Rikkoo lakia tekee tuhmia odottaa hyväksyntää ja huomiota ja sitä ettei häntä saa torua jos hän kakkaa housuihinsa koska torumisesta lapsi saattaa saada traumoja.
Poliisi nillittää maalittamisesta näkemättä metsää puilta sitä että suurin rikollinen on poliisi itse. Jolla ei ole edes järkeä kitkeä laitoksesta sitä ainesta joka pilaa koko poliisin arvon ja vaikeuttaa vielä rehellisesti poliisin työtä tekevien työsarkaa kun maine on kuralla. Yksi mätä hedelmä korissa kun pilaa koko korillisen.
Jokaisen kansalaisvelvollisuus on julkaista verkossa jokaisen rikokseen syyllistyneen poliisin nimi henkilöllisyys sekä rikokset ja missä hänen lapsensa on koulussa tai tarhassa. Se on ainoa tapa saada poliisirikollisuus kuriin.
Perussuomalaisten eli persujen aloitteesta myös Sten Christensenille on osoitettava kunnia.
Suomen poliisi on kuin pikkulapsi
19
230
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin vaarallista että pikkulapsille annetaan aseiden käyttöoikeudet... myös lapset eivät ymmärrä tekosiaan ja ilmeisesti jos ja kun poliisit joutuvat vastuuseen vetoavat ikäänsä ja siihen että alaikäistä ei voi rangaista.
- Anonyymi
Kävin kuulustelussa. Ensimmäiseksi poliisi ilmoitti olevansa hyvä poliisi. Harvoin olen tyhmpää ihmistä tavanut. En pystynyt pidättämään naurua,joka jatkui kotiin asti.
- Anonyymi
Miksi joku ilmoittaisi sinulle olevansa hyvä ihminen?
- Anonyymi
"Perussuomalaisten eli persujen aloitteesta on myös Sten Christenssenille osoitettava kunnia"
Aloittajan kulmakivi. Tuohon taitaa kompastua aloittajan lisäksi sekä Halla-Aho että Huhtasaari, sihteeri, mikä hänen nimensä olikaan ja moni muu fiksu perussuomalainen. Packalenkin taitaa kuulua fiksuihin perussuomalaisiin.
Ali ja Noor pysyvät fiksujen suomalaisten kompastuskivenä.
Niin, mahtaako löytyä todistetta Alin hengittämiskyvystä juuri nyt, Irakissa tai Suomessa. Noor hengittänee vankeudessakin. - Anonyymi
Arto Nyberg esitteli meille viime sunnuntaina toisen Christensenin, Juhan.
Jo 20 vuotta sitten Juha Christersen neuvotteli Uusi Guineassa vapauttaen Jolon saarella suomalaiset Seppo Fräntin ja kaverinsa, jonka nimi minulla on päässyt unohtumaan.
Tänä syksynä oli vuorossa uusiseelantilaisen lentäjän vapauttaminen.- Anonyymi
Kyllä Steen Christenseniä suomalaiset arvostaa enemmän. Vastaavanlaisia sankareita tämä rikollisjärjestö tänä päivänä kaipaa kipeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Steen Christenseniä suomalaiset arvostaa enemmän. Vastaavanlaisia sankareita tämä rikollisjärjestö tänä päivänä kaipaa kipeästi.
Milläköhän kriteereillä tämä tansakalaiheppu sopii suomalaisille esikuvaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläköhän kriteereillä tämä tansakalaiheppu sopii suomalaisille esikuvaksi?
Somessa luotetaan venkoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka monta vuotta ovat Suomen rikollisliigat ratsastaneet Steen Chrisetesenin nimellä?
- Anonyymi
Hidasta on. Minutkin on armahdettu kaikista tapoista ja tapon yrityksistä. Pakko tyytyä siihen kun ei vaan saa rangaistusta vaikka tekisi mitä. Sitten taivaassa kaikki saa ansaitsemansa tuomion. Terveisin pian 55 vuotias nainen Nurmeksesta. Vankilat ovat vain homoille. Tyytykää tekin siihen.
- Anonyymi
Kuinka monta itikkaa eli sääskiä tai kärpästä olet saanut hengiltä?
- Anonyymi
Tätä tyytyväisyyden tasapainoa horjuttaa nyt se seikka että norjalainen homo tappoi suomalaisen homon.
- Anonyymi
Taaperoita ihan koko joukko. Jokainen kuuluu työntää takas äitinsä alareikään, oli sitten haudassa tai elävänä ja ommella viivat umpeen.
Näitä rikollisia ongelmajätteitä ei kukaan suomessa enää halua nähdä elävinä.- Anonyymi
Kuuluuko kohtuus sinun sanavarastoon? Kuka sinulle on jakanut sanavapautta typeryyksien laukomiseen? Niin, kukapa muu kun sinä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko kohtuus sinun sanavarastoon? Kuka sinulle on jakanut sanavapautta typeryyksien laukomiseen? Niin, kukapa muu kun sinä itse.
Paavi vatikaanissa, Jari Aarnio sekä sun äiti 2,5 vuotta sitten kun soviteltiin nyrkkiä reikään.
- Anonyymi
Ei pidä yleistää! Eikä yön Timo edes ole poliisi tällä hetkellä.
- Anonyymi
Miten yön Timo on aikaansaanut?
Mutavyörytriggeröinnistäkö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yön Timo on aikaansaanut?
Mutavyörytriggeröinnistäkö.Onko Yön Timo joku fiktivinen roolihahmo vai viitatanko sillä nimellä johonkin todelliseen henkilöön?
- Anonyymi
Kukaan ei laita Suomen poliiseilla mitään RAJOJA
Kuten lapsi myös Suomen poliisi TARVITSEE RAJOJA
Poliisilla on mahdollisuus tehdä paljon hyvää, mutta ovat valinneet tehdä paljon pahaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138