Opel Omega

Anonyymi

Kuka on tämä järjen jättiläinen, joka huudattaa rajoittimelle saakka harmaata farkku omegaa.? Todella vaarallisia kiihdytyksiä ja vauhti taajama-alueella toista sataa.

23

1591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama romu kaahaa jyväskylän väliä melkein päivittäin, ihan älyttömiä ohituksia. Hirveä on meteli ja mitään ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Tapahtuuhan siinä. Kaahausta, älyttömiä ohituksia ja hirveää meteliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuuhan siinä. Kaahausta, älyttömiä ohituksia ja hirveää meteliä.

        Ohittee usein jämsän ja kosken välillä,ääni kuuluu helsinkiin asti mut ei jämsän poliiseille.


      • Anonyymi

        Varmaan hakee täydennystä huimausaineisiin jyväskylästä


    • Anonyymi

      Se on usein sellaista nuorna , ja vanhemmiten alkaa hävettäen hirvittämään , jos eloa piisaa..

      • Anonyymi

        Se on tartuvaa,tämä aivokääpiö sairaus,pikkuaivoista se alkaa,surkastuminen.Säälitäviä tapauksia.


    • Anonyymi

      Täällä on useampi harmaa farmari omega ja monta muunväristä ja äänekästä omegaa T:MV6

    • Anonyymi

      Se on hienoo kun meteli käy ja öljy palaa !

      Tv, opelmies69

    • Anonyymi

      sokkarin pihassa,jämsässä kävi yksi äijä kopauttaa nyrkillä leukaa tämmöstä farkkuopel kuskia kun kaahas niin perkeleesti paikalle. oli vähä aikaa hiljasta. viime viikolla.

      • Anonyymi

        Se on semmosta valssi kesällä!


      • Anonyymi

        Näitä leukaan kopauttajia saisi olla vähän enemmän,kun kotona on vaan päätä silitelty,meidän isin pieni kullanmuru on alkanut luulla itsestään liikoja,olevansa yksinvaltias,jokin erityinen,johon ei mitkään säännöt koske,alkaa aikuistumis kynnyksellä alkaa tulla vaikeuksia,koska joiltain viimein palaa pinna.Koskaan kukaan ei ole sanonut että tässä maailman kaikkeudessa on otettava muutkin huomioon,et ole kuin hyttysen paska niin vähäinen,pienten aivojesi kanssa.Viimein elämä opettaa,turpaan tulee,silittelyn sijaan.


      • Anonyymi

        Höpöpöppöö


    • Anonyymi

      Se pitäisi loppua nyt uuden rajoituksen myötä kesän alusta lähtiin. Ekaks tulee 100 e sakko ja jos ei auta voipi lähteä kulkuneuvo alta. Sanoi poliisi eilen. Kaikki muukin joutava rallaaminen häirintä kielletään, mopon keulimisesta lähtiin. Nyt ollaan oikealla tiellä.

      • Anonyymi

        Noikohan? entäs akuliinan metelöinti ja karkelointi kera lieveilmöiden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noikohan? entäs akuliinan metelöinti ja karkelointi kera lieveilmöiden?

        Se kahvila on aika hiljaa vastaisuudessa. Eikä asiasta kannata kinata, kun satun tietää tämän asian. Poliisista niinkään tiedä, ne ei viitti lappuja kirjotella.


    • Anonyymi

      Puuttuukohan uussuomalaisiin

      • Anonyymi

        Se on hyvä että nykyään kielletään kaikki pitää varmaa itsekkin myydä auto harrastus pois ja ostaa koko rahalla piriä siitä ei kukaan häiriinny kun kuolee yksin yliannostukseen kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että nykyään kielletään kaikki pitää varmaa itsekkin myydä auto harrastus pois ja ostaa koko rahalla piriä siitä ei kukaan häiriinny kun kuolee yksin yliannostukseen kotona

        Osta leipää. Mikä se auto harrastus on, tuoko että kylällä revitään vsiko säretään julkiset hiekkatiet. Onneks rallit kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta leipää. Mikä se auto harrastus on, tuoko että kylällä revitään vsiko säretään julkiset hiekkatiet. Onneks rallit kielletty.

        Nytkö tässä ollaan päästy siitä että nuoriso ajelee holtittomasti omegalla siihen että rallin ajaminen pitäisi myös kieltää koska tiet menee vituiks?


    • Anonyymi

      Ottakaa siltä Omegan maitonaamalta senk-ka ne näs-tä.

    • Anonyymi

      Tuossa taas 2.5. aamuyöstä nähtiin mitä jämsän narkkarit saa aikaan...

      • Anonyymi

        No mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tapahtui?

        Autoja hajotettu ympäri keskustaa että eiköhän ruveta kaikki narkkaamaan autoharrastuksen sijaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe