Eli pleikkari 2 putosi lattialle. Virrat tulee päälle, mutta luukku ei aukea enää ja browser-näytöstä ei pääse mihinkään.
Onko kellään hajua voiko korjata ja kantsiiko edes?
PS2 putosi, korjaus???
12
4797
Vastaukset
- Arska
ehkä se ois fiksuinta viedä se sinne mistä sä sen ostit.kyllä ne useesti tietää aina jonkun ketä ne osaa korjaa(jos se on mahdollista).muuta vinkkiä en valitettavasti osaa antaa.
- Pondi
koneen etupaneelista luultavimmin irtosi eräs litteä hopeanvärinen kaapeli. Sen takaisin kiinnittäminen tulee tuskin kovin kalliiksi. Mutta elä ihmeessä yritä itse korjata sitä, vaikka onkin kyseessä varsin helppo operaatio. Voi meinaan mennä vielä enemmän hajalle koko paska.
- splinter cell
moi.ku mää sanoisin että ostat uuden playstation 2:kosen.ku mullakin meni siinä pleikkari 2:kosessa levynlukija rikki ja jos oisin korjauttanu sen niin se olisi maksanut enemmän entä uuden ostaminen.tai voit itse soittaa korjaamoon että voiko sitä korjata ja paljonko se maksaa.sitte vielä että jos sulla on vakuutus voimassa niin käykää korjauttaa se niin se ei maksa mitään itse ainakin ostin nyt vasta sen pienemmän pleikkari 2 mallin.
- dnhnvjjg
splinter cell kirjoitti:
moi.ku mää sanoisin että ostat uuden playstation 2:kosen.ku mullakin meni siinä pleikkari 2:kosessa levynlukija rikki ja jos oisin korjauttanu sen niin se olisi maksanut enemmän entä uuden ostaminen.tai voit itse soittaa korjaamoon että voiko sitä korjata ja paljonko se maksaa.sitte vielä että jos sulla on vakuutus voimassa niin käykää korjauttaa se niin se ei maksa mitään itse ainakin ostin nyt vasta sen pienemmän pleikkari 2 mallin.
mulla meni levyn lukia rikki myös ihan yht äkkii ja ostin uuden nyt toimii loisavasti.
- killmister
helppo homma aukaise se kone ja säädä luukku takaisin oikeille kiskoille....jos on särinä ongelmaa lukijassa niin tulitikulla voi pistää sitä rasvaa siihen ruuviin.......easy homma
- säläsänä
MIten sen konen saa auki kun en löydä niitä ruuvveja
- dfgd
säläsänä kirjoitti:
MIten sen konen saa auki kun en löydä niitä ruuvveja
saa sillai auki et ottaa pohjassa olevat muovit irti ni siellä on ruuvit
- Staxy2
Mullaki se putos lattialle, virta tulee, mut levy ei pyöri
- Kuningaskullervo
viisain ratkaisu: Osta pleikkari 3.
Kaikki pelit on nykyään sille. (Y) - ei v'ttu mitä sakkia
Kato päivämäärää v'tun juntti...
- Anonyymi
Mulle kävi noin myös
- Anonyymi
Timo Lintunen tässä moi!
Mulla tipahti ps2:n lattialle, laser ei liiku mihinkään enää! Siispä kysyn että ostanko uuden vai ystyykö korjaamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446