarat tekee ruuan ja siivoo, ja me voimme hillua yötä myöten kapakassa.


      • Anonyymi

        Talo on kokonaan isäpuolen, jos nainen haluaa seksiä ja rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meil mie ja mun lapset ja mun äiti muuttaa siis meihen tuleva naoppi saman kato alle. Kätevää, anoppi hoita akakarat tekee ruuan ja siivoo, ja me voimme hillua yötä myöten kapakassa.

        Meil mie ja mun lapset ja mun äiti muuttaa, siis naisen tuleva naoppi saman kato alle. Kätevää, äiti hoitaa mun lapset tekee ruuan ja siivoo jos jaksaa ja haukkuu miniän mennen tullen ,me voimme tehdä rauhassa työtä ja naiseni voi tehdä kotityöt anoppinsa kanssa , äitini on hänelle pomo.


    • Anonyymi

      Miten jaatte miehen talon ja lapset? Meillä on yhteensä 12 lasta. Huh huh, ei tarvi olla ktateellinen meille, kaikki ei onnistu kasvattaan.
      Me jaettiin niin että miehen lapset ovat äidillä, mun lapset täällä, mun yhden iehen lapset on isällä, ja toinen äidillään, miehen kaksi lasta on äidillä h ja la toiset lasten äidin exällä. Anopille jäi kaksi.

      • Anonyymi

        Miten jaatte naisen talon ja lapset? Meillä on yhteensä 12 lasta. Huh huh, ei tarvi olla kade meille, kaikki ei onnistu kasvattamaan.
        Me jaettiin niin että naisen lapset ovat isällä jolla myös iso talo , mun lapset täällä, koska tää on heidän synnyinkoti, mun yhden naisen lapset on äidillään , , naisen kaksi lasta on naisen äidillä h ja la toiset lastenkodissa Isoisälle ja sen naiselle jäi kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jaatte naisen talon ja lapset? Meillä on yhteensä 12 lasta. Huh huh, ei tarvi olla kade meille, kaikki ei onnistu kasvattamaan.
        Me jaettiin niin että naisen lapset ovat isällä jolla myös iso talo , mun lapset täällä, koska tää on heidän synnyinkoti, mun yhden naisen lapset on äidillään , , naisen kaksi lasta on naisen äidillä h ja la toiset lastenkodissa Isoisälle ja sen naiselle jäi kaksi.

        Soon tuo huikea Liisa, joka aikoinaan oli sillä ÄITI-palstalla tuulettamassa päätään aina tuulen mukana;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soon tuo huikea Liisa, joka aikoinaan oli sillä ÄITI-palstalla tuulettamassa päätään aina tuulen mukana;)

        Miksi kehut itsesäsi? Jos olet omasta mieelstä huikee niin miksi luulet että muut ovat sitä mieltä? Taitaa tämä epidemia aika vienyt loputkin sun aivoistasi ja tajunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kehut itsesäsi? Jos olet omasta mieelstä huikee niin miksi luulet että muut ovat sitä mieltä? Taitaa tämä epidemia aika vienyt loputkin sun aivoistasi ja tajunnasta.

        Lissu, Lissu sinut on taas kerran tunnistettu, buhaabuhaaaa. Sulla on epidemia puhjennut erosi jälkeen, etkä koskaan toivu siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lissu, Lissu sinut on taas kerran tunnistettu, buhaabuhaaaa. Sulla on epidemia puhjennut erosi jälkeen, etkä koskaan toivu siitä.

        "Sulla on epidemia puhjennut?" Ja nyt voitkin katsoa sanakirjasta, mitä epidemia tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Niin noi uusperhekuviot on nykyään haastavia kun heti muutetaan saman katon alle ja lapsia tehdään heti. Tosiasia on kuitenkin, että suurin osa uusperheistä hajoaa. Kiirehtiminen ja se ettei oikeasti tutustuta toiseen kunnolla ja toisen lapsiin rakenneta vakaalle pojjalle elämää onkin sitten yllätys saman katon alla. Useampi näistä suhteista onnistunee paremmin ketkä eivät yhteen muuta ennenkuin oikeasti kaikki myös lapset tuntevat kunnolla toisensa ja ovat sopeutuneet uuteen elämään ja siirtymään uudenlaiseen perhekuvioon.

    • Anonyymi

      Kun me lasteni kanssa muutettiin uuden mieheni taloon, osoittautui erittäin toimivaksi ratkaisuksi miehen muuttaminen eteiseen, mutta kun ilmat tästä lämpenevät niin siirtynee sitten pihalle telttailemaan. Lasten kanssa harrastamme nyt innolla Feng shuita ja myös miehen ja exän rumat huonekalut on kärrätty pihalle ja uusia tilattu sopiva määrä, kun kokoajakin on.

      • Anonyymi

        Kun me lasteni kanssa muutettiin uuden naiseni taloon, osoittautui erittäin toimivaksi ratkaisuksi naisen muuttaminen asuntovaunuun pihalle , mutta kun ilmat tästä lämpenevät niin siirtynee sitten pihalle telttailemaan, koska me lähdemme retkeilemään asuntovaunussa. Lasten kanssa harrastamme nyt innolla Feng shuita ja myös naisen ja hänen exän rumat huonekalut on kärrätty pihalle , tai annetaan ne hänen exälleen ja uusia tilattu sopiva määrä.


      • Anonyymi

        Sano ex-miehellesi, että piha ei ole mikään telttailualue. Pystyttäköön telttansa jollekin leirintäalueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano ex-miehellesi, että piha ei ole mikään telttailualue. Pystyttäköön telttansa jollekin leirintäalueelle.

        Mitä jos se muuttaa exänsä pihaantelttailemaan? En kestä että se naikkonen vokottelee entistämiestä ja mun nykystä, en kestä jos multa joku vie miehen, törkeetä tulla siihen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos se muuttaa exänsä pihaantelttailemaan? En kestä että se naikkonen vokottelee entistämiestä ja mun nykystä, en kestä jos multa joku vie miehen, törkeetä tulla siihen väliin.

        He saattavat paneskella siellä, parempi että tekee laavun johonkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He saattavat paneskella siellä, parempi että tekee laavun johonkin

        Asuntovaunu on paras ja sähkönkin voi laittaa vaunussa exän piikkiin.


    • Anonyymi

      Meidän tapauksessamme x löysi uuden jolla 3 lasta. Lapset eivät tavanneet kuin kahdesti toisensa kun jo muutettiin saman katon alle. Kaikki tämä n. 4 kk aikana. Aiemmin x:lle ei sopinut laittaa tietyntyyppisiä koriste-esineitä tai huonekaluja, joulukuusenkoristeista puhumattakaan (mmitä lapseni olisi toivonut), koska ne eivät sopineet tyyliin. Nyt on esteettisesti suloinen sekasotku koko talossa. Lapsi vuoroviikoin x:llä ja aina yksin huoneessaan. Kukaan ei välitä. Näennäisesti huudellaan että "tulehan nyt tänne" ja kun lapsi tulee, aikuiset kyhnäävät yhdessä sohvalla. Kuka lapsi menee sekaan kun ei edes tunne uusvanhempaansa? Lähtee vain hiljaa takaisin omaan huoneeseensa. Jos uusvanhempi tekee ruokaa, sitä tehdään niin vähän, että jos lapseni menee harrastukseensa tai ei satu olemaan kotona, ei ruokaa hänelle säästetä. Nykyään edes x ei saa ruokaa, koska sitä tehdään niin vähän. Rakastuneelle x:lle on turha avautua, koska hän ottaa sen niin pahasti itseensä, onhan uusvanhempi kuitenkin kasvattanut 3 lasta. Onneksi lapseni on jo sen verran iso että ymmärtää ja huomaa ja tajuaa. Tässä tapauksessa uusvanhempi muutti sen vuoksi, että miljööt on kunnossa ja x maksaa kaiken. Ja huom! En ole katkera, olemme olleet jo 8 vuotta erillämme ja välit olleet hyvät. Lapsen asioista aina sovittu eikä riitoja ole ollut. Sen jälkeen kun uusvanhempi tuli kuvioihin, x on muuttunut todella ilkeäksi. Ihan kuin olisi tarve näyttää tälle uudelle? En tykkää siitä että lapseni ei saa tarvitsemaansa hoitoa silloin kuin on x:llä. Viimeisin on se, että uusvanhempi haluaa osallistua kaikenlaiseen päätöksentekoon mikä lastamme koskee. No way! Eipä tule onnistumaan! Kunhan oppii ensin mitä rooliin kuuluu, ei näyttänyt tietävät tai haluavan tietää yhtään mitään. Mielenkiinnolla odottelen kuinka kauan tämä love story kestää, vähän huonolta näyttää :(

      • Anonyymi

        Uusi äiti on nyt pomo miehen kakaroille, ja koko suvulle. Häntä on kuunneltav ja lupa kysyttävä. Kukaan ei ole ylitse hänen, siksi meis on uuden äidin lapsille ottanutkin että kaikki sujuu hyvin mallikkaasti. On uuden äidin päätös miten talossa ollaan ja sisustetaan, hän tietää ja osaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi äiti on nyt pomo miehen kakaroille, ja koko suvulle. Häntä on kuunneltav ja lupa kysyttävä. Kukaan ei ole ylitse hänen, siksi meis on uuden äidin lapsille ottanutkin että kaikki sujuu hyvin mallikkaasti. On uuden äidin päätös miten talossa ollaan ja sisustetaan, hän tietää ja osaa kaiken.

        Uusi isä on nyt pomo ja isäntä talossa naisensa kakaroille, ja koko suvulle. Häntä on kuunneltava ja lupa kysyttävä. Kukaan ei ole ylitse hänen, siksi nainen on uuden isän lapsille ottanutkin että kaikki sujuu hyvin mallikkaasti. On uuden isän päätös miten talossa ollaan ja sisustetaan, hän tietää ja osaa kaiken.


    • Anonyymi

      Hyvä olisi miehen lapsille ja muutenkin heille jättää yksi huone vapaaksi vierashuoneeksi kun tulevat käymään näin kaikki tuntevat olonsa tervetulleiksi. Ei pidä liikaa valloittaa isänsä luona käyvien lasten elämää.

    • Anonyymi

      Porukka menee helppoon baittiin. Aloittaja on köyhä ja unelmoi tälläisestä skenaariosta. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe