Opel Omega

Anonyymi

Kuka on tämä järjen jättiläinen, joka huudattaa rajoittimelle saakka harmaata farkku omegaa.? Todella vaarallisia kiihdytyksiä ja vauhti taajama-alueella toista sataa.

23

1591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama romu kaahaa jyväskylän väliä melkein päivittäin, ihan älyttömiä ohituksia. Hirveä on meteli ja mitään ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Tapahtuuhan siinä. Kaahausta, älyttömiä ohituksia ja hirveää meteliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuuhan siinä. Kaahausta, älyttömiä ohituksia ja hirveää meteliä.

        Ohittee usein jämsän ja kosken välillä,ääni kuuluu helsinkiin asti mut ei jämsän poliiseille.


      • Anonyymi

        Varmaan hakee täydennystä huimausaineisiin jyväskylästä


    • Anonyymi

      Se on usein sellaista nuorna , ja vanhemmiten alkaa hävettäen hirvittämään , jos eloa piisaa..

      • Anonyymi

        Se on tartuvaa,tämä aivokääpiö sairaus,pikkuaivoista se alkaa,surkastuminen.Säälitäviä tapauksia.


    • Anonyymi

      Täällä on useampi harmaa farmari omega ja monta muunväristä ja äänekästä omegaa T:MV6

    • Anonyymi

      Se on hienoo kun meteli käy ja öljy palaa !

      Tv, opelmies69

    • Anonyymi

      sokkarin pihassa,jämsässä kävi yksi äijä kopauttaa nyrkillä leukaa tämmöstä farkkuopel kuskia kun kaahas niin perkeleesti paikalle. oli vähä aikaa hiljasta. viime viikolla.

      • Anonyymi

        Se on semmosta valssi kesällä!


      • Anonyymi

        Näitä leukaan kopauttajia saisi olla vähän enemmän,kun kotona on vaan päätä silitelty,meidän isin pieni kullanmuru on alkanut luulla itsestään liikoja,olevansa yksinvaltias,jokin erityinen,johon ei mitkään säännöt koske,alkaa aikuistumis kynnyksellä alkaa tulla vaikeuksia,koska joiltain viimein palaa pinna.Koskaan kukaan ei ole sanonut että tässä maailman kaikkeudessa on otettava muutkin huomioon,et ole kuin hyttysen paska niin vähäinen,pienten aivojesi kanssa.Viimein elämä opettaa,turpaan tulee,silittelyn sijaan.


      • Anonyymi

        Höpöpöppöö


    • Anonyymi

      Se pitäisi loppua nyt uuden rajoituksen myötä kesän alusta lähtiin. Ekaks tulee 100 e sakko ja jos ei auta voipi lähteä kulkuneuvo alta. Sanoi poliisi eilen. Kaikki muukin joutava rallaaminen häirintä kielletään, mopon keulimisesta lähtiin. Nyt ollaan oikealla tiellä.

      • Anonyymi

        Noikohan? entäs akuliinan metelöinti ja karkelointi kera lieveilmöiden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noikohan? entäs akuliinan metelöinti ja karkelointi kera lieveilmöiden?

        Se kahvila on aika hiljaa vastaisuudessa. Eikä asiasta kannata kinata, kun satun tietää tämän asian. Poliisista niinkään tiedä, ne ei viitti lappuja kirjotella.


    • Anonyymi

      Puuttuukohan uussuomalaisiin

      • Anonyymi

        Se on hyvä että nykyään kielletään kaikki pitää varmaa itsekkin myydä auto harrastus pois ja ostaa koko rahalla piriä siitä ei kukaan häiriinny kun kuolee yksin yliannostukseen kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että nykyään kielletään kaikki pitää varmaa itsekkin myydä auto harrastus pois ja ostaa koko rahalla piriä siitä ei kukaan häiriinny kun kuolee yksin yliannostukseen kotona

        Osta leipää. Mikä se auto harrastus on, tuoko että kylällä revitään vsiko säretään julkiset hiekkatiet. Onneks rallit kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta leipää. Mikä se auto harrastus on, tuoko että kylällä revitään vsiko säretään julkiset hiekkatiet. Onneks rallit kielletty.

        Nytkö tässä ollaan päästy siitä että nuoriso ajelee holtittomasti omegalla siihen että rallin ajaminen pitäisi myös kieltää koska tiet menee vituiks?


    • Anonyymi

      Ottakaa siltä Omegan maitonaamalta senk-ka ne näs-tä.

    • Anonyymi

      Tuossa taas 2.5. aamuyöstä nähtiin mitä jämsän narkkarit saa aikaan...

      • Anonyymi

        No mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tapahtui?

        Autoja hajotettu ympäri keskustaa että eiköhän ruveta kaikki narkkaamaan autoharrastuksen sijaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe