asut aika harvinaisten mänttien kanssa. Voihan se olla niin että sinne on jo kertynyt jonkinlainen hullujen kerho ja kun et selvästi kuulu joukkoon niin aukovat päätään. Miksi ahdistuisit tai välittäisit siitä. Olisihan se tietenkin kivempi jos naapureista saisi ihan kavereita tai tuttuja mut jos tuntuu siltä että eivät ole sen tapaisia ihmisiä keiden tuttuja sinä haluaisit olla niin mitä väliä sillä on mitä he teistä ajattelevat. Se on tietenkin sitten eri asia jos aletaan aukomaan päätä asioista mitkä ei pidä paikkaansa eli valehdellaan että olette tehneet sitä tai tätä jne. niistä kannattaa lyödä luu kurkkuun ja kertoa isännöitsijällle miten asiat oikeasti on.
Naapurit täällä
4
66
Vastaukset
- Anonyymi
sen perusteella mitä olen nähnyt ja kuullut monet ovat valitettavasti sitä tasoa että en kyllä välitä tutustua tippaakaan eikä merkkaa yhtään mitään mitä he mahtavat ajatella meistä tai keskustella keskenään. Mulle riittää se että noudatetaan niitä talon järjestysääntöjä ja se kyllä riittää ihan isännöitsijällekin. Jos jollain on tarvetta luoda jotain omia päänsisäisiä sääntöjä omille naapureilleen
- Anonyymi
Toinen pelinörttinaapuri myös randomisti popittaa ihan täysille Eminemin Without me -biisiä outoihin kellon aikoihin... :D
- Anonyymi
Kyttäilen menemisiä tulemisia mut töitä en jaksa hakee :D Tää on upeeta elämää
- Anonyymi
Autolla perään ja vanhat äijät kyttäämään mitä tekee ja missä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784