Opel Omega

Anonyymi

Kuka on tämä järjen jättiläinen, joka huudattaa rajoittimelle saakka harmaata farkku omegaa.? Todella vaarallisia kiihdytyksiä ja vauhti taajama-alueella toista sataa.

23

1591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama romu kaahaa jyväskylän väliä melkein päivittäin, ihan älyttömiä ohituksia. Hirveä on meteli ja mitään ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Tapahtuuhan siinä. Kaahausta, älyttömiä ohituksia ja hirveää meteliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuuhan siinä. Kaahausta, älyttömiä ohituksia ja hirveää meteliä.

        Ohittee usein jämsän ja kosken välillä,ääni kuuluu helsinkiin asti mut ei jämsän poliiseille.


      • Anonyymi

        Varmaan hakee täydennystä huimausaineisiin jyväskylästä


    • Anonyymi

      Se on usein sellaista nuorna , ja vanhemmiten alkaa hävettäen hirvittämään , jos eloa piisaa..

      • Anonyymi

        Se on tartuvaa,tämä aivokääpiö sairaus,pikkuaivoista se alkaa,surkastuminen.Säälitäviä tapauksia.


    • Anonyymi

      Täällä on useampi harmaa farmari omega ja monta muunväristä ja äänekästä omegaa T:MV6

    • Anonyymi

      Se on hienoo kun meteli käy ja öljy palaa !

      Tv, opelmies69

    • Anonyymi

      sokkarin pihassa,jämsässä kävi yksi äijä kopauttaa nyrkillä leukaa tämmöstä farkkuopel kuskia kun kaahas niin perkeleesti paikalle. oli vähä aikaa hiljasta. viime viikolla.

      • Anonyymi

        Se on semmosta valssi kesällä!


      • Anonyymi

        Näitä leukaan kopauttajia saisi olla vähän enemmän,kun kotona on vaan päätä silitelty,meidän isin pieni kullanmuru on alkanut luulla itsestään liikoja,olevansa yksinvaltias,jokin erityinen,johon ei mitkään säännöt koske,alkaa aikuistumis kynnyksellä alkaa tulla vaikeuksia,koska joiltain viimein palaa pinna.Koskaan kukaan ei ole sanonut että tässä maailman kaikkeudessa on otettava muutkin huomioon,et ole kuin hyttysen paska niin vähäinen,pienten aivojesi kanssa.Viimein elämä opettaa,turpaan tulee,silittelyn sijaan.


      • Anonyymi

        Höpöpöppöö


    • Anonyymi

      Se pitäisi loppua nyt uuden rajoituksen myötä kesän alusta lähtiin. Ekaks tulee 100 e sakko ja jos ei auta voipi lähteä kulkuneuvo alta. Sanoi poliisi eilen. Kaikki muukin joutava rallaaminen häirintä kielletään, mopon keulimisesta lähtiin. Nyt ollaan oikealla tiellä.

      • Anonyymi

        Noikohan? entäs akuliinan metelöinti ja karkelointi kera lieveilmöiden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noikohan? entäs akuliinan metelöinti ja karkelointi kera lieveilmöiden?

        Se kahvila on aika hiljaa vastaisuudessa. Eikä asiasta kannata kinata, kun satun tietää tämän asian. Poliisista niinkään tiedä, ne ei viitti lappuja kirjotella.


    • Anonyymi

      Puuttuukohan uussuomalaisiin

      • Anonyymi

        Se on hyvä että nykyään kielletään kaikki pitää varmaa itsekkin myydä auto harrastus pois ja ostaa koko rahalla piriä siitä ei kukaan häiriinny kun kuolee yksin yliannostukseen kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että nykyään kielletään kaikki pitää varmaa itsekkin myydä auto harrastus pois ja ostaa koko rahalla piriä siitä ei kukaan häiriinny kun kuolee yksin yliannostukseen kotona

        Osta leipää. Mikä se auto harrastus on, tuoko että kylällä revitään vsiko säretään julkiset hiekkatiet. Onneks rallit kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta leipää. Mikä se auto harrastus on, tuoko että kylällä revitään vsiko säretään julkiset hiekkatiet. Onneks rallit kielletty.

        Nytkö tässä ollaan päästy siitä että nuoriso ajelee holtittomasti omegalla siihen että rallin ajaminen pitäisi myös kieltää koska tiet menee vituiks?


    • Anonyymi

      Ottakaa siltä Omegan maitonaamalta senk-ka ne näs-tä.

    • Anonyymi

      Tuossa taas 2.5. aamuyöstä nähtiin mitä jämsän narkkarit saa aikaan...

      • Anonyymi

        No mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tapahtui?

        Autoja hajotettu ympäri keskustaa että eiköhän ruveta kaikki narkkaamaan autoharrastuksen sijaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe