Älkää kirjoittako tänne, jos haluatte olla kaapissa.
Ukkomiehet!
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Ja kenelle kaapissa, vaimolle vai koko maailmalle?- Anonyymi
Supolle 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supolle 😀
Niin, kuuluisiko Supon laajaan turvallisuusselvitykseen kohteen seksuaalisuuspreferenssit? Ehkä. Ei auta luulla, että homoklubilla joku mies tiirailee ”sillä silmällä”, hän kun on vain työtänsä tekevä Supon agentti.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole mitään kompetenssia alkaa määräillä mitä kukin tekee tai ei tee. Tuo aloittajan mainitsema "kaapissa" asia=?
Mitä aloittaja tarkoittaa? Pitääkö aloittajan mielestä mennä kulkueisiin ja huutaa megafonilla Helsingin Mannerheimintiellä OLEN GAT OLEN GAY!
Mielestäni asiat joita tapahtuu jokaisen omassa makuuhuoneessa pysyköön siellä.
Miksi aloittaja haluaa nostaa itsensä jalustalle?
Luuleeko aloittaja olevansa joku muita parempi, ja jotenkin erikoinen?
Voin kertoa sulle aloittaja. Et ole yhtään mitään. Otat ja annat melaa ja siinä kaikki.
Pidä asias omassa makuuhuoneessas ja ole hiljaa. Siinä sulle elämänohjeet.
Et ole sateenkaarissasi yhtään sen erikoisempi kuin kukaan muukaan. - Anonyymi
Homojen mielestä kukaan ei saa valita onko kaapissa vai ei, kannettava on sateenkaari lippua!
- Anonyymi
Kaapissa on kiva olla ja välillä käydä ulkona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589