Naapurin iso dobermanni tulee melkein joka päivä pihallemme. Ollaan kerran soitettu poliisit, rikosilmoitukset tehty ja asiasta juteltu naapurin kanssa MONTA kertaa. Kerran hänen koiransa kävi koiramme kimppuun ja siinä oli meidän koiralla hengenlähtö lähellä. Tämäkään ei naapuriamme hetkauttanut vaikka hänen koiransa melkein tappoi meidän koiramme. Hän maksoi kiltisti eläinlääkärikulut, mutta ei edelleenkään myönnä, että hänen koiransa hyökkäsi koiramme päälle, vaan jankkaa näin: ”Supikoira kävi sen kimppuun” tai ”Koiranne piikkipanta teki haavat kaulaan” Koirallamme ei ole edes piikkipantaa. Naapurin koira oli meidän koiramme päällä hyökkäyksen jälkeen, joten on varmaa että naapurin koira hyökkäsi. Eläinlääkäri on antanut tästä lausunnonkin. Mitä nyt enää pitäisi tehdä? Koira ei oikein anna kiinni ja on sen verran iso, että ei väkisin viitsisi kiinni ottaa. Naapurin päähän ei järkeä saa laitettua ja tässä saa jo vähän pelätä lastenkin puolesta, kun tuolla pihalla välillä leikkivät. Koiraa en voi enää vahtimatta pitää kytkettynä pihallamme narussa, kun naapurin koira tulee vähintään kerran päivässä meidän koiran luokse. Pistää vihaksi😤
Naapurin koira tulee pihalle e
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Tee ilmoitus eläinsuojeluun,kerrot miten vaaraannutte sen vuoksi.
- Anonyymi
Asun maaseudulla. Naapuriini muutti vastaavanlainen tyyppi, tosin rotikka oli koira. Sanoin asiasta useasti, että pidä se koira omalla puolellasi. Kerran olin taas menossa testaamaan takapihalle ostamiani haulikonpatruunoita. Tämä kyseinen koira taas hyökkäsi. Käänsin vain haulikonpiippua koiraa kohti, niin jo alkoi naapuria koirankutsu kiinnostaa. Eikä senjälkeen näkynyt.
- Anonyymi
Varusta koirasi sillä piikkipannalla, piikit ULOSPÄIN, kuten Karjalassa oli tapna suojata koiria susilta. Myös valjaat, joissa piikkejä ulospäin, antaa hieman suojaa. Niin, jos mahdollista, aitaa pihasi, Voit myös viskata vettä sen naapurin koiran päälle ja karjaista samalla rumasti, jotta oppisi pelkäämään teidän pihaa. kokeile kemaillista koirankarotetta rajalle,
- Anonyymi
Ei ole alueen omistajan satsattava irtokoirien vuoksi, se on omistajan tehtävä.
Ilmoitus viranomaisille, koira autokyydillä löytölään, tehoaa paremmin.
Monet koirat tulee kyytiin kun takaluukun avaa...
- Anonyymi
Jokainen saa opetella, pitämään koiransa pihallaan. Ei siinä tarvi, kun värikuula ase tai ritsat, jos muu ei auta. Kerta puhe ei tehoa.
- Anonyymi
Aidata emme oikein voi, kun kuulostaa tyhmältä, että maksamme itse siitä mitä naapuri aiheuttaa. Tappminenkin on kielletty, ellei hyökkää. Uhosimme eilen, että jos vielä tulee, niin nappamme koiran ja laitamme sen suuliimme. Naapuri vain tokaisi, että sitten tiedän mistä hakea, jos ei viiteen minuuttiin näy. Sanottiin vain, että sinulla ei ole mitään oikeutta tutkia suulejamme. Pitää varmaan yrittää saada koira kiinni ja nopeasti viedä autolla jonnekkin rankkurille, toivotaan ettei kauaa jaksa koiraansa sieltä ulos ostaa. Sekin vain, että koiramme on vanha leikkaamaton terrieri, eli se ei oikein pidä muista koirista, ja tuo naapurin koira tulee päivä päivältä rohkeammaksi ja tulee lähemmäksi koiraamme. Kun on tarpeaksi lähellä, niin kyllä meidän koira puree naapurin koiraa ja naapurin koira sitten tappaa meidän koiran. Ensin koira ei uskaltsnut tulla paria kymmentä metriä lähemmäs ja nyt on vain n. 3 metriä väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351